تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اقدامات دولت براى حفظ آثار تاريخى و طبيعى استان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اقدامات دولت براى حفظ آثار تاريخى و طبيعى استان لرستان
خبرگزاري آريا-هيئت وزيران سازمان ميراث فرهنگى ، صنايع دستى و گردشگرى را موظف كرد نسبت به اجراى مطالعه و مرمت پل هاى تاريخى و اختصاص سه ميليارد ريال براى مرمت آنها، ايجاد بيست و چهار نمازخانه و سرويس بهداشتى بين راهى و مطالعه ايجاد شهرك و بازارچه صنايع دستى در استان اقدام كند.

دولت در راستاى حفظ،مرمت و بازسازى اماكن تاريخي،مذهبى و طبيعى استان لرستان ضمن اختصاص اعتبار لازم به اين طرح ها، تمهيداتى به منظور بازديد گردشگران از اين آثار در نظر گرفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني، هيئت وزيران در جلسه اى كه در مركز استان لرستان تشكيل شد، سازمان ميراث فرهنگى،صنايع دستى و گردشگرى را موظف كرد با هماهنگى معاونت برنامه‌ريزى و نظارت راهبردى رياست جمهوري، نسبت به اجراى مطالعه و مرمت پل هاى تاريخى و اختصاص سه ميليارد ريال براى مرمت آنها، ايجاد بيست و چهار نمازخانه و سرويس بهداشتى بين راهى در مسير جاده ترانزيت استان تا آبان سال 1387 و مطالعه ايجاد شهرك و بازارچه صنايع دستى در استان اقدام كند.

بر اساس اين مصوبه، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستى و گردشگرى موظف شده است علاوه بر مطالعه و احداث ده مجموعه اقامتى و اردويى در مسير جاده‌هاى ترانزيتى و محورهاى گردشگرى استان، نسبت به مطالعه ايجاد پنج موزه باستان‌شناسي، مردم‌شناسي، مفرغهاى لرستان، سكه‌هاى لرستان و دفاع مقدس در عرصه قلعه فلك الافلاك در سال 1387اقدام كند.

اين مصوبه از سوى دكتر پرويز داودى، معاون اول رئيس‌جمهور براى اجرا ابلاغ شده است.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن