تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815070871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لايحه تجارت بايد تا 50 سال پاسخگو شود


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: لايحه تجارت بايد تا 50 سال پاسخگو شود
وزير بازرگاني:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:وزير بازرگاني با بيان اينكه شرايط نوين اقتصادي و تجارت ملي وبين المللي به قانون نوين هم نياز دارد ، گفت: لايحه تجارت بايد به قانوني تبديل شود كه تا افق 30 تا 50 سال پاسخگو باشد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران،"مسعود ميركاظمي" در همايش نقد و بررسي لايحه تجارت افزود: در دهه هاي آينده فضاي كسب و كار كاملاً فرق خواهد كرد و به قانوني مناسب و كارامد هم نياز خواهد داشت.

وي افزود : در حاشيه قانون تجارت ، تاكنون تلاش هايي براي انطباق با كسب و كارهاي جديد تدوين شده است اما قانون جامعي مي خواهيم كه متناسب با تحول و تغيير شرايط ، انعطاف و كارامدي داشته باشد.

ميركاظمي با اشاره به نوآوري و خلاقيت در بازار كالا و شيوه هاي تجارت گفت: قوانين توسعه يافته به هر شكلي كه نياز بازار است به سرعت عمل مي شود ، چون امكان معطل كردن بازار براي تصميم گيري ها وجود ندارد.

وزير بازرگاني گفت : بر اساس گزارش سازمان تجارت جهاني در سال گذشته 25 درصد تجارت جهاني الكترونيك بود كه هر سال 35 درصد رشد دارد.

وي با تاكيد بر اينكه امضاي ديجيتالي و الكترونيك ، نياز ضروري بازار مجازي است ، افزود : توسعه فعاليت هاي بانكي، پرداخت و دريافت هاي الكترونيك امروزه در جهان نهادينه شده است.

ميركاظمي با بيان اينكه تا شش ماه ديگر در ادارات تابعه وزارت بازرگاني نيازي به حضور فيزيكي حذف خواهد شد ، افزود : به قانون تازه اي نياز داريم تا وارد محيط مجازي شويم.

ميركاظمي گفت : آينده شناسي با توسعه فناوري هاي الكترونيك در حوزه هاي بازرگاني و اقتصادي گره خورده است و بايد با تدوين قوانين جديد به توسعه رقابت پذيري، صادرات و حضور شايسته در بازار جهاني كمك كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه مباحث ارزشي در اين قانون بسيار مهم است ، گفت : مكاتبي كه به معيار هاي ارزشي نگاه منطقي نكردند ، عاقبت آنها در بازار تجارت مشخص است.

انتهاي پيام//
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن