تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813253597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير ارشاد:مجوز دهندگان حمله به غزه نقاب اسلامي و عربي بر چهره دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزير ارشاد:مجوز دهندگان حمله به غزه نقاب اسلامي و عربي بر چهره دارند
وزير ارشاد با تاكيد بر اينكه كساني كه مجوز حمله به غزه را داده اند، نقاب اسلامي و عربي بر چهره دارند، اعلام كرد: آنان هم پيمانان صهيونيستها هستند، كساني كه از ناتواني، دلهايشان در مقابل صهيونيستها لرزيده است .

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسين صفار هرندي وزير ارشاد كه به نمايندگي از هيئت دولت در تجمع مردمي براي محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي در غزه، ، در ميدان فلسطين تهران سخن مي گفت، اظهار داشت: عمليات هوايي صهيونيستها و اقدامات جنايتكارانه آنان عليه مردم غزه كم بود كه اكنون آنها عمليات گسترده زميني را هم آغاز كرده و يا در تدارك آن هستند.

وي افزود: يك لحظه به اتفاقات غزه و حضور جانانه مردم آن در برابر رژيم صهيونيستي توجه كنيد ، فكر مي كنيد كه اين همه قرباني در راه خدا براي چيست؟ آيا اين بهاي آزاد كردن يك سرزمين است يا تشكيل يك حكومت مستقل؟ بله همه اينها درست است؛ اما آنچه در غزه اتفاق مي افتد، به دليل آزاد ساختن سرزمين مظلوم فلسطين از زير تيغ صهيونيستها و اربابان آنان نيست.

وي با بيان اينكه طي سالهاي گذشته رويكرد مردم مظلوم فلسطين و لبنان در جهت رفع تهديد از كل جهان اسلام بوده است، تاكيد كرد: رژيمي كه در گذشته ساير كشورهاي اسلامي و عربي را تهديد مي كرد امروز مجبور به تهديد مردم مظلوم فلسطين شده است يعني فلسطينيان در حال حاضر بايد بهاي آزادي سرزمين خود را بپردازند ولي اين آزادي و مقاومت در برابر رژيم غاصب صهيونيستي براي تمامي جهان اسلام است پس چرا بايد مردم غزه و فلسطين تنها باشند.

صفار هرندي در معرفي مردم غزه چنين گفت: آنان كساني هستند كه از ياوه گويي رسانه هاي غربي و توطئه ها و توهين هاي مستكبرين به جهان اسلام بيزارند و به اين خاطر به جنگ با رژيم صهيونيستي برخاسته اند. آيا اين حق است كه مردمي كه براي اسلام مي جنگند تنها باشند.

وزير ارشاد تصريح كرد: خواسته مردم مظلوم غزه اين است كه كشورهاي اسلامي پشت آنان را خالي نكنند. اگر كمي دقت كنيم خواهيم ديد كه شعارهايي را كه ما عليه استكبار مي دهيم مردم غزه عملي كردند اما ننگ بر آناني كه اسم مسلمان بر خود مي نهند و در چنين زمان حساسي كه جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم غزه پايان ندارد، جام شرابشان را مي نوشند.

وي با تاكيد بر اينكه كساني كه مجوز حمله به غزه را داده اند نقاب اسلامي و عربي بر چهره دارند ياد آور شد : آنان هم پيمانان صهيونيستها هستند، كساني كه از بي جربزگي و ناتواني دلهايشان در مقابل صهيونيستها لرزيده است .

صفار هرندي گفت: دولت جمهوري اسلامي ايران به عنوان بخشي از آحاد ملت مسلمان ايران و به عنوان تابع، مريد و مقلد رهبر معظم انقلاب به تبع مردمي كه همواره ثابت كرده اند دلهايشان پيوند خورده با ملت مظلوم فلسطين است امروز در كنار آنان براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين و غزه قرار گرفته اند تا جنايات رژيم اشغالگر قدس را محكوم كنند.

وزيرارشاد با اشاره به تصميمات مهم شب گذشته دولت براي موضوع غزه اظهار داشت: براساس اين تصميمات بايد جنايتكاران صهيونيستي را براي محاكمه به دادگاه عدل معرفي كنيم، همچنين تا جايي كه توان داريم از كمك به مردم غزه دريغ نكنيم كه در اين رابطه دو فروند هواپيما و يك كشتي شامل كمكهاي ضروري از جمهوري اسلامي ايران به غزه ارسال شده است و همچنين پيش بيني شده كه دستگاههايي كمكهاي مردمي را براي مردم غزه جمع آوري كنند.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن