تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروز اختلالات فني در شبكه اينترنتي مصر وبرخي كشورهاي خاورميانه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بروز اختلالات فني در شبكه اينترنتي مصر وبرخي كشورهاي خاورميانه
تهران- اشكالات موجود در 3 رشته از كابل هاي دريايي مديترانه واقع در حد فاصل ايتاليا ومصر موجب قطع شدن خدمات اينترنتي مصر و ايجاد برخي اختلالات فني در شبكه هاي اينترنتي منطقه خاورميانه شده است.


خبرگزاري فرانسه از قاهره گزارش داد، "شهيد سطيح" مدير بخش خاورميانه اي شركت "رلاينس گلوبل كام" كه مقر آن در هند است با اعلام اين مطلب گفت ، فعاليت 3 رشته از كابل هايي كه منطقه خاورميانه و جنوب شرق آسيا را با يكديگر مرتبط مي كند به دلايل نامعلومي متوقف شده وتاكنون هم هيچ گزارشي در خصوص دلايل ومحل دقيق آسيب رسيده به كابل ها به دست نيامده است.
اين كابل ها، خدمات اينترنتي كشورهاي خاورميانه و ديگر كشورها منطقه را پوشش مي دهد.
سطيح گفت ، شركت ياد شده يك فروند كشتي را براي تعمير خرابي موجود در كابل ها به منطقه اعزام كرده است.
خبرگزاري مصر با اعلام اين كه اشكالات فني از 8صبح روز جمعه به وقت گرينويچ در بخش وسيعي از سيسيل ايتاليا و مصر رخ داده است ، گفت تا رفع اشكال موجود در كابل هاي دريايي از كابل هاي جايگزين و سيستم ماهواره براي ارايه خدمات اينترنتي استفاده خواهد شد.
در ژانويه 2008هم در پي بروز اشكالات فني در كابل هاي دريايي، خدمات اينترنتي وتلفني مصر، هند وبخش هاي وسيعي از كشورهاي امارات، كويت، عربستان، قطر و عمان دچار قطعي ومشكلات فني زيادي شد.
در همين حال، خبرنگار ايرنا از الجزيره گزارش داد، قطعي شبكه اينترنت مصر بيش از 10ميليون دلار خسارت به شركت ها وموسسات اين كشور وارد كرده است.
بر اساس اين گزارش، با وجود اينكه قطعي خدمات اينترنتي در روز جمعه رخ داد ولي بسياري از شركت هاي تابع بخش خصوصي علاوه بر برخي موسسات دولتي با خسارت هاي جبران ناپذيري مواجه شدند.
گفته مي شود، بسياري از شركت هاي بخش خصوصي و كافي نت ها به خاطر حجم بالاي ضررهاي وارده در صدد شكايت از شركت مخابراتي مربوطه هستند.
مترجمام**1369**1442
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن