تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۷۵‬هزار تن ذرت علوفه‌اي از مزارع بخش اسفرورين برداشت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۷۵‬هزار تن ذرت علوفه‌اي از مزارع بخش اسفرورين برداشت شد
داخلي. اقتصادي. جهاد كشاورزي. ذرت.

رييس مركز ترويج و خدمات جهاد كشاورزي بخش اسفرورين گفت: بيش از ‪۷۵‬هزار تن ذرت علوفه‌اي از يك هزار و ‪ ۲۵۰‬هكتار مزرعه اين منطقه برداشت شده است.

مهندس "علي اصغر مومني" روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: سال گذشته ‪ ۳۸۵‬هكتار از اراضي به زير كشت اين محصول رفته بود كه از هر هكتار ‪ ۴۴‬تن محصول برداشت شد در حاليكه امسال ميزان برداشت به ‪ ۶۰‬تن در هكتار رسيد.

وي درادامه آشنا شدن كشاورزان به روش‌هاي كشت نوين، كشت نشدن مداوم يك محصول و رعايت تناوب را از عوامل افزايش سطح زير كشت و بهبود راندمان برداشت اين محصول عنوان كرد.

رييس مركز ترويج و خدمات جهاد كشاورزي بخش اسفرورين درپايان استفاده از تجربيات كارشناسان، مكانيزه كردن روش‌هاي كشت، آشنايي و استفاده از كودهاي زير مغزي و افزايش قيمت و سودآوري محصول ذرت علوفه‌اي را از ديگر عوامل افزايش سطح زير كشت اين محصول ذكر كرد.

استان قزوين داراي ‪ ۴۸۰‬هزار هكتار اراضي كشاورزي است كه سالانه بيش از سه ميليون تن محصولات زراعي و باغي در اين استان توليد مي‌شود.

اسفرورين در‪ ۴۰‬كيلومتري جنوب قزوين واقع شده ويكي از مناطق عمده توليد ذرت علوفه‌اي استان است.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن