تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
تمرين پرسپوليس زير باران
باز هم كاپيتان نيامد

تمرين صبح ديروز (سه شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس در زير باران در زمين شماره يك مجموعه ورزشي راه آهن برگزار شد.
در اين تمرين ابتدا پيرواني بازيكنان را پس از گرم كردن به سه گروه هفت نفره تقسيم كرد و آنها در قسمت هاي مختلف زمين به تمرين آقا وسط پرداختند. پس از آن تمامي بازيكنان به صورت گروهي در نيمه اي از زمين به تمرين حفظ توپ و پرستينگ در انواع مختلف پرداختند.
در ادامه فوتبال فشرده در نصف زمين فوتبال تمرين بعدي بازيكنان پرسپوليس بود كه بازيكنان ذخيره و اصلي اين تيم در هر دو گروه پراكنده بودند. اين فوتبال دستگرمي گلي را دربرنداشت و بازيكنان بيشتر روي دادن پاس هاي صحيح توي عمق به دستور پيرواني متمركز شده بودند.
در آخرين مرحله از تمرين ، پيرواني بازيكنان را به دو گروه تقسيم كرد. يك گروه كه بيشتر مدافعين پرسپوليس بودند، در نيمه اي از زمين زيرنظر عابدزاده سانتر روي دروازه و شوت به سمت آن را تمرين كردند و ساير بازيكنان نيز در سوي ديگر زمين شوت از پشت محوطه جريمه به سمت دروازه را به صورت نوبتي زيرنظر پيرواني كار كردند. پيرواني مناطق مختلفي از زمين را براي زدن شوت به سمت دروازه براي بازيكنان پرسپوليس در نظر مي گرفت.
در تمرينات ديروز بازيكنان ملي پوش پرسپوليس و همچنين كريم باقري غايب بودند.

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
اصلا معلوم نيست ، از مربي خارجي هم
استفاده كنيم

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين صبح سه شنبه تيم فوتبال پرسپوليس پيرامون انتخاب نعيم سعداوي به عنوان دستيارش در اين تيم، در جمع خبرنگاران گفت : سعداوي يكي از بااخلاق ترين مربيان ايران است; او هم كلاسم در كلاس هاي مربيگري بود و سابقه مربيگري خوبي هم در فوتبال ايران دارد; اين مربي از هر نظر مورد تاييد من بوده و اميدوارم بتوانيم جمع خوبي را به همراه سعداوي و عابدزاده در كادر فني پرسپوليس تشكيل دهيم.
وي درباره انتخاب دستيار خارجي اش در پرسپوليس گفت: اكنون كه مربي داخلي تيم را انتخاب كردم، حالا بحث انتخاب مربي خارجي سوژه شده است; اصلا معلوم نيست كه ما از مربي خارجي هم استفاده كنيم و ممكن است به جاي او باز هم يك مربي ايراني ديگر به جمع كادر فني تيم اضافه شود.
وي هم چنين با تكذيب مصاحبه اي كه به نقل از او در يكي از سايت هاي خبري مبني بر عدم حضور مربي خارجي در پرسپوليس با توجه به صحبت هاي علي آبادي با او، خاطرنشان كرد: به هيچ وجه چنين جلسه اي را با علي آبادي نداشتم و اين مساله مطرح نيست. اين ها مطالب نادرستي است كه به دروغ منتشر مي شود ما تحت هيچ فشاري براي انتخاب مربي ايراني يا خارجي ديگر براي تيم پرسپوليس نيستيم.

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس:
اظهارات عليپور توهين به 30 ميليون ايراني بود
داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: از فدارسيون فوتبال گله داريم چراكه عليپور با اظهاراتش به 30 ميليون ايراني توهين كرد.
وي در همايش مديران فدراسيون فوتبال و مديران عامل باشگاه به عنوان نماينده باشگاه پرسپوليس حاضر شد و درباره شرايط فعلي فوتبال ايران اظهار داشت: باشگاه هاي ما با كمبودهاي مالي مواجه بوده و در اين زمينه مشكل داريم.
وي افزود: من انتخاب فدراسيون فوتبال ايران را بعنوان برترين در آسيا تبريك مي گويم چون در رقابت با 45 كشور عنوان اول را بدست آورد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس خطاب به رئيس فدراسيون فوتبال گفت: كفاشيان بايد يك هيئت تشكيل دهد و در كنار آن همه آمارها بايد مشخص باشند و بازيكنان فوتبال طبق همين برنامه پول دريافت كنند. امارات فوتبال ما را به نابودي كشانده است چون بازيكنان ايران فقط براي دريافت پول بيشتر راهي اين كشور مي شوند. بايد صاحبنظران جمع شده و راجع به اين مسئله نظر بدهند.
وي با اشاره به اظهارات اخير عليپور و با بيان اين مطلب كه از فدراسيون فوتبال گله دارم نه از كفاشيان، گفت: چه بخواهيم و چه نخواهيم بيشترين هوادار را داريم; اما آقاي عليپور گفته اند كه پرسپوليس فرهنگ ندارد و بي فرهنگ است. اين توهين به 30 ميليون نفر است و افرادي كه مسئوليت ندارند با اظهارنظر، ضربه به فدراسيون مي زنند و وجه آنرا زير سئوال مي برند.
مصطفوي گفت: به ما مي گويند چرا دفاع نمي كنيد؟ تا ما در جريان هستيم به خوبي دفاع مي كنيم. اگر به شخص توهين مي شود مشكلي نداريم; اما به يك جمعيت توهين شده است و پذيرش آن براي ما سخت است.

حرفي از آمدن سعيدلو به پرسپوليس نيست

اينروزها در خصوص حضورسعيد لو معاون اجرايي رييس جمهور در باشگاه پرسپوليس شايعات زيادي مطرح مي شود.
در اين خصوص محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني گفت: تاكنون كسي حرفي از آمدن سعيدلو به هيات مديره پرسپوليس به من نزده است. بنابراين
من اطلاعي از اين مساله ندارم و كسي تاكنون در اين باره با من صحبتي نكرده است.

سعداوي ازشنبه در تمرينات پرسپوليس

نعيم سعداوي مربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از رفع مشكلات خانوادگي و انجام كارهاي شخصي روز پنجشنبه به تهران خواهد آمد و از شنبه در تمرينات پرسپوليس حضور خواهد يافت.

جانواريو جريمه نمي شود

در حالي كه هنوز فابيو جانواريو از برزيل به تهران بازنگشته است، گفته مي شود اين بازيكن به دليل عدم حضور در اردوي تركيه از سوي باشگاه با جريمه 15 ميليون توماني روبرو خواهد شد.
در اين خصوص مدير روابط عمومي باشگاه استقلال به فارس گفت: اين خبر صحت ندارد و باشگاه قصد جريمه اين بازيكن را ندارد چرا كه وي با اجازه كادر فني به اين اردو نرفته است.

بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي المپيك:
بايد به شكل عميق تري به ورزش
دانشجويي نگاه كنيم
بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي المپيك با بيان اينكه در دوره هاي اخير حركت هاي سازنده در ورزش دانشگاهي ديده نشده است، گفت: مسوولان ورزش دانشگاهي بايد به شكل عميق تري به ورزش دانشجويي بنگرند.
وي در گفت وگو با ايرنا افزود: كميته ملي المپيك آمادگي لازم براي همكاري با فدراسيون ملي ورزش دانشگاهي ، براي توسعه ورزش در ساير دانشگاه هاي كشوررا دارد و انتظار ما اين است ، مسوولان ورزش دانشگاهي نياز ها و درخواست هاي خود را هر چه سريعتر به اطلاع مسوولان كميته ملي المپيك برسانند.
وي خاطر نشان كرد: كميته ملي المپيك از مسوولان ورزش دانشگاهي انتظار دارد برنامه هاي نامنظم پيشين را اصلاح و مشكلات موجود ما بين دانشگاه ها در عرصه هاي ورزشي را برطرف نمايد.
دبيركل كميته ملي المپيك خاطر نشان كرد: اوج رشد يك قهرمان ورزشي از داخل دانشگاه و ورزش دانشگاهي است و كميته ملي المپيك در دوره جديد مديريتي نگاه ويژه اي به ورزش دانشگاهي خواهد داشت.

عليرضا نيكبخت واحدي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران:
من پول ندارم

عليرضا نيكبخت واحدي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص باز گرداندن پاداش هاي تيم ملي به كميته انظباطي به فارس گفت:
اميدوارم در ورزش ما براي تمام مسائل اين قدر پيگر باشند بهرحال من در ماجرايي كه در آن عمدي نداشتم متهم شدم.
وي افزود: من عمدا از حضور در تيم ملي سرباز نزدم.با اين حال به راي كميته انضباطي احترام مي گذارم،اما پولي ندارم كه بتوانم با آن پاداش هايي كه در اين مدت از تيم ملي گرفته ام را پس بدهم.در اين باره باشگاه بايد وارد عمل شود.
وي اضافه كرد: متاسفانه كسي در باشگاه پرسپوليس نيست كه پيگر موضوع باشد و اين موضوع براي من جاي سوال دارد.
وي خاطر نشان كرد: مي دانم تا آخر هفته فرصت دارم،اما كاري از دستم بر نمي آيد. از مسئولان باشگاه خواهش مي كنم كمي بيشتر به فكر بازيكنان باشند.

مدير تربيت بدني نيروهاي مسلح:
رشته جهت يابي در نيروهاي مسلح گسترش مي يابد

يازدهمين دوره مسابقات جهت يابي قهرماني و انتخابي نيروهاي مسلح با حضور شش تيم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و نيروي انتظامي به ميزباني ارتش برگزار شد.
سردار سرتيپ دوم پاسدار مهرعلي باران چشمه در خصوص چگونگي برگزاري اين مسابقات گفت: اين مسابقات در محل جنگل هاي لويزان در دو مرحله، برگزار شد كه در رده بندي انفرادي در پايان دو مرحله به ترتيب حسين صادق زاده و محمدجواد صيادي از ارتش و علي بخشي از وزارت دفاع موفق به كسب مقام هاي اول تا سوم شدند.
مدير تربيت بدني نيروهاي مسلح در اين مراسم كه با حضور مديران تربيت بدني سازمان هاي تابعه برگزار شد، طي سخناني بر لزوم توجه بيشتر به اين رشته ورزشي كه از ورزش هاي تخصصي و كاربردي نيروهاي مسلح محسوب مي شود، تاكيد كرد و افزود: به منظور حضور مقتدرانه در عرصه هاي جهاني اين رشته از اهميت و ارزش خاصي برخوردار است و ما مصمم هستيم آن را گسترش دهيم.

هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي با كمان
پارس جنوبي صدرنشين شد
هفته نخست دومين دوره رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي با كمان مردان در بخش ريكرو و كامپوند با قهرماني تيم پارس جنوبي پايان يافت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان، دومين دوره رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي با كمان مردان با حضور 80 ورزشكار (اسلحه ريكرو و كامپوند) و در قالب 11 تيم پارس جنوبي، پاس همدان، پيام همدان، پيام لرستان، آدينه كريمان كرمان، آلومينيوم اراك، كرج، شهركرد، طرشت، كردستان، گيلان و يزد در مسافت 18 متر داخل سالن مجموعه ورزشي شهداي طرشت تحت عنوان سالار شهيدان عرفه (احمد كاظمي) برگزار شد.
در مرحله مقدماتي تيمي ريكرو; پارس جنوبي با 844 امتياز اول شد و تيم هاي طرشت و پارس همدان با 842 و 834 امتياز در جايگاه هاي دوم و سوم ايستادند.
در مرحله حذفي اين مسابقات; پارس جنوبي پنج بر صفر تيم پيام لرستان را شكست داد، كردستان چهار بر يك مغلوب تيم يزد شد، طرشت پنج بر صفر از شهركرد شكست خورد، آدينه كريمان كرمان چهار بر يك در برابر گيلان به پيروزي دست يافت، آلومينيوم اراك چهار بر يك برابر كرج به برتري دست يافت و پاس همدان در نبود تيم كيش حايز پنج امتياز اين رقابت ها شد.
هم چنين در پايان مرحله مقدماتي مسابقات كامپوند مردان; پارس جنوبي با 847 امتياز قهرماني را به خود اختصاص داد و تيم هاي گيلان و كريمان كرمان با 843 و 838 امتياز دوم و سوم شدند. در مرحله حذفي اين رقابت ها نيز پارس جنوبي پنج بر صفر گيلان را شكست داد، كريمان پنج بر صفر كردستان را شكست داد، اراك چهار بر يك در برابر شهركرد به برتري دست يافت، گيلان پنج بر صفر شهركرد را شكست داد، پارس جنوبي پنج بر صفر كردستان را مغلوب خود كرد و كريمان كرمان سه بر دو مقابل تيم يزد به برتري دست يافت.

رقابت كماندار زن و مرد با يكديگر

چهارمين دوره مسابقات تيراندازي با كمان تحت عنوان " جام ولايت " با حضور 200 كماندار زن و مرد از جمله ورزشكاران جانباز و معلول، پنجشنبه، پنجم ديماه برگزارمي شود.
به گزارش فدراسيون تيراندازي با كمان، چهارمين دوره مسابقات تيراندازي با كمان زنان و مردان به صورت آزاد در دو رشته ريكرو و كامپوند به مسافت 18 متر داخل سالن در محل سالن مركزي تربيت معلم شهيد چمران تهران برگزارمي شود.

برگزاري مراسم تشييع پيكر استاد منوچهر لطيف

مراسم تشييع پيكر استاد منوچهر لطيف پيشكسوت كشتي و نويسنده توانا و با سابقه ورزش ايران پيش از ظهر ديروز با حضور دوستان، نزديكان و همكاران وي و همچنين گروهي از پيشكسوتان ورزش كشتي ايران از مقابل منزل آن مرحوم در كوي نويسندگان برگزار شد.
به گزارش ايرنا، در اين مراسم كه در هواي بسيار سرد نخستين روزهاي فصل زمستان انجام شد، علاوه بر اعضاي خانواده و افراد فاميل و دوستان آن مرحوم، تعداد زيادي از خبرنگاران، نويسندگان و عكاسان ورزشي، قهرمانان سالهاي دور و نزديك ورزش از جمله كشتي آزاد و فرنگي و كشتي چوخه و همچنين تعدادي از مسوولان فدراسيون كشتي و "بهرام افشارزاده" رئيس فدراسيون وزنه برداري و دبيركل كميته ملي المپيك حضور داشتند.
افشارزاده كه تنها مسوول دستگاه عريض و طويل ورزش در مراسم تشييع جنازه پيشكسوت و استاد بزرگ كشتي ايران بود، گفت كه متاسفانه به قشر نويسندگان ورزش بسيار كم توجهي مي شود و مرحوم لطيف يكي از نويسندگان توانا و با سابقه ورزش ايران بود كه مورد لطف و توجه قرار نگرفت.
در اين مراسم، سه تن از روساي اسبق فدراسيون كشتي "پرويز سيروس پور"،"محمدرضا طالقاني" و "اميررضا خادم" حضور داشتند.
عبدالله موحد، منصور مهدي زاده، محمد خادم، منصور سرداري، منصور برزگر، محمود معزي پور، محسن فرح وشي، محمد انصاري، بهرام مشتاقي، جواد رفوگر، حسن حميدي، حسن بابك، عبدالله عزيزي، عليرضا دبير، عليرضا حيدري، پژمان درستكار، حبيب رازمندان و ... از جمله كشتي گيران و قهرمانان سالهاي دور و نزديك كشتي آزاد و فرنگي ايران شركت كننده در مراسم تشييع پيكر مرحوم منوچهر لطيف بودند.
همچنين "عارف ربطي" دبير فدراسيون كشتي و "محمد مشهدي آقايي" مسوول روابط عمومي اين فدراسيون به نمايندگي از سوي فدراسيون كشتي در اين مراسم شركت كرده بودند.
"سلمان حسام" قهرمان اسبق دووميداني ايران و آسيا و "رحيم عظيمي" و "ابراهيم نيك سرشت" دو تن از داوران بين المللي قديمي كشتي ايران نيز از ديگر شركت كنندگان در مراسم امروز بودند. پيكر مرحوم منوچهر لطيف پس از تشييع به بهشت زهرا انتقال يافت تا در قطعه قهرمانان و نام آوران ورزش ايران به خاك سپرده شود.
مرحوم منوچهر لطيف، پس از نزديك به دو سال مبارزه با بيماري سرطان، بامداد روز دوشنبه در بيمارستان شهيد فياض بخش تهران، جان به جان آفرين تسليم كرد.

باحضورعلي آبادي، حدادعادل، پورمحمدي و باهنر بررسي شد:
بحث دو شغله ها در مجلس

حجت الاسلام سيد جلال يحيي زاده رييس كميته تربيت بدني و جوانان مجلس از بررسي مساله دوشغله ها و مسايل بخش ورزش با حضور علي آبادي، حدادعادل، پورمحمدي و برخي از اعضاي هيات رييسه مجلس خبر داد.
وي در گفت وگو با ايسنا با اعلام اين خبر، افزود: روز سه شنبه در ارتباط با ورزش دو برنامه مفصل در مجلس برگزار شد، يكي در مورد بحث دوشغله ها بود كه جلسه اي در اين رابطه با حضور برخي از اعضاي هيات رييسه از جمله باهنر و حدادعادل رييس كميسيون فرهنگي مجلس و بنده به عنوان مسوول كميته تربيت بدني از يك سو و از سوي ديگر رييس و قائم مقام سازمان بازرسي كل كشور، معاون پارلماني رييس جمهور و برخي از مسوولان سازمان تربيت بدني از جمله علي آبادي و روساي فدراسيون هاي بوكس و اسب دواني برگزار شد.
وي گفت: در اين جلسه دوساعته نظرات مختلف در مورد اين مساله كه در دو ماه اخير بسيار بحث شده، صورت گرفت كه دراين راستا مسوولان تربيت بدني و معاون پارلماني حقوقي رييس جمهور و روساي فدراسيون هاي بوكس و اسب دواني معتقد بودند كه اين موارد دوشغله محسوب نمي شود، چراكه نه دولتي است ونه شغلي محسوب مي شود و حتي تصدي يك كار رسمي هم نيست، لذا مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.
وي افزود: از سوي ديگر سازمان بازرسي كشور و هيات رييسه مجلس از جمله باهنر معتقد بودند كه اين مساله دوشغله محسوب مي شود و اتفاقي كه براي برخي از مسوولان هيات ها، فدراسيون ها و اعضاي آن ها يا حتي كميته ملي المپيك و سازمان تربيت بدني افتاده، مصداق دوشغله است و بايد به شكلي با ماده واحده آن را حل و فصل كرد.
وي خاطرنشان كرد: در ابتدا كساني كه اين مساله را دوشغله نمي دانستند، اعتقادي به اين كه نياز به وضع قانون در اين رابطه است، نداشتند، ولي در اين رابطه بحث و بررسي مفصلي شد و با توجه به آن، همه حضار با هر نظر و موضعي كه داشتند برلزوم حل مساله تاكيد كردند، لذا همان ماده واحده اي كه در هفته پيش تعدادي هم در مورد آن امضا» جمع شده بود، مجددا در كميته اي متشكل از شش الي هفت نفر از كساني كه در اين جلسه حاضر بودند، مطرح شد و چند مورد اصلاحيه در مورد آن صورت گرفت و پيشنهادات نيز در مورد آن انجام شد كه احتمالا براي تصويب به مجلس ارايه خواهد شد. يحيي زاده تصريح كرد: البته در اين بين، نظرات ديگري هم مطرح بود كه برخي معتقد بودند بايد مدتي صبر كرد و مقدار بيشتري تامل نمود و كار كارشناسي بيشتري صورت گيرد و بعد از چندماه ديگر يك مساله كاملا پخته، محكم، مستحكم و متقن براي بررسي به مجلس ارايه شود.
رييس كميته تربيت بدني و جوانان مجلس ادامه داد: برخي هم معتقد بودند اگر در اين زمينه فاصله بيفتد و بيش از اين به طول بيانجامد ممكن است ورزش دچار يك مشكل داخلي و حتي بين المللي شود، لذا همه عزم رفع مشكل را داشتند كه فعلا توافق روي همين مساله بود.
يحيي زاده همچنين اظهارداشت: در جلسه ي ديگري كه با حضور علي آبادي و حداد عادل و بنده برگزار شد نسبت به برخي از مواردي كه بارها در كميسيون فرهنگي مورد بررسي قرار گرفته بود و قرار بود كه آن ها را به رييس سازمان تربيت بدني منتقل كنيم تا هم نظرات كميسيون را بداند و هم اگر پاسخي است، بشنويم، مطرح شد. در برخي از اين موارد نظرات ما مورد قبول و پذيرش علي آبادي قرار گرفت، يكي دو مورد هم پاسخ هايي داشت كه مورد قبول كميسيون و رييس آن قرار گرفت. وي تصريح كرد: درواقع اين دو جلسه در فضاي تفاهمي و مشورت براي اصلاح امور برگزار شد و جلسات مثبتي بودند. البته براي رسيدگي بيشتر به هر دو موضوع (بحث دوشغله ها و مواردي كه در ورزش وجود دارد) قرار بر اين شد كه موضوعات از طريق كميته تربيت بدني هم چنان دنبال شود. وي در ادامه تاكيد كرد: در مجموع در يك جمعي كه همه مصر و مصمم به رفع مشكلات ورزش كشور بودند، تصميمات خوبي اتخاذ شد.

برگزاري چهارمين همايش بزرگ فوتبال و رسانه

چهارمين همايش فوتبال و رسانه به ميزباني فرهنگسراي رسانه و انجمن ورزشي نويسان جوان (اوج) برگزار مي شود.
گفتني است كه ، در چهارمين همايش فوتبال و رسانه حاضرين به بررسي مسائل مربوط به فوتبال باشگاهي و تيم ملي در ماه هاي گذشته خواهند پرداخت.
همچنين بررسي عملكرد فدراسيون فوتبال، نحوه برگزاري نيم فصل نخست هشتمين دوره ليگ برتر، مسائل مربوط به داوري و مباحث اخلاقي از مواردي است كه توسط سخنرانان مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

كره جنوبي ميزبان رقابت هاي واليبال نشسته
جام باشگاه هاي آسيا

رقابت هاي واليبال نشسته جام باشگاه هاي آسيا از مرداد ماه سال آينده به ميزباني كره جنوبي برگزار خواهد شد و ايران با دو نماينده در اين رقابت ها حضور پيدا خواهد كرد.
در اجلاسي كه هفته گذشته با حضور مسئولان واليبال نشسته آسيا در كوالامپور مالزي برگزار شد طرح برگزاري اين رقابت ها به تصويب رسيد.
هادي رضايي، سرمربي تيم واليبال نشسته ايران، كه در اين جلسه حضور داشت در اين خصوص به خبرنگار مهر گفت: طرح برگزاري اين رقابت ها ارائه شده اما هنوز كشورها نام تيم هاي خود را براي حضور در اين رقابت ها اعلام نكرده اند كه اين امر در جلسات آتي مورد بررسي قرار مي گيرد. تيم واليبال نشسته ايران در بازي هاي پارالمپيك 2008 پكن براي پنجمين بار در ششمين دوره برگزاري اين رقابت ها به عنوان قهرماني دست پيدا كرد.

تهران بزرگ، قهرمان ليگ كشتي آزاد بسيج

هشتمين دوره مسابقه هاي ليگ كشتي آزاد بسيج،با قهرماني تيم كشتي تهران بزرگ در مجتمع 5 آذر نيروي مقاومت بسيج به پايان رسيد.
گفتني است چهار تيم كشتي آزاد بسيج استان تهران، تهران بزرگ، لرستان و زنجان كه به مرحله نيمه نهايي راه يافته بودند، با هم به رقابت پرداختند كه در پايان تيم تهران بزرگ با غلبه بر حريفان خود عنوان قهرماني را از آن خود كرد و بر سكوي نخست ايستاد.در اين رقابتها، تيم استان تهران نايب قهرمان شد و تيم زنجان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
همچنين از سوي كميته برگزاري اين مسابقه ها، احمد كريمي از تيم استان تهران به عنوان بهترين كشتي گير شناخته شد.در اين رقابتها، سردارباران چشمه مسوول تربيت بدني نيروهاي مسلح، سردار آقامير مسوول سازمان ورزش بسيج، كاظم يزداني مدير باشگاه مقاومت و جمعي از مسوولان و مديران ورزش بسيج و فدراسيون كشتي نيز حضور داشتند.

عبدالرحمان شاه حسيني رئيس سابق كميته
انضباطي فدراسيون فوتبال:
كاري نكنيد كه تصوير مدارك را منتشر كنم

عبدالرحمان شاه حسيني رئيس سابق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: اميدوارم شرايطي پيش نيايد كه برخلاف ميل باطني ام مجبور به انتشار تصوير مدارك پرونده دوپينگ مولايي شوم.وي در گفت وگو با فارس، درباره شكايت فرهاد كاظمي گفت: تعجب مي كنم فرهاد كاظمي بر اساس چه موردي از من مي خواهد شكايت كند.
وي افزود: از من درباره پرونده دوپينگ مولايي سوال پرسيده شد. من هم هر آنچه كه در سير پرونده گذشته بود عنوان كردم.گمان مي كنم آقاي كاظمي مصاحبه مرا درست نخوانده است.
شاه حسيني خاطرنشان كرد: من فقط واقعيت را گفتم. باز هم تكرار مي كنم تا زمان حضورم در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال هيچ رايي در باره فرهاد كاظمي صادر نشده بود.
رئيس سابق كميته انضباطي يادآور شد: تنها براي علي مولايي راي صادر شده بود، اما آقاي كاظمي ظاهرا قضيه را طوري ديگر برداشت كرده است. من تاكيد كردم براي ايشان رايي صادر نشده است.در عين حال گفتم اين مربي ممنوع الفعاليت نيست. شاه حسيني تاكيد كرد: فتوكپي مدارك و نامه هايي كه در اين باره دبيركل فدراسيون فوتبال با باشگاه هاي استيل آذين ومس مكاتبه كرده، را در اختيار دارم. وي افزود: همه مدارك وجود دارد. كاظمي اين حق را دارد كه مثل ساير بندگان خدا از فرد ديگري شكايت كند. اما اي كاش ايشان قبل از اين موضوع يك بار مصاحبه مرا با دقت مي خواند. شاه حسيني تصريح كرد: مفهوم حقوقي تهمت مشخص است.هيچ اتهامي به كسي نزده ام .فقط واقعيت را بيان كردم. رئيس سابق كميته انضباطي ادامه داد: اميدوارم آقاي كاظمي تصميمي كه گرفته را عملي كند. آن وقت است كه مجبورم بر خلاف ميل باطني ام فتوكپي مدارك و ساير موادي كه بر اساس آن،ايشان در كميته انضباطي حضور يافته و صحبت هايي بيان كرده را در اختيار مراجع قانوني و رسانه ها قرار بدهم.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن