تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
نجات 26 نفر از ساكنان يك ساختمان از مرگ حتمي
ابتكار -ساكنان يك مجتمع مسكوني 9 طبقه كه دچار گاز گرفتگي شده بودند، از مرگ حتمي نجات يافتند.ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني تهران، بامداد ديروز از بروز گازگرفتگي گسترده در يك مجتمع مسكوني 9 طبقه با خبر شد و بلافاصله آتش نشانان ايستگاه 25 را به محل حادثه در خيابان فلامك شمالي، واقع در شهرك قدس (غرب) اعزام كرد. با حضور بموقع آتش نشانان بلافاصله عمليات نجات ساكنان را آغاز شد و با ورود به ساختمان تمام واحد ها مورد بررسي و كنترل قرار گرفت.آتش نشانان با آغاز عمليات امداد و نجات در لحظات اوليه 8 نفر از ساكنان كه مسموميت شديد داشتند براي انتقال به مراكز درماني در اختيار نيروهاي اورژانس قرار داده اند.آتش نشانان با بررسي و كنترل واحدهاي مسكوني اين ساختمان متوجه شدند كه عده اي ديگر از ساكنان در واحد ها به خوابي فرو رفته اند كه تنها چند دقيقه با مرگ حتمي فاصله دارند. به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني، با ورود آتش نشانان به واحد ها و اقدامات اوليه آن ها همچنين باز كردن پنجره ها هواي تازه وارد واحدهاي مسكوني شد و مسموم شدگان خيلي سريع به اتوبوس درمان اورژانس منتقل شدند و نجات يافتند.شماري از ساكنان اين مجتمع كه وضعيت بهتري داشتند، در گفت وگوهاي كوتاه اظهار داشتند كه از شنبه شب دچار سردرد شده بودند كه به نظرشان خيلي مهم نبود، اما در ساعات اوليه بامداد ديروز سردردها به سرگيجه تبديل شد و حالت تهوع به آنان دست داد كه به علت هوشياري اندكي كه داشتند موفق شدند با شماره 125 سازمان آتش نشاني تماس بگيرند و اهالي ساختمان را از چنگ قاتل نامرئي نجات دهند.

با هوشياري حراست كل شهرداري تهران;
يكي از مديران اقماري شركت شهروند دستگير شد
ابتكار- يكي از مديران مالي شركت هاي اقماري شهروند با جعل مهرهاي شركت هاي ثالث و ساخت فاكتور و اسناد واهي وجوه نقدي را برداشت مي كرد كه با هوشياري حراست كل شهرداري و با هماهنگي مراجع قضايي و انتظامي دستگير شد. به گزارش روابط عمومي حراست كل شهرداري تهران، با دستور مقامات قضايي كاركنان دولت، "ن- الف" متهم اصلي پرونده پس از تفهيم اتهام مبني بر سند سازي و اختلاس 110 ميليون ريالي با صدور قرار قانوني راهي زندان شد.

دستگيري متجاوزان به 80 نوجوان
8 تن از سركردگان يك باند مخوف اخاذي در شهرستان دهدشت استان كهگيلويه و بوير احمد كه اقدام به اذيت و آزار بيش از 80 نوجوانان كرده بودند توسط ماموران پليس دستگير شدند.يك منبع آگاه گفت: سركرده اين باند مخوف به نام " م-الف " كه با همدستي 7 نفر از اراذل و اشرار اين شهرستان اقدام به اذيت و آزار جنسي بيش از 80 نفر از نوجوانان اين شهرستان مي كرد توسط ماموران نيروي انتظامي شناسايي و دستگير شد.وي افزود: در حال حاضر تمامي متهمان اين پرونده دستگير شده اند و هم اكنون تحقيقات گسترده براي بدست آوردن اطلاعات و اقارير بيشتر درباره ساير قربانيان اين حادثه ادامه دارد.بنا بر اطلاعات بدست آمده توسط مهر، اين باند با شناسايي قربانيان خود كه عمدتا از نوجوانان شهرستان دهدشت بوده اند اقدام به ربودن آنها و سپس اذيت و آزار و زورگيري و اخاذي از آنها مي كردند. سركردگان اين باند براي ساكت كردن قربانيان خود و عدم ارائه شكايت از سوي آنان به مقامات پليس اقدام به فيلمبرداري از اذيت و آزار آنها كرده و از آنها مي خواسته اند تا براي حفظ آبرويشان با آنها همكاري كرده و دوستان ديگر خود را به تله هاي از پيش طراحي شده در اين باره دعوت كنند. در حال حاضر تمامي سركردگان اين باند دستگير شده اند و پليس براي شناسايي ساير قربانيان تحقيقات لازمه را درباره اين پرونده در دست پيگيري دارد.

شرور سابقه دار آستارا به هلاكت رسيد
ابتكار-شرور سابقه دار منطقه لوندويل آستارا پس از درگيري با پليس به هلاكت رسيد. فرمانده انتظامي گيلان در جمع خبرنگاران با تشريح ماجرا اظهار داشت: براساس شكايات مطرح شده و اطلاعات موجود در پليس آگاهي، مطلع شديم شرور سابقه داري به نام منصور در منطقه لوندويل با ايجاد رعب و وحشت براي مردم جرايم متعددي از جمله خريد و فروش اسلحه و مهمات، ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم، حمل و توزيع مشروبات الكلي و مواد مخدر مرتكب مي شود. بهمن اميري مقدم افزود: دستگيري اين فرد شرور در دستور كار پليس قرار گرفت ولي متاسفانه در دو مرحله عمليات موفق شد با كمك همدستانش بگريزد. وي با بيان اينكه حضور اين فرد در منطقه مي توانست موجب ناامني بيشتري شود و دستگيري وي اولويت كار پليس بود، خاطر نشان كرد: سرانجام شنبه شب ماموران موفق به شناسايي محل اختفاي وي و همدستانش شدند و منطقه را به محاصره در آوردند. به گفته اميري مقدم اين فرد زماني كه خود را در محاصره پليس ديد با استفاده از دو قبضه كلت كمري و پرتاب چند نارنجك به پليس و مردم حاضر حمله ور شد. فرمانده انتظامي گيلان تصريح كرد: هنگام درگيري متاسفانه سه نفر از ماموران نيروي انتظامي مجروح شدند. همچنين يك نفر از همدستان اين شرور كشته و يك نفر ديگر مجروح و توسط پليس دستگير شد. اما منصور موفق شد باز هم از دست پليس بگريزد. اميري مقدم از تلاش همه جانبه دستگاه قضايي، نيروي مقاومت بسيج و اطلاعات استان براي دستگيري اين فرد خطرناك ياد كرد و گفت: پس از 24 ساعت تلاش سرانجام زماني كه منصور قصد داشت از حلقه محاصره پليس خارج شده و به سمت مرز بگريزد توسط نيروي انتظامي به دام افتاد ودر ديگري با انان به هلاكت رسيد. رئيس پليس گيلان حال ماموران بستري در بيمارستان را خوب ارزيابي كرد و اذعان داشت: دستگيري اين بزهكار آثار مثبتي فراواني در منطقه داشته است و حتي مردم كشته شدن وي را بهم تبريك مي گويند. اين فرد شرور در خانواده اي بزهكار رشد كرده و هم اكنون تعدادي از اعضاي خانواده وي و نيز همدستانش دستگير شده اند و يكي از برادران اين شرور به اتهام قتل در حال حاضر در انتظار حكم اعدام است. فرمانده انتظامي گيلا ن در ادامه افزود: اين شرور 35 ساله اسلحه و مهمات لازم براي اعمال مجرمانه خود را از كردستان عراق و جمهوري آذربايجان تامين مي كرد.

40 كشته و 297 مجروح در تعطيلات هفته گذشته
40 نفر در تصادفات جاده اي تعطيلات هفته گذشته كشته و 297 نفر نيز مجروح شدند.سرهنگ حسين عليشاهي رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور در گفت وگو با فارس گفت: در 48 ساعت گذشته در 80 فقره تصادف روي داده، 19 كشته و 119 نفر مجروح شده اند. كه علت عمده اين تصادفات عدم رعايت حق تقدم، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو بوده است. سرهنگ عليشاهي با انتقاد از خبر روز گذشته برخي خبرگزاري ها به دليل عدم انعكاس كامل آمارهاي مربوطه گفت: در سه روز تعطيلي آخر هفته كه روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه گذشته را شامل شده است، 219 فقره تصادف مهم جاده اي رخ داد كه از 30 فقره تصادف منجر به قتل، 40 نفر كشته شدند. همچنين از 189 فقره تصادف جرحي، 297 نفر مجروح شدند.

برخورد مرگبار تريلي و پژو
برخورد دو دستگاه خودرو سنگين و سبك به يكديگر در آذربايجان شرقي، دست كم شش نفر را به كام مرگ كشاند. سه راهي شهرك صنعتي «مرند» آذربايجان شرقي، شنبه شب شاهد برخورد مهيب تريلي و پژو به يكديگر بود.در نتيجه اين رخداد دلخراش، شش مسافر كه همگي سرنشينان خودرو سواري بودند در دم جان باختند و دو نفر زخمي شدند.به گزارش ايسكانيوز، كارشناسان پليس، سرگرم بررسي علت اصلي برخورد مرگبار هستند و گفته مي شود رعايت نكردن حق تقدم و انحراف به چپ خودرو سواري نقش پر رنگي داشته است.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن