تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813023102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت و گوي احمدي نژاد با رمضان عبدالله ملت ايران تا آخر در كنار مقاومت خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفت و گوي احمدي نژاد با رمضان عبدالله ملت ايران تا آخر در كنار مقاومت خواهد ماند
احمدي نژاد رئيس جمهوري گفت : ملت ايران به شدت از حوادث غزه ناراحت و سوگوارست و تا آخر در كنار مردم فلسطين و مقاومت خواهد ايستاد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ، محمود احمدي نژاد ، ديشب در گفتگوي تلفني با دبير كل جنبش جهاد اسلامي ضمن تسليت شهادت جمعي از مردم مظلوم غزه درحمله ددمنشانه رژيم صهونيستي و محكوم كردن جنايات اين رژيم اظهار داشت : اين جنايت ها شرايط را براي رژيم صهيونيستي تغيير نمي دهد بلكه پرونده اش را سنگين تر و سرنوشت اين رژيم را وخيم تر خواهد كرد.

وي با تاكيد بر مقاومت مردم مظلوم فلسطين افزود : آن چيزي كه كمر رژيم صهيونيستي را شكسته و آنها را مايوس كرده، همان مقاومت مردم فلسطين است .

رئيس جمهور همچنين ديشب پس از سخنراني در همايش بزرگداشت برگزيدگان 30 سال سلامت، در جمع خبرنگاران افزود : صهيونيست ها در مهلكه اي خودساخته گرفتارند و هيچ دستي نمي تواند آنها را از اين مهلكه نجات دهد.

وي گفت: غزه ، نماد و تابلوي بسيار روشني است كه از يك طرف نشان دهنده مظلوميت فلسطين و ملت هاي تحت ستم است و از طرف ديگر بي اخلاقي قدرت هاي حاكم بر مناسبات جهاني و حاميان صهيونيست هاي بي آبرو را به خوبي نشان مي دهد.

رئيس جمهوري با بيان اين كه فشار بر مردم غزه بسيار زياد است ، افزود: البته اين به معناي آن نيست كه مقاومت مردم خواهد شكست و بدون ترديد، صهيونيست ها نمي توانند به اهداف خود يعني نجات از مهلكه دست يابند.

احمدي نژاد همچنين بااشاره به تماس هايي كه اخيرا ميان جمهوري اسلا مي ايران و برخي كشورهاي منطقه درخصوص مساله غزه انجام شده است ، گفت : تماس هايي با برخي سران كشورهاي منطقه داشتيم و گفتگوهايي انجام داده ايم كه قرار بر اين شده است كه تحركاتي در سطح اتحاديه عرب و سازمان كنفرانس اسلا مي در اعتراض به سازمان ملل كه فقط نشسته و صحنه هاي ضدانساني و دلخراش غزه را نگاه مي كند و هيچ اقدامي صورت نمي دهد، انجام دهيم.

وي بابيان اين كه اصل و محور، مقاومت ملت فلسطين است تصريح كرد : آنچه كه پيروزي را براي ملت فلسطين و شكست را براي قدرت هاي زورگو تضمين مي كند مقاومت است كه امروز همراه با ايمان و آگاهي ادامه دارد.

محمود احمدي نژاد همچنين در مصاحبه اي افزود: رژيم صهيونيستي سست ترين خانه ها را بنا كرده است و با كشتار مردم مظلوم فلسطين مي خواهد پايه هاي خود را محكم كند.

وي گفت:سردمداران رژيم صهيونيستي با فجايعي كه مرتكب مي شوند مي خواهند اراده خود را به مردم فلسطين تحميل كنند و در انتخابات آينده فلسطين تاثير بگذارند تا راهي را براي برون رفت از مهلكه دست ساخته خود پيدا كنند.

احمدي نژاد افزود: فجايع اخير رژيم صهيونيستي در تحت فشار قراردادن يك ملت مظلوم با محاصره غذايي دارويي و انرژي تقريبا در تاريخ نظير ندارد.

وي ادامه داد: گاهي در تاريخ آمده است افرادي كه قتل عام مي كردند پس ازگذشت مدتي از كشتار مردم، خوي وحشي گري شان فرو مي نشست اما ظاهرا خوي وحشي گري صهيونيست ها و اربابانشان فرونشين نيست .
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن