تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از امروزمحدوديت‌هاي ترافيكي در قزوين اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از امروزمحدوديت‌هاي ترافيكي در قزوين اجرا مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين از اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي از امروز در قزوين خبر داد.


غلامعلي حسني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: در ايام محرم مردم سوگوار حضور گسترده‌اي در تكايا، مساجد و غيره دارند كه براي سهولت در رفت و آمد و برقراري نظم و امنيت بيشتر محدوديت ترافيكي در عبور و مرور وسايل نقليه در خيابان‌هاي سطح شهر قزوين اجرا مي‌شود.
وي افزود: از تاريخ 15 تا 18 دي ماه برابر با هفتم تا دهم ماه محرم محدوديت‌هاي ترافيكي اعمال مي‌شود كه خواستار همكاري هر چه بيشتر مردم در اين شب‌ها براي هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌هاي عزاداري و عبور و مرور هستيم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين اضافه كرد: در شب هفتم ماه محرم با توجه به اينكه مراسم عزاداري در امامزاده علي (ع) و آمنه خاتون (س) برگزار مي‌شود و دستجات عزاداري به اين بقعه‌ها مي‌روند، از اين‌رو محدوديت ترافيكي در خيابان طالقاني، خيابان ملك آباد منتهي به امامزاده علي (ع)، باغ دبير، خيابان شهدا و منتظري شرقي اجرا مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: در شب هشتم محرم مراسم عزاداري در امامزاده سلطان سيد محمد برگزار مي‌شود كه محدوديت ترافيكي در طول خيابان نواب، ميدان 22 بهمن، خيابان 22 بهمن تا تقاطع بازار و سعدي، خيابان مولوي و خيابان شهيد انصاري اعمال مي‌شود، از اين‌رو تردد در اين مسيرها با وسايل نقليه ممنوع است.
حسني ادامه داد: در شب نهم و دهم محرم كه مصادف با تاسوعا و عاشوراي حسيني است، مردم عزادار در قالب هيئت‌ها و دستجات عزاداري به امامزاده حسين (ع) مي‌روند كه محدوديت ترافيكي شامل خيابان نادري، خيابان پيغمبريه، طول خيابان امام (ره)، خيابان هلال احمر، خيابان منتظري و خيابان نواب جنوبي مي‌شود.
وي تصريح كرد: از مردم تقاضا داريم در مناطقي كه در آنها محدوديت ترافيكي اعمال مي‌شود با خودروي شخصي و يا عمومي تردد نكرده و از پارك خودروي خود نيز در اين محدوده‌ها خودداري كنند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين تأكيد كرد: اجراي اين محدوديت ترافيكي در راستاي رفاه حال مردم، ايجاد امنيت، كنترل عبور و مرور و هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداري است و اميدواريم مردم هر چه بيشتر ما را در اجراي اين طرح ياري كنند.
حسني در پايان با اشاره به ممنوعيت حمل عَلم توسط دستجات عزاداري و خودروها بيان داشت: عوامل پليس راه، خودروهاي حامل عَلم كه قصد ورود به شهر را دارند توقيف مي‌كنند و از مسئولان هيئت‌هاي عزاداري نيز خواهشمنديم از استفاده از علائم به شدت ممانعت كنند، چراكه اين اقدام علاوه بر قبح عمل، سبب بروز مشكلات ترافيكي مي‌شود.
انتهاي پيام/ح20
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن