تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813017746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت وگو با كريس رونالدو به خاطر فرگوسن اينجا هستم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گفت وگو با كريس رونالدو به خاطر فرگوسن اينجا هستم
استوارت گاردنر

همه نگاه ها روي اوست. فلاش دوربين ها وقتي از زمين مسابقه خارج مي شود و به رختكن مي رود صورتش را هدف قرار مي دهد. در زمين هم بازي او را زير نظر دارند. همه اينها باعث مي شود فشار و استرس مضاعفي رويش باشد. گاهي اين فشار موجب مي شود نتواند هيجان و احساساتش را كنترل كند و رفتارهاي پرخطري داشته باشد. چندان هم دور از انتظار نيست. بالاخره او ستاره فوتبال دنياست، توپ طلاي سال را تصاحب كرده و مي داند حضورش در تيمي مثل منچستر چقدر تاثيرگذار است. در گفت وگو با شبكه تلويزيوني منچستر صادقانه و دوستانه در خصوص شرايط فعلي تيم، علت تكل هاي خطرناك اخيرش و آنچه قرار است اتفاق بيفتد صحبت كرده.

---

-به فاصله كوتاهي پس از فينال رقابت هاي ليگ قهرمانان، زمزمه ها و شايعات زيادي مبني بر آينده تو و ادامه حضورت در منچستر بر سر زبان ها افتاد. هواداران يونايتد واقعاً نگران اين مساله بودند. كمي به پشت سرت نگاه كني مي بيني چقدر در سال 2008 حادثه ساز بودي. خودت مي تواني بگويي چه اتفاقي افتاده؟

هميشه حدس و گمان ها و پيش بيني هايي وجود دارد و اين فقط مختص من نيست. هر فصل وقتي به اتمام مي رسد در خصوص آينده فوتبالي بازيكنان حواشي زيادي ايجاد مي شود. تابستان گذشته مردم درباره من خيلي حرف مي زدند اما به نظرم اين مساله كاملاً طبيعي بود. آنچه مردم الان مي گويند و شايعاتي كه بر سر رفتنم به رئال مادريد بر سر زبان ها افتاده حقيقت ندارد.

چه كسي مي تواند اين حرف را بگويد، زماني كه من در اين باشگاه احساس رضايت و شادماني كامل دارم و مي خواهم در منچستر بمانم. انگار در خانه خودم هستم.

-نظرت در مورد عكس العمل هواداران پس از اين داستان ها چيست؟

بهتر است با هم روراست باشيم. فكر مي كنم مردم آنچه را شما براي تيم انجام داديد به همين راحتي فراموش نمي كنند. وقتي اين فصل براي اولين بار در اروپا پا به استاديوم گذاشتم و مقابل ويارئال به ميدان رفتم كمي استرس داشتم. اما هواداران عكس العمل و رفتار خيلي خوبي داشتند. به همين دليل است كه مي گويم هواداران منچستر عجيب و خارق العاده هستند. من عاشق اين هواداران هستم. نه براي اين فصل بلكه هميشه آنها را دوست داشتم. قبلاً هم گفتم منچستر مثل خانه ام است.

-سرالكس فرگوسن تابستان به ليسبون آمد و با تو ملاقات كرد. اين ملاقات چقدر روي تو تاثير داشت؟

سرمربي تيم هميشه برايم اهميت زيادي داشته و دارد. من به خاطر فرگوسن در منچستر هستم. او بازي هاي مرا در پرتغال ديد، اما مردم فكر مي كنند وقتي روبه روي منچستر بازي كردم توجه فرگوسن به من جلب شده است. او هميشه به من كمك مي كرد و من هم مي گفتم؛ «مي خواهم در كنار شما بخشي از تاريخ منچستر باشم و قهرماني هاي زيادي را تجربه كنم.» سرالكس فرگوسن يكي از مهم ترين انسان هاي زندگي فوتبالي من است.

- تو فقط 23 سال سن داري اما به افتخارات زيادي دست پيدا كرده يي، مردم توقع دارند تا 27 يا 28 سالگي تو را در همين شرايط ببينند. اهدافت براي آينده چيست؟

به عقيده من سن فاكتور مهمي در فوتبال است، تجربه هم همين طور، وقتي شما تجربه هاي زيادي داشته باشيد و در سن كم به اين تجربه ها دست پيدا كنيد نسبت به سايرين جلوتر هستيد. من در منچستر اين فرصت را پيدا كردم. مهم ترين مساله در حال حاضر حفظ كردن اين شرايط و آمادگي فيزيكي برايم است. من براي چالش هاي بيشتر هم آماده ام. آرزويم هم قهرماني هاي بيشتر است.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن