تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815342664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندارايالت نيويورك درسفري غير رسمي به بغداد سفر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندارايالت نيويورك درسفري غير رسمي به بغداد سفر كرد
سياسي. آمريكا. ديويد پاترسون. عراق
تهران - پايگاه اطلاع رساني نهرين نت روز سه شنبه نوشت: در ادامه ديدارهاي رسمي و غيررسمي مقامات نظامي ، امنيتي و سياسي آمريكا به عراق يك هيات چهار نفره از اعضاي كنگره و مشاوران امنيتي و نظامي به رياست ديويد پاترسون فرماندار ايالت نيويورك به طور غيررسمي به بغداد سفر كرد.

به گزارش گروه اخبار صوتي تصويري ايرنا، به نوشته نهرين نت پاترسون همچنين فرماندهي واحد نظامي و امور نيروهاي دريايي آمريكا را برعهده دارد اين هيات چهار نفره متشكل از استيو اسراييل و انتوني وينر از دموكراتهاي كنگره آمريكا و تام كول از ايالت اوكلاهاما و ادور وتفلد از ايالت كنتاكي از جمهوريخواهان كنگره گزارش شده است .

براساس اين گزارش هنوز هدف از سفر اين هيات به بغداد فاش نشده ، ولي هدف همه هياتهاي آمريكايي در سفر به عراق تحقيق درباره اطلاع يافتن از اوضاع عراق درجهت تضمين منافع آمريكا مي‌باشد.

نهرين نت نوشت كه روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز از سفر اين هيات روزنامه پرده برداشت و آن را سري خواند.

به نوشته اين روزنامه ديويد پاترسون با افسران عاليرتبه ارتش آمريكا در نيويورك از جمله ژنرال فرانك هلمك مسوول آموزش و تجهيز نيروهاي عراق و همچنين با برخي از سربازان آمريكايي ديدار كرد.

به نوشته نيويورك تايمز اين هيات قرار است با رايان كروكر سفير آمريكا در عراق براي مذاكره درباره آخرين تحولات در اين كشور نيز ديدار كند.

وي همچنين قرار است درباره ابزار اجراي بندهاي توافق امنيتي امضا شده با عراق و آمريكا كه دولت بوش آن را پيروزي استراتژيك براي ايالات متحده جهت تقويت امنيت و حمايت از منافعش در منطقه مي‌داند، بحث و تبادل نظر نمايد به نوشته نهرين نت انتظار مي‌رود هيات مذكور با نوري المالكي نخست وزير عراق و چندتن ازمقامات عراقي ازجمله وزيردفاع و برخي رهبران جناحهاي سياسي اين كشور ديدار كند.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن