تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814591765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: گزيده اخبار
شاه سلطان حسين ها در برخى احزاب هم حاكم هستند

404370.jpg

عضو كميسيون امنيت ملى مجلس با بيان اينكه شاه سلطان حسين ها در برخى احزاب هم حاكم هستند، گفت: در برخى احزاب و گروه هاى سياسى جو غالب اين است كه از امريكا مى ترسند و نسبت به امريكا يك قدم كوتاه آمده اند.سيد احمد آوايى در گفت وگو با شبكه «توانا» با اشاره به حمايت امريكا از برخى احزاب گفت: بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شاه سلطان حسين هاى ترسو نه تنها تذكرى بود براى برخى از مسئولان بلكه در باره احزاب و تشكل هاى سياسى نيز بود.

افراطيون دوم خردادى به دنبال ايجاد اختلاف در جريان اصولگرا

404343.jpg

سخنگوى جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامى با اشاره به جلسه اخير اين تشكل به بحث دولت ائتلافى اشاره كرد و گفت: اين بحث توسط افراطيون دوم خرداد مطرح و دنبال شد و متأسفانه برخى از اصولگرايان در اين زمين بازى كردند، اما با افشاگرى هايى كه انجام شد، متوجه موضوع شدند. لطف الله فروزنده در گفت وگو با ايسنا افزود: اصولگرايان بايد هوشيار باشند؛ چراكه افراطيون دوم خردادى به دنبال ايجاد اختلاف در جريان اصولگرا هستند و تخريب دولت احمدى نژاد را در دستور كار خود قرار دادند.
وى با تأكيد بر اين كه «در جبهه اصولگرايى مذاكرات بايد تا رسيدن به وحدت ادامه پيدا كند» ادامه داد: در اين راستا بايد تعامل دولت و مجلس افزايش پيدا كند و آن ها كارآمدى خود را افزون تر كنند و در جهت كسب رضايت هرچه بيشتر مردم قدم هاى بيشترى بردارند.
سخنگوى جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامى با بيان اين كه «اعضاى اين تشكل در اين جلسه بر محكوم كردن جنايت هاى رژيم صهيونيستى عليه مردم بى گناه و مظلوم غزه تأكيد كردند» گفت: متعجبيم چرا كسانى كه مدعى حقوق بشر هستند در ارتباط با اين جنايت ها سكوت كرده اند.

طرح هماهنگى اصلاح طلبان خلأهاى رسانه اى جبهه اصلاحات را پر مى كند

404364.jpg

يك عضو شوراى عالى بنياد باران گفت: طرح هماهنگى نيروهاى اصلاح طلب در سراسر كشور مى تواند خلأهاى رسانه اى جبهه اصلاحات را پر كند.
عبدالله ناصرى در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: طرح هماهنگى نيروهاى اصلاح طلب در سراسر كشور، به ابتكار آقاى الويرى و دوستان در مجمع نمايندگان ادوار مجلس كه از احزاب و گروه هاى مختلف جبهه اصلاحات شكل گرفته با هدف ساماندهى هواداران جبهه اصلاحات در شهرهاى سراسر كشور مطرح شد و حركت خوبى محسوب مى شود.
وى با بيان اين كه «طرح هماهنگى نيروهاى اصلاح طلب در سراسر كشور ارتباطى با اين كه كانديداى نهايى اصلاح طلبان چه شخصى باشد، ندارد» اظهار كرد: اميدواريم آقاى خاتمى هر چه زودتر براى حضور در انتخابات نظر مثبت بدهند؛ چرا كه تقاضاهاى همكارى و فعاليت در جبهه اصلاحات با توجه به احتمال حضور ايشان صورت مى گيرد.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن