تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امضاي تفاهمنامه همكاري ميان واحد نجف آباد و اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: امضاي تفاهمنامه همكاري ميان واحد نجف آباد و اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان


نجف آباد خبرگزاري ايسكانيوز:در ديداري با اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، تفاهمنامه همكاري ميان اين سازمان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد امضا شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"اميري رياست دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد در اين ديدار در سخنان خود ضمن استقبال از برگزاري چنين آموزش هايي اظهار داشت : دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد با داشتن 2500 نفر دانشجوي خوابگاهي به منظور پر كردن اوقات فراغت دانشجويان از آموزش رشته هاي مهارتي حمايت مي كند .
وي با بيان اين كه بازنگري در رشته هاي موجود دانشگاه ها و طراحي و ارائه رشته هاي جديد در حال انجام است، اظهار داشت: در اين راستا دانشگاه هاي استان بايد پس از بررسي نياز هاي خود با كمك آموزش هاي ارائه شده توسط اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان رشته ها به طور علمي در جهت مشخص حركت و برنامه هاي آموزشي خود را تنظيم نمايند .
زارع مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان نيز در اين ديدار از جمله سياست هاي جديد سازمان آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان را كمك به جوانان با تحصيلات دانشگاهي جهت كسب مهارت هاي فني و تخصصي در خصوص تربيت نيروي انساني ماهر و مورد نياز بازار كار عنوان كرد و اظهار داشت : با توجه به وجود تجهيزات و امكانات در استان اصفهان به منظور بهره وري بهينه از اين امكانات، برنامه ريزي و سياستگذاري هايي جهت آموزش دانشجويان استان صورت گرفته است.
وي افزود: بحث مهارت هاي پيشرفته وتعريف استانداردهاي روز همراه با تكنولوژي و فناوري نوين، با همكاري اساتيد دانشگاه نيز امكان پذير مي باشد .
در اين ديدار تفاهمنامه آموزشي ارائه آموزش هاي مهارتي براي دانشجويان ميان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد و اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان امضاء گرديد كه به موجب اين قرارداد مقرر شد به منظور تسريع در اجراي مفاد تفاهم نامه مذكور ،كميته اي متشكل از نمايندگان اداره كلآموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و دانشگاه وظيفه نظارت عاليه ، تدوين قراردادها و پيگيري اجراي صحيح و دقيق آن را بر عهده بگيرند . به گزارش ايسكانيوز، همچنين در اين ديدار پيرامون توانايي هاي دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد و اداره كل آموزش فني و حرفه اي در برگزاري كارگاههاي آموزشي مهارتي، چگونگي برگزاري دوره ها و استانداردها ، تطبيق دوره ها با شرايط دانشجو و وارد شدن در علوم تكنولوژي نوين بحث و بررسي شد .
در پايان اين ديدار رئيس دانشگاه آزاد نجف آباد به همراه مدير روابط عمومي اين مركز آموزشي از كارگاه هاي آموزشي اتومكانيك ، تراش CNC و مركز آموزشهاي تخصصي نساجي بازديد كردند .
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن