تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واعظ زاده در اجتماع مردم يزد؛تدبر در حوادث غزه وعده هاي محقق شده قرآن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واعظ زاده در اجتماع مردم يزد؛تدبر در حوادث غزه وعده هاي محقق شده قرآن است
يزد - خبرگزاري مهر: معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان امروز در اجتماع عظيم مردم يزد، حوادث غزه و جنايات اسرائيل را وعده هاي خدا در قرآن كريم خواند.

به گزارش خبرنگار مهر در يزد، صادق واعظ زاده، پيش از ظهر امروز در اجتماع عظيم مردم يزد به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به يزد، عزاداري حسيني و حمايت از مردم غزه اظهار داشت: اين جنايات معجزه قرآن است كه هر روز تكرار مي شود زيرا قرآن 1400 سال پيش اين جنايات توسط قوم بني اسرائيل را وعده داده است و امروز همه شاهد تحقق وعده هاي اين كتاب آسماني هستيم.

وي افزود: اهل تدبير و انديشه با نگاهي به قرآن در مي يابند كه قرآن چگونه عصر حاضر را پيش بيني كرده است و چگونه مسلمانان بي گناه را به صبر و تقوا دعوت كرده است.

واعظ زاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان ولايتمدار يزد بيان داشت: مردم يزد امروز با گردهمايي بزرگ خود بار ديگر با رهبر انقلاب بيعت كردند و نشان دادند عشق به ولايت در خون آنها جاري است.

وي با اشاره به نامگذاري يزد از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان دارالعلم اظهار اميدواري كرد: مردم يزد دارالعباده و دارالعلم را همزمان با يكديگر به منصه ظهور برسانند.

بنياد ملي نخبگان امروز در يزد افتتاح مي شود

رئيس بنياد ملي نخبگان همچنين از راه اندازي نخستين دفتر استاني نخبگان در يزد خبر داد و افزود: اين دفتر به منظور سرپرستي و حمايت بيش از پيش نخبگان و انديشمندان دارالعلم يزد تاسيس خواهد شد.

واعظ زاده همچنين با اشاره به فرا رسيدن ايام عزاداري امام حسين(ع) بيان داشت: مردم يزد همواره در اين مراسم بيش از هر قوم و گروه ديگري ارادت خود را به اين امام همام ابراز داشته اند.

در اين اجتماع پر شور كه به سه مناسبت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان يزد، گردهمايي هيئات مذهبي استان و حمايت از مردم غزه برگزار شد، قطعنامه اي در پنج بند قرائت شد كه در هر بند از آن مردم استان خواستار آزادي غزه و قدس شريف، مجازات رژيم اشغالگر قدس از سوي مجامع بين المللي و شكستن سكوت سران كشورهاي عربي شدند.

در اين مراسم هيئات مذهبي با مداحي يكي از مداحان برجسته كشور به عزاداري باشكوهي پرداختند.

در اين گردهمايي بزرگ كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد و جمعي از مسئولان استاني برگزار شد، هزاران نفر از مردم يزد با شركت گسترده خود بار ديگر با رهبر و آرمانهاي انقلاب بيعت كردند.

حضور بسيجيان كفن پوش و آماده اعزام به غزه، دانشجويان و طلاب و جمع كثيري از دانش آموزان بسيجي برگ ديگري از حماسه حضور اين مردم ولايتمدار بود.
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن