تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815661373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران؛سكوت درباره فاجعه انساني غزه خيانت به بشريت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران؛سكوت درباره فاجعه انساني غزه خيانت به بشريت است
خبرگزاري فارس: جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران در بيانيه‌اي با محكوميت حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه، تاكيد كرد: سكوت درباره اين فاجعه انساني و جنايات هولناك خيانت به بشريت است.


به گزارش خبرگزاري فارس، در بيانيه جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران در خصوص حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه آمده است: جامعه جهاني امروز شاهد وضع اسفناك و بي سابقه مردم مسلمان و مستضعف اعم از زنان و كودكان و سالمندان بي پناه نوار غزه است كه مورد آماج وحشيانه ترين جنايات سبوعانه صهيونيست‌ي قرار گرفته‌اند و اين رژيم نامشروع و ناميون در كمال بي شرمي و در مقابل چشم مدعيان حقوق بشر و سران بي تفاوت كشورهاي عربي - اسلامي حيواني ترين جنايات طول تاريخ بشر را عليه مردم غزه مرتكب مي شود.
امروز مسلمانان جهان را بعض در گلوست و غمي بر قلبها، امروز غزه با غيرت و به نمايندگي از اسلام و تمام ملتهاي مستضعف جهان در مقابل شقاوت‌ها و تجاوز‌گري هاي كافران حربي ايستاده است. غزه آوردگاهي است كه نه تنها مسلمين جهان بلكه فطرت انساني جهانيان در آن آزموده مي شود و هر انساني با هر نام و نشان و فرهنگ و زباني امروز وظيفه خود مي داند تا در حد توانش نداي اعتراض سر دهد و در حمايت از اين مردم بي دفاع بكوشد و جهاد دانشگاهي نيز سكوت درباره اين فاجعه انساني و اين جنايات هولناك را خيانت به بشريت مي داند.
چنين حادثه‌اي اكنون در جريان است و شوراي امنيت نيز در كمال ناباوري جامعه جهاني هيچ اقدامي صورت نمي دهد سكوت شوراي امنيت جامعه جهاني و بخصوص دولتهاي مدعي حميت عربي - اسلامي در مقابل اين جنايات به هيچ وجه قابل قبول يا توجيه نيست، سازمان ملل بايد براي كمك به كاهش آلام مردم غزه و خاتمه بخشيدن به خيره سري رژيم صهيونيستي در ارتكاب چنين جنايات وحشيانه اي فورا اقدام نمايد.
جهاد گران جهاد دانشگاهي اين فرزندان خميني كبير (ره) آن منادي ظلم ستيزي و عزت و آزادي مسلمين، او كه فرمود: اسرائيل اين غده سرطاني بايد از بين برود فرياد در مقابل فجايع غزه را وظيفه خود دانسته و عهده مي بندند تا در مقابل صهيونيسم و استكبار جهاني ساكت ننشينيد و با تمام توان خود صداي حنجره‌هاي بريده و زخم هاي و رنج‌هاي مردم بي دفاع فلسطين را فرياد كند، چرا كه بي اطلاعي و جهل ساخته رسانه هاي استكباري كه بر بشر امروز حاكم شده، اصلي ترين بستر اين جنايت است.
جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران ضمن محكوم كردن جنايات ددمنشانه رژيم اشغالگر قدس، با تاسي به پيام مقام معظم رهبري كه فرمودند سازمان كنفراسن اسلامي بايد در اين شرايط حساس به وظيفه تاريخي خود عمل كند و جبهه يكپارچه اي به دور از ملاحظه كاري و انفعال، در برابر رژيم صهيونيستي تشكيل دهد از دستگاه ديپلماسي كشور خواستار پيگيري فعالانه تر در اين قضيه جهت برگزاري نشست مجمع عمومي سازمان ملل، كنفرانس سران كشورهاي اسلامي و جنبش عدم تعهد براي مقابله با اين وحشيگري قاتلان خون آشام است كه با محاصره كردن نوار غزه و عدم اجازه در رساندن مواد غذايي دارو و ما يحتاج ضروري و حملات وسيع نظامي مردم بي گناه و كودكان و زنان مظلوم فلسطين را به كام مرگ فرستاده و مي روند كه نام خود را در صدر فهرست جنايتكاران تاريخ بشريت حفظ نمايند.
همچنين از دولت جمهوري اسلامي ايران تقاضا فراهم نمودن زمينه ارسال كمك كهاي مردمي و اعزام نيروهاي داوطلب براي كمك به مردم مظلوم نوار غزه را داريم.
در پايان اين بيانيه آمده است: دشمنان و منافقان جهان اسلام بدانند كه بنابر سنت الهي غلبه خون بر شمشير كه محرم الحرام اوج تداعي اين معناست اين جنايات در دل خود نويد تسريع سقوط و اضمحلا آنها را براي ملتهاي بيدار و مسلمان به همراه دارد
انتهاي پيام/
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن