تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درام تاريخي «نافرماني» روانه اكران هاليوودي شد


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: درام تاريخي «نافرماني» روانه اكران هاليوودي شد
امروز سينماهاي آمريكا فقط يك فيلم جديد را با نام «نافرماني» ساخته جديد «ادوارد زويك» را روانه پرده سينماها كردند.
به گزارش فارس، «نافرماني» درام تاريخي جديد سينما يكي ديگر از فيلم هايي است كه مضموني جنگي در ارتباط با حوادث جنگ جهاني دوم دارد. اين فيلم كه توسط ادوارد زويك كارگرداني شده از حدود 2500 سالن سينما اكران عمومي شد و تحليلگران سينمايي بعيد مي دانند بتواند صدرنشين جدول هفتگي سينماهاي آمريكا بشود.
تحليلگران سينمايي پيش بيني افتتاحيه اي 15 تا 22 ميليون دلاري براي فيلم مي كنند و اين درحالي است كه دانيل كريگ جيمزباند سينما در آن نقش اصلي را بازي مي كند.
او در نقشي كاملا متفاوت از فيلم هاي جيمزباندي خود در قالب يك مرد لهستاني ظاهر مي شود كه همراه دو برادر جوان تر خود (با بازي ليو شرايبر و جيمزبل) از لهستان تحت اشغال آلمان نازي فرار مي كنند و به جنگل هاي بلاروس پناه مي برند. اين سه برادر به ارتش مقاومت روسيه مي پيوندند و همراه پارتيزان هاي آنها، حملاتي را عليه ارتش آلمان انجام مي دهند. مدتي بعدها آنها در دل جنگل يك دهكده مسكوني درست مي كنند تا آوارگان جنگي و كساني كه جانشان از سوي نازي ها در خطر است در اين محل زندگي كنند.
اين فيلم بر اساس يك ماجراي واقعي ساخته شده و تاريخ شناسان درباره كشته شدگان آن اتفاق نظر ندارند، در حالي كه اهالي محل ادعا مي كنند حداقل 300 نفر در جريان اين حادثه كشته شده اند، ولي تاريخ شناسان رقم 50 را صحيح تر مي دانند.
فيلم «نافرماني» پس از آن كه نتوانست لوكيشن هاي خود را در روماني و لهستان پيدا كند در خاك ليتواني فيلمبرداري شد. ادوارد زويك كارگردان فيلم قبل از اين «الماس خونين»، «آخرين سامورايي»، «محاصره»، «دليري زير آتش» و «افتخار» را ساخت كه عمدتا كارهايي جنگي هستند.
تحليل گران سينمايي مي گويند: دانيل كريگ در فيلم جيمزباني خود «كوانتوم تسكين» نتوانست تماشاگران خيلي زيادي را در آمريكا به داخل سالن سينماها بكشاند. از همين رو آنها بعيد مي دانند درام جنگي غيرمتعارف او كه كاري تجاري نيست و 137 دقيقه هم طول مي كشد بتواند در گيشه موفقيت مالي زيادي داشته باشد. به اعتقاد منتقدان و تحليلگران سينمايي، فيلم «من و مارلي» (محصول كمپاني فوكس قرن بيستم) و «قصه هاي وقت خواب» (كمپاني والت ديزني) شانس بيشتري براي كسب عنوان دو فيلم اول جدول گيشه نمايش را دارند. اين فيلم ها كه هفته قبل در سطح وسيعي روي پرده سينماهاي آمريكا رفتند در 5 روز اول نمايش خود به ترتيب 72 و 57 ميليون دلار فروش كردند. پيش بيني مي شود اين فيلم ها با فروش حدود 25 و 23 ميليون دلار اين هفته هم مقام هاي خوب هفته قبل خود را در گيشه فروش حفظ كنند.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن