تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814975399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموختگان برتر دانشگاه رازي كرمانشاه تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانش آموختگان برتر دانشگاه رازي كرمانشاه تجليل شدند
داخلي. آموزشي. دانشگاه.

از دانش آموختگان برتر، مخترعين و برگزيدگان المپياد دانشجويي سال ‪۸۷‬ دانشكده فني مهندسي و علوم دانشگاه رازي كرمانشاه روز يكشنبه در سرسراي دانشكده تربيت بدني اين دانشگاه تجليل شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا معاون آموزشي دانشگاه رازي كرمانشاه در اين مراسم گفت: اين دانشگاه در كشور از جايگاه خاصي برخوردار است و جزو دانشگاههاي در حال توسعه و پيشرفته محسوب مي‌شود.

"علي‌رضا نيك‌رهي" افزود: در نيمسال گذشته ‪ ۶۴۶‬نفر از دانش آموختگان اين دانشگاه در مقطع كارشناسي ارشد پذيرفته شدند كه نسبت به دانشگاههاي ديگر كشور بسيار خوب است.

وي گفت: ‪ ۴۱‬نفر از دانش آموختگان ممتاز دانشگاه رازي در ‪ ۳۶‬گروه آموزشي در رشته‌هاي مختلف با استفاده از تسهيلات نخبگان و معدل، بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد پذيرفته شدند.

نيك رهي افزود: اكنون هشت دانشكده در دانشگاه رازي كرمانشاه فعال است و ‪ ۱۳‬دوره دكترا و ‪ ۳۶‬دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد در اين دانشگاه داير است.

وي آمار دانشجويان دانشگاه رازي كرمانشاه را دو هزار و ‪ ۷۰۰‬نفر اعلام كرد و گفت: ‪ ۱۰‬درصد از دانشجويان در مقطع كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند.

درپايان از ‪ ۲۰۰‬نفر از دانش آموختگان ممتاز، مخترعين و برگزيدگان مرحله اول المپياد غيرمتمركز سال ‪ ۸۷‬دانشگاه رازي كرمانشاه با اهداي لوح تقدير و جوايزي تجليل شد.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن