تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814978206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور رفت ليگ برتر واليبال از نگاه آمار


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دور رفت ليگ برتر واليبال از نگاه آمار
دور رفت بيست و دومين دوره ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران جام نوآوري و شكوفايي با برگزاري 91 ديدار و قهرماني تيم پيكان تهران با 25 امتياز، روز گذشته (يكشنبه) به پايان رسيد.


به گزارش روز دوشنبه ايرنا ديدار هاي دور رفت اين رقابتها با برگزاري ديدار سايپاي تهران و گل گهر سيرجان كه با نتيجه سه بر صفر به سود سايپا خاتمه يافت در اول آبانماه سال جاري آغاز و با انجام ديدار عقب افتاده از هفته دوم اين رقابتها بين دو تيم برق كرمان و ارتعاشات صنعتي ايران در اول ديماه (شب گذشته) در كرمان به پايان رسيد و در مدت 61 روز، 91 مسابقه يعني ميانگين در هر روز 49/1 ديدار برگزار شد.
در پايان دور رفت اين رقابتها تيم هاي سايپا و بيم مازندارن به ترتيب با 25 و 24 امتياز در مكان هاي دوم و سوم جدول اين رقابتها قرار گرفتند.
همچنين تيم هاي فولاد اروميه، دانشگاه آزاد، پتروشيمي و بانك صادرات ايران به ترتيب با 22، 20، 20 و 19 امتياز رتبه هاي چهارم تا هفتم جدول اين مسابقات را به خود اختصاص دادند.
تعداد 91 ديدار در دور رفت ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران برگزار شد كه 56/39 درصد آنها برابر با 36 ديدار با نتيجه سه بر صفر پايان يافت، تيم پيكان تهران با 10 برد و سايپا نيز با 8 پيروزي سه بر صفر در رده اول و دوم اين جامعه آماري قرار دارند.
همچنين تعداد 34 ديدار يعني 46/37 درصد مسابقات با نتيجه سه بر يك و 21 ديدار برابر با 08/23 درصد با نتيجه سه بر دو به پايان رسيد.
در اين رقابتها تيم هاي سايپا، ارتعاشات صنعتي ايران و برق كرمان به ترتيب با 1024، 1030 و 1041 امتياز بدست آورده از گيم هاي بازي هاي خود، در رتبه هاي اول تا سوم اين جامعه آماري قرار دارند.
در اين رده بندي ، تيم هاي پيكان با 1051 و شهرداري همدان با 1063 در رتبه هاي چهارم و پنجم جاي دارند.
با توجه به رتبه هاي بدست آمده توسط اين تيم ها در جدول رقابتها، اين آمار براي تيم هاي صدر جدول مثل پيكان و سايپا نشان دهنده پيروزي با امتيازات كمتر و براي تيم هاي انتهاي جدول، بيانگر باخت با امتيازهاي كمتر است.
در دور رفت ليگ برتر واليبال در مجموع 273 نفر به عنوان ناظر مسابقات و داور اول و دوم عهده دار نظارت و قضاوت بر 91 ديدار اين رقابتها بودند كه "اميدوار حاتمي" با 13 نظارت پركارترين ناظر و "محمد حسين شفقي" با قضاوت در 10 ديدار به عنوان داور اول و "بهروز جعفري" با 11 قضاوت به عنوان داور دوم، پركارترين داوران اين مسابقات بودند.
"محمود حداد" و "عباس جلاير" به ترتيب با 12 و 11 نظارت به عنوان دومين و سومين ناظر پركار اين رقابتها و "حميد راهجرديان" و "محمد شاهميري" هر كدام با 9 قضاوت دومين و سومين داور اول پركار و "محمد رضا آقايي" و "مرتضي اكرمي" نيز به ترتيب با 8 و 7 قضاوت به عنوان دومين و سومين داور دوم دور رفت ليگ برتر واليبال محسوب مي شوند.
تيم هاي پيكان و ارتعاشات صنعتي ايران با هشت ديدار خانگي، بالاترين آمار ديدار در خانه دور رفت ليگ برتر واليبال را به خود اختصاص دادند كه پيكان در هشت ديدار پيروز و ارتعاشات دو برد و شش باخت در بازي هاي خانگي براي خود ثبت كرد.
تيم بيم مازندارن را مي توان به عنوان بداقبال ترين تيم در قرعه كشي دور رفت با هشت ديدار خارج از خانه، لقب داد كه در شش ديدار پيروز و دو بازي را نيز به ميزبان خود واگذار كرده است.
براي برگزاري هر ديدار در ليگ برتر واليبال، علاوه بر ناظر مسابقات و دو داور اول و دوم ديگر عواملي از جمله داور سوم، منشي، كمك منشي، مسئول ثبت بيلبرد، چهار داور خط نگهدار، شش توپ جمع كن و براي هر ديدار بطور متوسط هشت مامور حفاظت سازمان تربيت بدني حضور داشتند كه درمجموع 91 ديدار دور رفت، بيش از دو هزار 275 نفر به عنوان عوامل نظارت، قضاوت، امنيت و تداركات اين ديدار ها زحمت كشيده اند.
در بيست و دومين دوره ليگ برتر واليبال 14 تيم از سراسر ايران شامل تيم هاي پيكان، سايپا، دانشگاه آزاد و ارتعاشات صنعتي ايران از تهران، پاديسان از گنبد گاووس، فولاد از اروميه، برق از كرمان، پتروشيمي از بندر امام (ره)، گل گهر از سيرجان، شهرداري از همدان، بانك صادرات ايران از مشهد، سنگ آهن از بافق، داماش از استان گيلان و بيم از استان مازندران شركت دارند.
براساس برنامه اعلام شده، دور برگشت ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران با ديدار دو تيم پيكان تهران و شهرداري همدان از ساعت 15 يازدهم ديماه در سالن مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز و با ديدار سايپا و پيكان تهران در ساعت 17 چهاردهم اسفند ماه در همين سالن پايان خواهد يافت.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن