تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

85 درصد مصوبات شوراي تحول اداري در ميراث فرهنگي فارس اجرايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 85 درصد مصوبات شوراي تحول اداري در ميراث فرهنگي فارس اجرايي شد
شيراز - خبرگزاري مهر: معاون توسعه مديريت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فارس گفت: تاكنون حدود 85 درصد از مصوبات شوراي تحول اداري در اين سازمان به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، بهزاد علي ثابت صبح امروز درجلسه شوراي تحول اداري اين سازمان افزود: تهيه و نصب تابلوهاي جديد راهنماي طبقات با فرم استاندارد، استقرار صندوق پيشنهادات و انتقادات،پيگيري جهت نصب دستگاههاي تاچ اسكرين در اماكن و راه اندازي سيستم بلوتوث در مكانهاي تاريخي ، تهيه و نصب تابلوهاي معرفي پرسنل در سردر اتاق ها، تهيه فرم نظر سنجي ارباب رجوع، راه اندازي تلفن گويا و... از جمله مصوبات اين شورا در جلسات گذشته بوده كه به مرحله اجرا درآمده است.

وي افزود: با توجه به لزوم امر آموزش نيروهاي مراقب آثار تاريخي در برخورد مناسب با مراجعين كلاسهاي آموزش زبان انگليسي و كلاسهاي ضابطين يگان حفاظت نيز طي اين مدت برگزار شده است.

معاون توسعه مديريت سامزان ميراث فرهنگي فارس با اشاره به اينكه لباس متحد الشكل كاركنان سازمان نيز در راستاي اجراي نظام آراستگي در دستور كار قرار گرفته كه به زودي اجرايي خواهد شد، اظهار داشت: راه اندازي نظام پيشنهادات نيز ديگر اقدامات مثمر ثمر سازمان در جهت تحول ادارسي بوده كه براساس اين طرح با بهره گيري از افكار و خلاقيت هاي كاركنان و به كارگيري پيشنهادهاي ارزشمند آنان در جهت پيشبرد امور سازمان گامهاي شايسته اي برداشته شده است.

علي ثابت تشكيل كميته انتصابات در سازمان به منظور انتصاب مديران سازمان از بين كاركنان را از ديگر اقدامات انجام شده دانست و بيان كرد: انتصاب مديران در سازمان براساس تجربيات لازم در زمينه شغلي مربوط حداقل شش سال و حداقل مدرك تحصيلي كارشناسي در شغل مربوطه و كسب حداقل 60 امتياز براساس معيارهاي دستورالعمل معاونت مديريت و برنامه ريزي استانداري بوده كه با اين اقدام زمينه ارتقاء شغلي جهت كاركنان و كارشناسان فراهم شده و با ايجاد انگيزه در بين كاركنان شاهد پيشرفت بهينه امور خواهيم بود.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 578]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن