تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815746498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش تعداد مشتاقات به تدريس در انگليس/برگزاري پنجاهمين سالگرد ايجاد كدپستي در انگليس/درخواست نصب دستگاه كنترل سرعت بر روي خودروها/درخواست براي عدم افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افزايش تعداد مشتاقات به تدريس در انگليس/برگزاري پنجاهمين سالگرد ايجاد كدپستي در انگليس/درخواست نصب دستگاه كنترل سرعت بر روي خودروها/درخواست براي عدم افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري
نتايج تحقيقات جديد نشان مي دهد تعداد علاقه مندان به تدريس و كسب شغل معلمي در انگليس به شدت افزايش يافته است و مقامات اداره پست انگليس، پنجاهمين سالگرد ايجاد كدپستي و استفاده از آن در محموله هاي پستي را برگزار كردند و اداره حمل و نقل انگليس درخواست خود مبني بر نصب دستگاه كنترل سرعت بر روي خودروها ارائه كرد و يكي از مقامات صنعتي اروپا خواستار عدم افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري براي كمك به ادامه حيات صنايع كوچك شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري بي بي سي، نتايج تحقيقات جديد نشان مي دهد، تعداد مشتاقات به تدريس وكسب شغل معلمي در انگليس افزايش يافته است.

بنابراين گزارش، اداره آموزش و پرورش اين كشور از افزايش 40 درصدي درخواست هاي دريافت شده در سايت اختصاصي خود از دسامبر سال گذشته براي تدريس در مدارس خبر داد.

براساس اين گزارش، مقامات علت استقبال از تدريس و كسب شغل معلمي را مواجه افراد با اوضاع نابسامان اقتصادي و داشتن شغل هميشگي عنوان كرده اند.

اين گزارش حاكيست، تعداد افرادي كه در دوره هاي آموزش مهارت هاي دوران ابتدايي ثبت نام كرده اند نسبت به سال گذشته از 5/41 درصد به 7/46 درصد رسيده است.

گفتني است، مقامات آموزش و پرورش قصد دارند نيروي بيشتري را طي هفته هاي آينده در بخش هاي مختف در لندن و بيرمنگام استخدام كند.

**************برگزاري جشن پنجاهمين سالگرد ايجاد كدپستي در انگليس

بنابراين گزارش، اداره پست سلطنتي انگليس پنجاهمين سالگرد ايجاد كدپستي و استفاده از آن در محموله هاي پستي را برگزار كردند براساس اين گزارش، هدف از برگزاري اين جشن، اشاره به اهميت درج كدپستي بر روي نامه ها و محموله هاي پستي عنوان شده است.

اين گزارش حاكيست، هم اكنون بيش از يك ميليون و هفتصد هزار كدپستي در سراسر انگليس وجود دارد كه 27 ميليون آدرس پستي را پوشش مي دهد.

همچنين برطبق تقسيم بندي كدپستي در انگليس سراسر اين كشور به ده منطقه پستي تقسيم وهر منطقه داراي يك كدپستي شد.

گفتني است، مقامات در اين مراسم از مردم خواستند تا با درج كدپستي در انتهاي آدرس هاي نوشته شده بر روي نامه ها به توزيع سريعتر نامه ها كمك كنند.

*****************درخواست نصب دستگاه كنترل سرعت بر روي خودروها

بنابراين گزارش، مقامات اداره حمل و نقل انگليس خواستار نصب دستگاه كنترل سرعت بر روي خودروها توليدي كارخانه هاي اتومبيل سازي شدند.

براساس اين گزارش، آنها ضمن اعلام درخواست خود اظهار داشتند كه وسيله كنترل سرعت باعث كاهش تصادفات جاده اي و كاهش ميزان انتشار گاز كربن مي شود.

اين گزارش حاكيست، اين وسيله به طور خودكار سرعت زياد خودرو را برطبق نوع مسير و جاده كاهش داده و مانع از افزايش بيش از حد آن مي شود.

اين گزارش مي افزايد: عده اي از مقامات و متخصصان در اين كشور درصدد تهيه و طراحي نوعي نقشه ديجيتالي با تمام جزئيات اعلام سرعت مجاز و قانوني در هر مسير براي هشدار به راننده نيز هستند.

گفتني است، هم اكنون دستگاه كنترل سرعت در صورت تمايل صاحبان خودروها بر روي اتومبيلشان نصب مي شود.

**************درخواست براي عدم افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري

بنابراين گزارش، يكي از مقامات صنعتي اروپا خواستارعدم افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري شدند.

براساس اين گزارش، يكي از مقامات صنعتي عضو فدراسيون صنايع تجاري كوچك اعلام كرد كه افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري منجر به كاهش هزينه هاي اقتصادي صنايع تجاري كوچك و كمك به حفظ حيات آنها مي شود.

اين گزارش حاكيست، اين امر به رغم داشتن نتيجه مطلوب براي صنايع كوچك باعث افزايش هزينه هاي مصرف كنندگان مي شود.

اين گزارش مي افزايد: مقامات زماني تصميم به عدم افزايش نرخ بهره كارت هاي اعتباري گرفتند كه كارخانه هاي توليدكننده اين كارت ها با فشار در خصوص ارائه خدمات بيشتر به مشتريان مواجه شدند.

گفتني است، برطبق اظهار نظر كارشناسان بايد فعاليت هاي مهمي براي صنايع كوچك در سال 2009 انجام شود.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن