تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

100شركت ايراني بر مبناي ارزش برند جايزه گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: 100شركت ايراني بر مبناي ارزش برند جايزه گرفتند
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: يكصد شركت توليدي ايران براي نخستين بار برمبناي ارزش برند ، در نخستين جشنواره بين المللي انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري ايران جايزه و لوح تقدير گرفتند.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" در نخستين جشنواره بين المللي انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري در ايران كه عصر سه شنبه توسط مركز مطالعات برند ايران درسالن همايش هاي بين المللي صدا سيما و با حضور وزير كار وامور اچتماعي برگزار شد، همچنين از برترين برندهاي خارجي فعال در بازار ايران با لوح سپاس تجليل شد.
دراين جشنواره ضمن انتخاب صد برند برترايراني و 5 برند برتر خارجي ، برترين برندهاي ملي ايران و برترين نام هاي تجاري پيشتاز در بازار ايران و نام و نشان هاي تجاري با قدمت حدود 50 ساله معرفي شدند.
تمامي موسسات وشركت هاي فعال در بازار ايران اعم از داخلي و خارجي كه ماهيت توليدي، صنعتي، بازرگاني، توزيعي، سرمايه‌گذاري و خدماتي دارند مي توانستند در اين جشنواره شركت كنند.
نخستين جشنواره بين المللي انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري ايران ، با رويكردي علمي و پژوهشي وتكيه بر فنون نوين علم بازار يابي و تبليغات براي ارزيابي جايگاه شركت ها و بنگاه هاي اقتصادي فعال در بازار ايران و ايجاد فضايي براي رقابت سالم بنگاه ها با راهبردها و اهداف تعريف شده برگزارشد.
ترويج فرهنگ مشتري مداري و مديريت ارتباط موثر با مشتريان به منظور ارتقاء سطح فروش،. تأكيد برلزوم توجه برمديريت نام و نشان تجاري ( Brand ) به عنوان عاملي استراتژيك براي ارتقاء و ماندگاري سازمان ها جهت افزايش مزيت رقابتي ، تأكيد برنقش آموزش، تحقيق و دانش محوري در ارتقاي جايگاه رقابتي نام و نشان تجاري دربازار ، تأكيد بر ارزشيابي و ارزش گذاري مالي نام تجاري بعنوان يك دارائي نامشهود، ايجاد و ارتقاي فرهنگ هوشمندي نسبت به نام و نشان تجاري و شناسايي، معرفي و تجليل از شركت‌هاي برتر در حوزه مديريت نام و نشان تجاري از اهداف مهم اين جشنواره اعلام شد ه بود.
رعايت اصل بي طرفي در ارزيابي دستاوردهاي بنگاه هاي شركت كننده ، رعايت اصل رازداري و امانت داري حرفه اي درحفظ اسرار و اصول محرمانه بنگاه ها، پرهيز از رويكرد هاي سياسي در اعطاي جوايز به برگزيدگان به منظور اعتباربخشي به برگزيدگان جشنواره و بكاربردن روشهاي علمي براي ارزيابي و جلوگيري از اعمال نفوذ در داوري ها جزو منشور اخلاقي جشنواره بين المللي انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري ايران بوده است.
مركز مطالعات برند ايران براي نخستين بار در كشور توسط گروه مطالعاتي هوشمند تدبير درسال 1387 راه اندازي شده است و تلاش دارد تا با ايجاد زيرساختهاي مناسب زمينه توسعه نامهاي تجاري را در كشور فراهم آورد.
نام هاي تجاري امروز در زمره اصلي ترين سرمايه هاي سازماني به شمار مي آيند و تاثير بسزايي در رشد كسب و كار، جذب و حفظ منابع انساني كارآمد دارند.
امروز در سطح جهان موسسه هايي وجود دارند كه هر ساله به رازيابي و رتبه بندي نام هاي تجاري پرداخته و يكصد نام تجراي برت و پر ارزش را معرفي مي نمايند./146
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن