تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806558838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي دوچرخه سواري كوهستان:تجربه آسيايي ركابزنان كوهستان كم است/ به ما كم توجهي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مربي دوچرخه سواري كوهستان:تجربه آسيايي ركابزنان كوهستان كم است/ به ما كم توجهي مي شود
فرهاد عصفوري از احتمال حضور ركابزنان كوهستان ايران در بازيهاي آسيايي گوانگجو خبر داد و گفت: متاسفانه تجربه دوچرخه سواران كوهستان به دليل كم توجهي به اعزام هاي برون مرزي اين رشته كم است.

مربي تيم ملي دوچرخه سواري كوهستان ايران به دنبال تست گيري از ملي پوشان اين رشته در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه در فصل زمستان يك دوره كلاس آموزشي و طراحي تمرين را در تهران برگزار كرديم كه در پايان اين دوره از تمامي ركابزنان حاضر در اين دوره در محل آكادمي تست آمادگي گرفته شد.

وي ادامه داد: اين ورزشكاران طبق برنامه و با اجراي طرح اردوها در استانهايشان به تمرين مي پردازند. دومين مرحله اردوي تيم ملي نيز از اواخر بهمن ماه با تمرينات جدي تكنيكي و تاكتيكي در تهران شروع مي شود.

مسئول كميته دوچرخه سواري كوهستان افزود: چند سالي است فدراسيون با برگزاري ليگ و مسابقات قهرماني كشور و اردوهاي پياپي به اين رشته توجه وي‍ژه اي كرده است. ما در سال آينده رقابتهاي قهرماني آسيا در مالزي را پيش رو داريم و تمام برنامه ريزي هاي فدراسيون براي كسب نتيجه خوب در اين رقابتها است.

عصفوري خاطرنشان كرد: قصد داريم تيرماه سال آينده با حضور در كشور تركيه در سه تورنمنت بين المللي كه طي 10 روز در اين كشور برگزارمي شود شركت كنيم تا بر تجربيات تيم ما افزوده شود.

وي تصريح كرد: تقويم فدراسيون دوچرخه سواري ايران با ملاك قرار دادن رقابتهاي آسيايي تنظيم مي شود. متاسفانه در مقايسه با ديگر رشته هاي دوچرخه سواري به دليل تازگي رشته كوهستان نظر مثبتي بر روي اعزام هاي برون مرزي اين رشته وجود ندارد.

مربي تيم ملي دوچرخه سواري كوهستان با اشاره به اينكه اگر به ما توجه شود گستردگي اين رشته در جامعه بسيار زياد مي شود، اظهار داشت: قطعا اگر به همين شكلي كه فدراسيون به ما اهميت مي دهد مسئولين ورزشي كشور نيز به اين رشته توجه كنند در چند سال آينده ظرفيت كسب مدال آسيايي را هم بدست مي آوريم.

عصفوري با تاكيد بر اينكه برنامه ريزي دوچرخه سواري كوهستان بايد چند ساله باشد تا وضعيت ما بهتر از اين شود گفت: پيش از اين ركابزنان ما به خط پايان مسابقات آسيايي هم نمي رسيدند اما امسال شاهد حضور دوچرخه سواران در رتبه هاي بين نهم تا سيزدهم قهرماني آسيا بوديم.

وي با اشاره به اينكه قطعا اعزام هاي برون مرزي تجربه ركابزنان كوهستان را بيشتر مي كند گفت: كميته ملي المپيك به تازگي قول هاي مساعدي را براي توجه به اين رشته و افزايش اعزامهاي برون مرزي و حضور در مسابقات آسيايي 2010 گوانگجو به ما داده است.

عصفوري با بيان اينكه در صورت پاسخ مثبت كميته ملي المپيك ركابزنان كوهستان ايران براي اولين بار راهي بازيهاي آسيايي مي شوند افزود: قطر به لحاظ نداشتن مناطق كوهستاني رقابتهاي كورسي را جايگزين اين رشته در بازيهاي آسيايي 2006 كرد اما كشور چين با دارا بودن مناطق كوهستاني يكي از بهترين ميزبانان اين رشته در آسيا محسوب مي شود.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن