تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وسايل نقليه حامل افاغنه توقيف مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وسايل نقليه حامل افاغنه توقيف مي شوند
معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بوير احمد گفت : حمل و جابه جايي اتباع غير مجاز بيگانه به ويژه افاغنه با وسايط نقليه جرم محسوب مي شود و در صورت مشاهده وسايل نقليه براي بار اول شش ماه و بار دوم يك سال توقيف مي شود.
نادر منتظريان در ياسوج افزود : مدت يك سال به اتباع ساكن استان مهلت داده شد تا با انجام امور و رفع مشكلاتشان براي اعزام به اردوگاه هاي مرزي يا استان هاي اصفهان و شيراز خود را به امور اتباع فرمانداري ها معرفي كنند.
وي تصريح كرد : در حال حاضر شرايط در افغانستان مساعد شده و بر اساس قانون اتباعي كه در اين استان به صورت غير قانوني ساكن هستند بايد استان را ترك و به افغانستان باز گردند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت : به رغم هشدارهايي كه به اتباع افغاني داده شد هنوز تعدادي از آنها خود را معرفي نكرده و به صورت غير قانوني در استان ساكن هستند.
به گزارش فارس وي تصريح كرد : در صورتيكه اين افراد خود را به امور اتباع فرمانداري ها معرفي نكنند نيروهاي انتظامي آنان را دستگير و تحويل اردوگاه ها خواهند داد.
معاون سياسي و امنيتي گفت : ازدواج با اتباع غير مجاز افغاني اكيدا ممنوع است و هيچ تبعه ايراني حق ازدواج با اين اتباع را نداشته و دفاتر ازدواج و طلاق نيز حق جاري كردن صيغه عقد براي آنها را ندارد و همچنين براي روحانيون و كساني كه صلاحيت جاري كردن صيغه عقد را دارند نيز ممنوع است و در صورت رعايت نكردن با آنها برخورد قانوني به عمل مي آيد.
وي با بيان اينكه عقد اجاره منزل مسكوني املاك اموال منقول توسط بنگاه ها و اشخاص و غيره جرم محسوب و با متخلف برخورد مي شود افزود : بكارگيري و اشتغال آنها ممنوع و با كارفرمايان متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن