تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806903484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غزه در آتش و خون/ هزاران نفر در سراسر ايتاليا عليه جنايات رژيم صهيونيستي تظاهرات كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: غزه در آتش و خون/ هزاران نفر در سراسر ايتاليا عليه جنايات رژيم صهيونيستي تظاهرات كردند
رم - هزاران نفر از شهروندان ايتاليايي عصر شنبه عليه جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه دست به تظاهرات زدند و پرچم رژيم صهيونيستي را به آتش كشيدند.


به گزارش ايرنا، شهرهاي مختلف ايتاليا روز شنبه شاهد برگزاري تظاهرات گسترده اعتراض آميز عليه حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه بودند و تظاهركنندگان ضمن سردادن شعارهاي ضد اسراييلي، پرچم رژيم صهيونيستي را نيز به آتش كشيدند.
راهپيمايان با دردست داشتن پرچم فلسطين و جنبش مقاومت ملي حماس، جنايات رژيم صهيونيستي در نسل كشي مردم بي دفاع غزه را محكوم كرده و بر روي پرچم آمريكا نيز نشان صليب شكسته (نماد فاشيسم) را كشيدند.
بر پايه اين گزارش، تظاهركنندگان شعارهايي نظير "به كودكان آسيب نرسانيد" ، "بوش و باراك قاتل هستند" و "انتقاضه تا پيروزي" را سر داده و تصاويري از صحنه هاي جنايات نظاميان صهيونيستي در قتل عام كودكان و زنان بي دفاع و مجروحان فلسطيني را حمل كردند.
صدها تن از تظاهركنندگان مسلمان در ميدان مركزي شهر شمالي ميلان به سوي قبله مسلمين جهان و خانه خدا به نماز ايستاده و نمازجماعت را اقامه كردند.
تظاهركنندگان در شهر تورينو در شمال ايتاليا نيز با پرتاب تخم مرغ به سوي ساختمان "انجمن ايتاليا و اسراييل" و با فرياد "اسراييل قاتل"، به راهپيمايي اعتراض آميز خود ادامه دادند.
در شهر ويچنتسا در شمال ايتاليا نيز بيش از پنج هزار نفر عليه جنايات رژيم صيهونيستي در نوار غزه دست به راهپيمايي اعتراض آميز زدند.
در اين تظاهرات، شعار نوشته هاي" قتل عام غزه را متوقف كنيد" ، "چه تعداد قرباني براي متوقف كردن اين كشتاركافي است؟" ، "يك دولت آزاد براي فلسطيني ها " و "غزه بايد آزاد گردد"، به چشم مي خورد.
شهر تورنتو درجنوب ايتاليا نيز عصر شنبه در يك راهپيمايي سراسري و هماهنگ شده، شاهد برگزاري تظاهرات اعتراض آميز عليه جنايات رژيم اشغالگر قدس در فلسطين بوده است.
همچنين گزارش هاي رسيده از شهر بولونيا درشمال ايتاليا حاكي است كه بيش از هزار نفر از شهروندان ايتاليايي عليه اقدامات سبوعانه رژيم صهيونيستي در نوار غزه دست به راهپيمايي اعتراض آميز زدند.
تظاهركنندگان براي دقايقي مقابل استانداري بولونيا توقف كرده و خواستار مداخله دولت ايتاليا براي يافتن راه حلي در منطقه خاورميانه با هدف پايان بخشيدن به جنگ و خونريزي و جنايات رژيم اشغالگر قدس شدند.
"جاكوپو ونير"مسوول خارجي حزب كمونيست هاي ايتاليا نيز عصر شنبه در اجتماع تظاهر كنندگان پايتخت ايتاليا، گفت: امروز وارد ميدان شديم تا كشتار فلسطيني ها را متوقف و ثابت كنيم كه در ايتاليا تنها دوستان رژيم صهيونيستي وجود ندارند، بلكه آنهايي كه در كنار مردم فلسطين هستند، نيز بسيارند.
وي مردم غزه را قرباني تجاوزي بي سابقه خواند و افزود: تظاهرات هاي امروز در سراسر ايتاليا، نشاندهنده بيداري وجدان مردم اين كشور عليه سياست هاي نژاد پرستانه، استثماري و جنايات رژيم صهيونيستي و نيز حمايت از مردم مظلوم غزه در فلسطين است.
به گزارش خبرنگار ايرنا، "ايزابلا برتوليني" از حزب ملت آزادي در مجلس ايتاليا نيز كه در ميان راهپيمايان شهر رم حضور داشت، گفت: بار ديگر شاهد سوزانده شدن پرچم رژيم صهيونيستي در ايتاليا بوديم.
بر اساس آخرين گزارش هاي رسانه هاي خبري از منطقه جنگ زده غزه در سرزمين فلسطين، از آغاز تهاجم گسترده نظاميان رژيم صهيونيستي طي يك هفته گذشته، بيش از 430 نفر از ساكنان غزه كه بيشتر آنان زنان و كودكان بي دفاع هستند، شهيد و بيش از دو هزار و 250 تن نيز زخمي شدند.
اروپام ** 2171 ** 1064
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن