تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
معصومي: حفظ بازوبند پهلواني تنها به عهده من نيست
فردين معصومي گفت: تنها حفظ كردن بازوبند پهلواني به عهده فردين معصومي نيست و من از همه مسئولين مي خواهم هر جا كه خطا و يا اشتباهي از من سر زد آن را گوش زد كنند و چگونه زندگي كردن و جاي گرفتن در دل مردم را به من نشان دهند. فردين معصومي افزود: براي اولين بار در كارنامه كشتي گيلان مدال جهاني جاي گرفت و اين باعث افتخار من است كه با وجود استعدادهاي كشتي در كشور، پنج سال عضو تيم ملي هستم و بازوبند كاپيتاني تيم را بر عهده دارم. وي با بيان اين مطلب كه اين مردم هستند كه فردين معصومي را با دعاهاي خير خود حمايت مي كنند تا امروز در جايگاهي قرار گيرد كه نشان پهلواني را از رياست محترم جمهوري دريافت و براي ايران افتخار كسب نمايد.

چهار دونده ايراني در دبي مي دوند
چهار دونده استقامت ايران در رقابت هاي ماراتن بين المللي دبي شركت مي كنند. دهمين دوره مسابقه هاي بين المللي دوي ماراتن دبي روز بيست و هفت دي ماه در دو مسافت 10 و 42 كيلومتر در اين شهر برگزار مي شود. اين در حالي است كه در اين دوره از رقابت ها فاضلي، حسيني، بي آزار و پورممي به عنوان چهار نماينده ايراني در اين رقابت ها حاضر مي شوند.

رئيس فدراسيون بوكس به چين مي رود
كنفدراسيون بوكس آسيا 22 دي ماه به ميزباني چين برگزار مي شود. ناطق نوري، نايب رئيس آسيا به همراه همايون اردلان، عضو كميته ژوري و فني قاره كهن براي شركت در اين اجلاس 21 دي ايران را به مقصد چين ترك مي كنند. در اين نشست تقويم سال 2009 آسيا مورد بررسي و تصويب نهايي قرار مي گيرد و آخرين تغييرات صورت گرفته نيز بار ديگر مرور خواهد شد.

حسين روحاني سرعتي ترين كاراته كار جهان
در آخرين شماره مجله fan k.J ژاپن; ميزبان مسابقات جهاني، حسين روحاني به عنوان سرعتي ترين كاراته كار معرفي شد. حسين روحاني، كاراته كار وزن 60-كيلوگرم ايران كه چهار مدال طلا 2006 فنلاند، نقره 2004 مكزيك و برنز 2002 و 2008 اسپانيا و ژاپن را در كارنامه خود دارد در آخرين شماره مجله ژاپني در سال 2008 به عنوان سرعتي ترين كاراته كار دنيا شناخته شد. او در بخش سرعت توانست امتياز 10(بالاترين امتياز) را به خود اختصاص دهد. در اين مجله چهار فاكتور سرعت، تكنيك، قدرت و تاكتيك بررسي و به قهرمانان مختلف امتياز داده شده است كه در اين ميان حسين روحاني در بخش سرعت صدرنشين، در قدرت با هشت امتياز دوم، در تكنيك با هشت امتياز در رده دوم و در بخش تاكتيك با چهار امتياز، چهارم است.

ايروبيك زيرپوشش فدراسيون ژيمناستيك نمي رود
رئيس فدراسيون ايروبيك و آمادگي جسماني گفت: بنابر اعلام رئيس سازمان تربيت بدني فدراسيون ايروبيك به طور مستقل همچنان به كار خود ادامه داده و زيرپوشش هيچ فدراسيون ديگري نمي رود. فاطمه ابوالقاسمي با بيان اين مطلب به ايسنا، گفت: پس از مطرح شدن صحبت ها و شايعاتي پيرامون اينكه فدراسيون ايروبيك به فدراسيون ديگري از جمله ژيمناستيك اضافه مي شود، محمد علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني به طور صريح دستور داد روال كار همچنان مثل گذشته ادامه داشته باشد و فدراسيون ايروبيك به طور مستقل به كارش در بخش هاي مختلفي چون برگزاري كلاس ها، مسابقات قهرماني و... ادامه دهد.

پرسپوليس و استقلال مثل ميلان و اينتر
كنفدراسيون فوتبال آسيا براي حل مشكل ميزباني استقلال و پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا به دنبال راه جديدي است. به گزارش ايسنا، با توجه به اينكه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس ورزشگاه آزادي را به عنوان محل ميزباني از تيم هاي آسيايي معرفي كرده اند، كميته ليگ حرفه اي آسيا براي حل مشكل ميزباني اين دو تيم مي خواهد به گونه اي برنامه ريزي كند كه در هر هفته از رقابت ها تنها يكي از اين دو تيم در ايران بازي داشته باشند. البته اين اتفاق مرسومي در فوتبال دنياست; به عنوان نمونه يوفا براي به وجود نيامدن تداخل در بازي هاي اروپايي ميلان و اينتر به گونه اي برنامه ريزي مي كند كه در هر هفته يكي از اين دو تيم ميزبان حريفان اروپايي شان باشند.

ايران توسعه كرج قهرمان نيم فصل ليگ برتر واترپلو
تيم ايران توسعه كرج با برتري مقابل تربيت بدني فارس عنوان قهرماني نيم فصل اول رقابتهاي ليگ برتر واترپلو باشگاههاي كشور را به خود اختصاص داد. هفته هشتم از دور رفت مسابقات ليگ برتر واترپلو باشگاههاي كشور بطور همزمان با انجام سه ديدار پيگيري شد كه با برتري تيم هاي ايران توسعه كرج، نفت و گاز گچساران و تربيت بدني زنجان همراه بود. به اين ترتيب تيم ايران توسعه كرج مدافع عنوان قهرماني با 7 پيروزي پياپي از 7 مسابقه و كسب 14 امتياز ضمن كسب عنوان قهرماني نيم فصل اول، موقعيت خود را صدر جدول تثبيت كرد.پس از ايران توسعه كرج، تيم نفت و گازگچساران با 10 امتياز از 7 بازي در رده دوم قرار دارد و نفت اميديه با 8 امتياز از 7 بازي در مكان سوم جدول ايستاده است.

صعود به 30 قله در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب
با برنامه ريزي هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان تهران به مناسب سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، سي قله از سوي كوهنوردان اين استان صعود خواهد شد. در اين صعود سراسري، كوهنوردان استان تهران با همكاري گروه ها و باشگاه ها از 16 تا 18 بهمن ماه جاري هم زمان به سي قله صعود مي كنند.

اتوئو بيمارستان مي سازد
بنياد خيريه اي كه توسط مهاجم كامروني بارسلونا تاسيس شده،در ساخت يك بيمارستان به دانشگاه "يائونده" كمك خواهد كرد. "جين تابي مانگا" رئيس دانشگاه يائونده گفت كه "ساموئل اتوئو" موافقت خود را درخصوص اختصاص بودجه و كمك مالي جهت ساخت بيمارستان اعلام نموده است.او در اين باره اظهار داشت:اين فقط يك حركت بشر دوستانه توسط اتوئو نيست،بلكه تعهدش به سازمان ما را نشان مي دهد.

مورينيو: قهرماني اروپا و ايتاليا را مي خواهم
سرمربي تيم اينترميلان گفت: در سال 2009 قهرماني اروپا و ايتاليا را مي خواهم. خوزه مورينيوافزود: بر اساس هماهنگي كه با باشگاه انجام دادم و با توجه به برنامه ريزي ابتداي فصل ابتدا خواهان كسب عنوان قهرماني در ايتاليا هستيم. مورينيو عنوان كرد: در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا، از انگيزه زيادي برخوردار هستيم. تلاش كردم تا اين باور براي بازيكنان اينتر جا افتد كه مي توانند براي قهرماني اروپا سعي و تكاپو كنند.

60 ميليون يورو براي خريد "ريبري"
فرانك ريبري به تازگي در گفت وگويي به شدت از رئال مادريد تعريف كرده بود. اكنون نوبت به كهكشاني ها رسيد تا علاقه مندي شان به اين بازيكن فرانسوي را اعلام كنند. علاقه مندي سران رئال به بهترين بازيكن سال 2008 بوندسليگا در حالي است كه به گفته مدير برنامه هاي اين بازيكن مسلمان خريد او براي مادريدي ها 60 ميليون يورو هزينه دربرخواهد داشت. آلن ميگالاچيو و ژان پيربرنه مديران برنامه ريبري به تازگي از اين رقم بالا ياد كرده بودند. بايرن مونيخ بارها تاكيد كرده، ريبري را در ازاي هيچ رقمي واگذار نخواهد كرد.

صفايي فراهاني: هيچ دشمني با اهالي فدراسيون ندارم
فدراسيون فوتبال در پاسخ به شايعات اخير در مورد تجاري سازي باشگاه ها و همچنين كسب 4 سهميه ليگ قهرمانان آسيا بيانيه اي صادر كرد و در آن از افرادي كه مي خواهند فضا را به تشنج بكشند شديدا انتقاد كرد. اين در حالي است كه گفته مي شود فدراسيون فوتبال از شفاف سازي هاي مهندس محسن صفايي دل خوشي ندارد. موضوعي كه اتفاقا نزد صفايي فراهاني از كمترين اهميت ممكن برخوردار است.محسن صفايي فراهاني در اين رابطه گفت: «هيچ دشمني با مسئولان فدراسيون فوتبال ندارم. هميشه رسانه ها با من تماس مي گيرند و سئوالاتي را از من مي پرسند. من هم به آنها پاسخ مي دهم. حرف هايم حاشيه اي نيست. در مورد شخص خاصي هم اظهارنظر نكرده ام اما گاهي روزنامه ها شيطنت مي كنند. اگرچه من شخصا هيچ وقت روزنامه هاي ورزشي را نمي خوانم.» وي تاكيد كرد: «حرف هاي من هميشه براي عده اي خير است و براي عده ديگري ناراحت كننده به نظر مي رسد.»

پيرواني: به هيچ كس اجازه مصاحبه نمي دهم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در صورتي كه شرايط فعلي ادامه يابد به بازيكنان و كادر فني پرسپوليس اجازه مصاحبه نخواهم داد. افشين پيرواني در گفت و گو با فارس، با اشاره به انتشار مصاحبه هاي جنجالي و كذب از زبان كادر فني و بازيكنان پرسپوليس اظهار داشت: در صورتي كه نوشته هاي دروغين و كذب از قول بازيكنان و كادر فني در رسانه هاي گروهي نوشته شود به بازيكنان خواهم گفت كه ديگر مصاحبه كنند.برخي ها دست خود را زبان ديگران مي دانند. البته اين حرف من مربوط به همه خبرنگاران نمي شود. وي گفت: ما در ديدار با ملوان باختيم چون حريف را دست كم گرفتيم تيم ها در نيم فصل دوم حاشيه امنيت ندارند اما به اعتقاد من كسب نتيجه در سه، چهار ديدار آخر فوق العاده براي ما مهم است و مطمئنا تيم ما با ادامه يك روند منطقي مي تواند موفق عمل كند. نتيجه اين بازي سرنوشت نهايي ليگ را روشن نمي كند. سرنوشت قهرمان مثل فصل گذشته در بازي هاي پايان فصل مشخص مي شود و هواداران ما بايد صبور باشند.

قلعه نويي:طالب لو هم اولين بار مقابل سپاهان بازي كرد
سرمربي استقلال از انتقاد برخي ها در رابطه با ارنج بد اين تيم مقابل سپاهان و حضور ميلاد نوري در تركيب اصلي گلايه كرد. امير قلعه نويي در رابطه با بازي با تيم سپاهان و تعويض ميلاد نوري گفت: بعضي ها از من ايراد گرفتند كه چرا ميلاد نوري را در ديدار حساسي مثل بازي با سپاهان در برابر حريف در تركيب استقلال قرار دادم اما سئوال من از انتقاد كنندگان اين است كه مگر وحيد طالب لو چند سال پيش اولين بازي اش را مقابل سپاهان براي استقلال انجام نداد؟ يا ميثم بائو كه در برابر پرسپوليس براي استقلال به ميدان آمد چطور در آنجا شايستگي بازيكان بود كه كه آنها تبديل به ستاره شدند ولي در ديدار اخير برابر سپاهان، موضوع باخت را به ارنج بد من ارتباط مي دهند؟ نوري در تركيه فوق العاده بود اما پس از 27 دقيقه بازي مجبور به تغيير تاكتيك شديم و من اين تصميم را گرفتم كه نوري را تعويض كنم.

سعيدلو: منتظر خبرهاي جديد از پرسپوليس باشيد
معاون اجرايي رئيس جمهوري گفت: منتظر خبرهاي جديد و خوبي از پرسپوليس باشيد. علي سعيدلو در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي با مهندس علي آبادي در خصوص وضعيت پرسپوليس داشتيم. در حاشيه سفر هيئت دولت به سيستان و بلوچستان به مدت 2 ساعت با همديگر صحبت كرديم و توانستيم موارد مختلف را موشكافانه بررسي كنيم. وي افزود: در هفته جاري و پس از بازگشت به تهران منتظر خبرهاي جديد و خوشي از پرسپوليس باشيد. در اين باره نمي توانم بيشتر توضيح دهم. علي آبادي در حال بررسي و تلاش است تا اوضاع پرسپوليس مثل گذشته دوباره روبراه شود. معاون اجرايي رئيس جمهوري در جواب سوالي مبني بر احتمال تغيير و تحول در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: فقط مي توانم بگويم تصميم ها براي اين است كه روزهاي خوشي در انتظار پرسپوليس در آينده باشد. مرور زمان جواب سوالات را خواهد داد. مطمئن باشيد مشكلات پرسپوليس دلسوزانه در حال بررسي است.

دايي قبول نكرد; آشتي كنان به هم خورد
در حالي كه چهارشنبه عصر از سوي مدير عامل باشگاه سايپا اعلام شده بود كه در مراسمي ويژه دايي و مايلي كهن با هم آشتي مي كنند، اين مراسم به دليل مخالفت دايي لغو شد. به گزارش ايسنا، گفته مي شود كه پيش از راضي كردن علي دايي براي حضور در اين جلسه خبر آشتي كنان اين دو در دفتر مهرداد بذرپاش رسانه اي شده بود و اصرار اعضاي هيات مديره باشگاه سايپا براي حضور دايي در اين جلسه هم بي نتيجه باقي مانده بود. دايي همچنين به دليل اينكه هيات مديره سايپا بدون كسب اطلاع از نظر او مايلي كهن را به عنوان سرمربي انتخاب كرده اند از اين مساله انتقاد كرد.

مايلي كهن: صحيح نيست دليل لغو جلسه را بگويم
سرمربي تيم فوتبال سايپا كه قرار بود در نشست با علي دايي كدورت ها را كنار بگذارد، بيان دلايل لغو اين نشست را به مسئولان سايپا واگذار كرد و گفت: صحيح نيست كه بنده در مورد لغو اين نشست صحبت كنم. محمدمايلي كهن در گفتگو با مهر، در خصوص لغو جلسه آشتي كنان با علي دايي كه قرار بود در محل دفتر بذرپاش برگزار شود گفت: قطعا اين جلسه بنابه دلايلي لغو شده است كه بايد علت آن را از مسئولان باشگاه سايپا جويا شويد. من سرمربي سايپا هستم و درست نيست بخواهم در اين خصوص اظهارنظري داشته باشم.

آشتياني: فدراسيون "ضد فوتبال" بازي نكند!
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: فدراسيون فوتبال بايد به جاي چالش با باشگاه ها، حافظ حقوق آنها باشد. اميررضا واعظ آشتياني در گفت وگو با ايسنا، اظهار كرد: توصيه من به كفاشيان اين است كه درباره برخي همكاران خود تجديدنظر كند و افرادي را انتخاب كند كه پاسخگوي باشگاه ها بوده و با ادبيات منطقي و مناسب با باشگاه ها و مربيان تعامل داشته باشند. مديرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: يك نمونه ساده اين است كه وقتي تيمي در بازي فوتبال به ضد فوتبال روي مي آورد با از بين بردن ارزش هاي تيم مقابل، حريف را وادار به تساوي يا شكست مي كند. اكنون فدراسيون نيز بايد به گونه اي كار كند كه در قامت يك تيم مخرب ظاهر نشود بلكه توانايي هاي يك تيم مفيد و كارآمد را نشان دهد. در هر صورت مسير هماهنگي ميان فدراسيون فوتبال و باشگاه ها نبايد يك طرفه باشد.

عنايت: اصراري به ايراني بودن داور دربي نداريم
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اينكه در انتخاب ايراني يا خارجي بودن داور دربي تابع تصميم مسئولان فدراسيون فوتبال هستيم گفت: اصراري براي استفاده از داور ايراني براي قضاوت دربي نداريم. مسعود عنايت با بيان اين مطلب افزود: تاكنون تصميم فدراسيون فوتبال استفاده از داور ايراني بوده است ولي تصميم نهايي در اين زمينه به نظرموافق مقامات ارشد ورزش كشوربستگي دارد و كميته داوران نيزخود را تابع اين تصميم مي داند.
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن