تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش حقوق بازنشستگان فولاد كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش حقوق بازنشستگان فولاد كشور
در پي دستور وزير صنايع و معادن و پيروي مصوبه هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران مقرر شد تا حقوق بازنشستگان صنعت فولاد به‌طور متوسط 25 درصد افزايش يابد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، اين مصوبه در راستاي حمايت از بازنشستگان تابع موسسه صندوق بازنشستگي كاركنان فولاد و متناسب با قانون مديريت خدمات كشوري، تاكيد رياست‌جمهوري و مصوب مجلس است.

تاريخ اجراي اين مصوبه نيز ابتداي مهرماه گذشته خواهد بود. مطابق اين مصوبه حداقل مستمري بازنشستگان تابع موسسه صندوق حمايت و بازنشستگي كاركنان فولاد 3 ميليون ريال خواهد بود.

تعداد مشمولان اين افزايش، 66 هزار و 511 نفر معادل 5/97 درصد بازنشستگان فعلي است.

براساس مصوبه هيات عامل ايميدرو، با استناد به مفاد آيين‌نامه استخدامي شركت‌ها و واحدهاي تابعه وزارت معادن و فلزات سابق خصوصا ماده 17 و تبصره 5 ماده 109، با اعمال افزايش متناسب با مفاد قانون مديريت خدمات كشوري درخصوص بازنشستگان و مستمري‌بگيران موسسه به‌نحوي كه حداقل پرداختي (كف پرداختي) از 3 ميليون ريال كمتر نباشد، براي اجرا از تاريخ 1/7/1387 موافقت و به معاون مالي و اقتصادي اختيار داده شد تا با هماهنگي مديرعامل موسسه نسبت به تعيين سهم هر يك از شركت‌هاي زيرمجموعه مربوطه و اعمال در بودجه سالانه آنها جهت تامين منابع مورد نياز موسسه براي پرداخت مستمري ماهانه بازنشستگان و مستمري‌بگيران اقدام كنند.

هيئت عامل ايميدرو همچنين مقرر داشت، معاون منابع انساني و امور اجتماعي سازمان مساعدت لازم جهت وصول مطالبات موسسه از شركت‌هاي زيرمجموعه اعمال كند تا موسسه در پرداخت مستمري ماهانه مواجه با مشكل نشود.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن