تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروازهاي شيراز و كيش در فرودگاه بين المللي ساري راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پروازهاي شيراز و كيش در فرودگاه بين المللي ساري راه اندازي مي شود
ساري - خبرگزاري مهر: مديركل فرودگاه هاي مازندران گفت: تا اواخر ماه جاري، پروازهاي شيراز و كيش در فرودگاه بين المللي دشت ناز ساري راه اندازي خواهد شد.

سعيد چلندري در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته پروازهاي هواپيمائي ماهان تا اواخر ماه جاري در فرودگاه دشت ناز ساري پايه ريزي شده كه باعث افزايش خطوط پروازي در اين فرودگاه خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: با فعاليت هواپيمائي ماهان در فرودگاه ساري، پروازهاي ساري به تهران در شب نيز برقرار خواهد شد.

مديركل فرودگاه هاي مازندران با اشاره به اينكه موانع پروازي فرودگاه نوشهر برطرف شده است، تصريح كرد: تا 10 روز آينده پرواز همه روزه اين فرودگاه به مقصد تهران صورت مي گيرد.

چلندري با بيان اينكه پروازهاي فرودگاه رامسر به تهران نيز همه روزه شده است، يادآور شد: درخواست افزايش پرواز از فرودگاه هاي ساري، نوشهر و رامسر به مقصد مشهد مقدس انجام شده است.

وي با اعلام اينكه هم اكنون ظرفيت پروازهاي هفتگي ساري به بندرعباس تكميل شده است، اظهار داشت: هم اكنون پروازهاي تهران، بندرعباس، مشهد، سوريه و جده در فرودگاه بين المللي دشت ناز ساري صورت مي گيرد.

اين مسئول فرودگاه هاي مازندران با بيان اينكه از پروازهاي شيراز و كيش از نيمه دوم ماه جاري در فرودگاه دشت ناز ساري برقرار مي شود، افزود: مقرر است هواپيمائي ماهان از ماههاي پاياني سال نسبت به ايجاد خطوط پروازي براي كشورهاي حوزه خليج فارس برنامه ريزي كند.

چلندري با اشاره به اينكه به رغم تصورات و تبليغات منفي برخي مبني برعدم استقبال از پروازهاي فرودگاه هاي مازندران اظهار داشت: هم اكنون لود فكتور هواپيما در خطوط پروازي فرودگاه هاي استان تكميل شده است.

وي خاطرنشان كرد: در سفر اول هيئت دولت به مازندران، 15 پروژه توسعه اي در فرودگاه دشت ناز ساري به تصويب رسيده است.

به گفته وي، تمامي اين پروژه ها كه با اعتبار 200 ميليارد ريالي در حال انجام است قرار است تا سه ماهه اول سال 88 به بهره برداري كامل برسد.

مديركل فرودگاه هاي مازندران با بيان اينكه بيش از 20 ميليارد ريال براي توسعه فرودگاه هاي نوشهر و رامسر هزينه شده است اظهار داشت: قصد داريم پروازهاي اين دو فرودگاه توريستي را توسعه دهيم.

چلندري با اشاره به اينكه پتانسيل هاي صادراتي مازندران بسيار بالا است، اظهار اميدواري كرد: با امضاي پروتكل همكاري حمل كالا مابين اتحاديه صادركنندگان مازندران و نمايندگي هواپيمائي هما در استان، دغدغه صادركنندگان نسبت به ترانسفر كالاهايشان در بازارهاي هدف آسياي ميانه و فرانكفورت به زودي محقق شود.

به گفته وي، وزارت بازرگاني مكلف به پرداخت 50 درصد هزينه حمل كالاهاي صادراتي صادركنندگان استان از طريق هوائي شده و هواپيمائي جمهوري اسلامي ايران نيز تخفيفات و شرايط ويژه اي را براي اجراي اين مهم در استان قائل شده است.

مديركل فرودگاه هاي مازندران با بيان اينكه فرودگاه بين المللي دشت ناز ساري بزرگترين و مجهزترين فرودگاه شمال كشور محسوب مي شود، اظهار داشت: اين فرودگاه پذيراي هر پرواز داخلي و خارجي به صورت 24 ساعته خواهد بود.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7058]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن