تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813318802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت از كارشناسان براي بازديد مقبره كوروش


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: دعوت از كارشناسان براي بازديد مقبره كوروش
گروه فرهنگ: سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از كارشناسان مرمت سنگ دعوت كرد از نزديك در جريان مرمت سقف مقبره كوروش قرار بگيرند.
سيدرضا موسوي تاكيد كرد: گزارش هاي منتشر شده از سوي برخي رسانه ها درباره مشكلا ت مرمت سقف آرامگاه به هيچ وجه صحت ندارد و مبتني بر مستندات غيركارشناسي و حتي متناقض بوده است. وي افزود: اداره كل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين آمادگي را دارد تا برنامه اي براي بازديد كارشناسان مرمت سنگ از آرامگاه كوروش برگزار نمايد.
موسوي گفت: كارشناسان بنياد پژوهشي پارسه- پاسارگاد نيز آماده اند در مناظره اي علمي درباره مرمت سقف آرامگاه كوروش به پرسش هاي كارشناسان مرمت سنگ پاسخ دهند. سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزود: از كارشناساني كه داراي سوابق علمي و عملي روشن و معتبر مرمت سنگ هستند دعوت مي كنيم در صورت تمايل در اين برنامه بازديد شركت كنند و در جلسه پرسش و پاسخي كه با حضور كارشناسان بنياد پارسه - پاسارگاد و خبرنگاران برگزار مي شود حضور يابند تا هيچ شك و شبهه اي در اين زمينه باقي نماند. وي بار ديگر بر دقيق و كارشناسي بودن فرآيند مرمت سقف مقبره كوروش تاكيد كرد و گفت: مقاومت سقف در مقابل بارش ها و حفظ اصالت اثر، اين ادعا را اثبات مي كند.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن