تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815628261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياسيون‌ مى‌گويند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سياسيون‌ مى‌گويند
فايل‌ صوتى بيانات رهبر انقلاب در فضاى مجازي

فارس- پايگاه اطلاع‌رسانى دفتر حفظ و نشر آثار آيت الله خامنه‌اى فايل‌هاى صوتى بيانات ايشان از سال 83 تا سال 87 را با موضوعات مختلف در دسترس كاربران اينترنتى قرار داده است. موضوعات فايل‌هاى صوتى بيانات رهبر انقلاب در سال 1383 شامل بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در صحن جامع رضوى مشهد مقدس، بيانات ايشان در ديدار اقشار مختلف مردم، در ديدار معلمان و كارگران و در ديدار مهمانان شركت‏كننده در اجلاس وحدت است.

متلاشى شدن چند باند در سازمان قضايى نيروهاى مسلح

فارس- حجت‌الاسلام بهرامى‌با اشاره به اينكه حفاظت اطلاعات قوه قضائيه، باندهايى را در سازمان قضايى نيروهاى مسلح شناسايى و دستگير كرده است، گفت: خوشبختانه در هيچ كدام از اين باندها، پرسنل اين سازمان نقش نداشته‌اند. در اين خصوص توضيح بيشترى ارائه نشده است.

مصوبه مجلس در حمايت از غزه

ايسنا- با تصويب مجلس، دولت موظف شد براى انتقال كمك‌هاى مردمى‌انسان‌دوستانه ملت ايران به سرزمين تحت محاصره غزه، از تمام ظرفيت‌هاى منطقه‌اى و بين‌المللى استفاده نمايد. نمايندگان مجلس در ادامه جلسه علنى روز چهارشنبه به بررسى جزييات طرح الزام دولت به حمايت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطين پرداختند و دولت را مكلف كردند براى انتقال كمك‌هاى مردمى‌انسان‌دوستانه ملت ايران به سرزمين تحت محاصره غزه از تمام ظرفيت‌هاى منطقه‌اى و بين‌المللى استفاده نمايد و حمايت و دفاع از آرمان فلسطين و مردم مظلوم و مبارزين و آوارگان فلسطينى و مقاومت اسلامى‌فلسطين تا رسيدن به حقوق حقه خويش به نحو ممكن ادامه يابد.

سخنرانى ابوترابى در همايش فصلى احزاب

فارس- نايب رئيس اول مجلس شوراى اسلامى‌ امروز در همايش فصلى خانه احزاب ايران سخنرانى مى‌كند. حميد قزوينى با اشاره به برگزارى همايش فصلى خانه احزاب ايران در 12 دى‌ماه سال جاري، گفت: در اين همايش فصلى حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابي، فرد نايب رئيس اول مجلس شوراى اسلامى‌سخنرانى مى‌كند.

وى با بيان اينكه اين همايش با حضور دبيران كل احزاب و شخصيت‌هاى سياسى برگزار مى‌شود، افزود: موضوع اين همايش، انتخابات، مشاركت حداكثرى و چالش‌هاى فراروى آن است و در بهمن ماه نيز همايش ديگرى با موضوع انقلاب اسلامى‌و 30 تحزب از سوى خانه احزاب برگزار مى‌شود.

مجلس يادبود آيت‌الله جمى

ايسنا- ستا‌د برگزارى مراسم ارتحال آيت‌الله جمى (رضوان الله عليه) از برگزارى مجلس يادبود آيت‌الله جمى در روز يكشنبه خبر داد. اين ستاد با انتشار اطلاعيه‌اى اعلام كرد: مجلس يادبود حضرت آيت‌الله جمى نماينده امام(ره) و مقام معظم رهبرى (مدظله العالي) امام جمعه‌آبادان در سال‌هاى دفاع مقدس و نماينده مردم خوزستان در اولين دوره مجلس خبرگان رهبرى روز يكشنبه مورخ ‌// از ساعت ‌/ تا ‌/ در مسجد ولى عصر عج (خوزستانى‌هاى مقيم مركز) واقع در خيابان خالد اسلامبولي، جنب پارك ساعى برگزار مى‌شود.

پائين كشيدن پرچم انگليس در باغ قلهك

ايسنا- دانشجويان دانشگاه‌هاى تهران سه‌شنبه شب در دومين شب از تجمع و تحصن در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران نسبت به اقدامات اخير مقامات دولتى مصر در بستن گذرگاه رفح و حملات رژيم صهيونيستى شعار اعتراض سر دادند و خواستار بسته شدن اين دفتر شدند. اين دانشجويان همچنين به باغ قلهك وارد شدند و پرچم فلسطين را بر فراز آن افراشتند و پرچم انگلستان را پائين كشيدند. در اين تجمع نيروى انتظامى با حضور گسترده در مقابل دفتر حافظ منافع مصر، در جهت آرام كردن دانشجويان تلاش مى‌كرد.

تحصن دانشجويى در فرودگاه مهرآباد

ايسنا- دومين روز تحصن دانشجويان دانشگاه‌هاى تهران، شهيد بهشتي، شاهد، الزهرا، علامه، اميركبير، زاهدان، شيراز، شاهرود، علم و صنعت، شريف، سيستان و بلوچستان و ... روز گذشته در مقابل ترمينال شماره يك فرودگاه بين‌المللى مهرآباد در اعتراض به فجايع اخير در غزه و در لبيك به پيام مقام معظم رهبرى و اعلام آمادگى براى دفاع از مردم مظلوم غزه آغاز شد. در تحصن روز گذشته دانشجويان تعدادى از نمايندگان مجلس از جمله كوهكن، ناطق نوري؛ سبحانى‌نيا و غضنفرآبادى حضور يافتند.

حسين كمالى مجددا دبير كل شد

ايسنا- در جلسه روز دوشنبه شوراى مركزى حزب اسلامى كار، حسين كمالي، مجددا به عنوان دبير كل و رئيس شوراى مركزى اين حزب از سوى اعضا انتخاب شد. الهه راستگو، عضو شوراى مركزى حزب اسلامى كار با اعلام اين خبر گفت: در اين جلسه همچنين على اوسط هاشمى و منتظرى به عنوان نايب رئيس اول و دوم حزب انتخاب شدند.

دفاع از حريم احزاب

خانه احزاب ايران در دفاع از حريم قانونى احزاب بيانيه‌اى صادر كرد.اين بيانيه با انتقاد به تيترهاى منتشر شده اخير درباره احزاب در يكى از روزنامه‌ها يادآور شده است: انتشار اين مطالب بيشترين اهانت به تاريخ پرافتخار سياسى يك ملت و حتى حرمت پيشگامان فعاليت حزبى و هجمه به وحدت ملى ايران و شعور يك ملت محسوب مى‌شود.خانه احزاب ايران همچنين با انتقاد شديد از اين رويه‌ها در سوء‌استفاده از رسانه‌هاى عمومى در تخريب پرافتخار سياسى كشور و تحريك احساسات اعضا و هواداران احزاب از همه احزاب و نخبگان و سياسيون كشور خواسته است كه با حضور فعال خود در دفاع از دستاوردهاى گذشتگان به عده‌اى اجازه سوء‌استفاده از امكانات عمومى را ندهند.
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن