تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترين‌هاي نيم‌فصل نخست بوندسليگا


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: "ترين‌هاي" نيم‌فصل نخست بوندسليگا
سايت ورزشي "دويچه وله" بهترين، گلزن ترين و ناموفق ترين بازيكن و همچنين برترين مربي نيم فصل نخست رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول آلمان را معرفي كرد.


سرويس ورزشي برنا

براي اولين بار در تاريخ 45 ساله ليگ دسته اول فوتبال آلمان تيمي تازه‌وارد به بوندسليگا توانسته بلافاصله بعد از صعود،قهرمان نيم‌فصل شود.

باشگاه هوفنهايم در پي تساوي 1-1 در برابر شالكه به عنوان قهرماني نيم‌فصل اول ليگ دسته اول فوتبال آلمان دست يافت. البته در دو عرصه ديگر نيز اين تيم گوي سبقت را از ديگر تيم‌ها ربوده است.

نگاهي به ترين‌هاي بوندسليگا:

درخشان‌ترين ستاره نيم‌فصل: فرانك ريبري

شكي نيست كه پيوستن او به باشگاه پرآوازه بايرن مونيخ، نه تنها تأثير بسزايي در تقويت اين تيم داشته،بلكه در مجموع جذابيتي خاص به ليگ دسته اول فوتبال آلمان بخشيده است.صحبت از فرانك ريبري، هافبك تكنيكي و پرسرعت تيم ملي فرانسه است كه از يك سال و نيم قبل در بايرن مونيخ توپ مي‌زند. ريبري كه عنوان فوتباليست سال در آلمان و فرانسه را يدك مي‌كشد، با پاس‌هاي ديدني، تكنيك فوق‌العاده و گل‌هاي زيبا، رنگي خاصي به پيكارهاي نيم‌فصل اول بخشيد. البته او از لحاظ رنگ كفش هم منحصربه‌فرد است و با كفش‌هاي سياه، سبز چمني و حتي صورتي، قدم به ميدان بازي گذاشته است. اين فوتباليست 25 ساله در نخستين ديدارهاي بايرن مونيخ در فصل جاري به علت مصدوميت غايب بود، اما با بازگشت به صحنه، موفقيت را نيز به اين تيم هديه كرد. ريبري در رسيدن تيمش به عنوان نايب‌قهرماني نيم فصل نقشي كليدي ايفا كرده است.

موفق‌ترين سرمربي نيم‌فصل: رالف رانگنيك

رالف رانگنيك سرمربي هوفنهايم كه به خاطر اظهارات بيش از اندازه كارشناسانه‌اش به "پروفسور فوتبال" شهرت يافته، توانسته است با حمايت مالي يكي از سرپرستان اين باشگاه، تصورات خود از فوتبالي تهاجمي را محقق سازد. اين مربي 50 ساله در نيم‌فصل اول بوندسليگا نه تنها از بازيكناني نسبتا گمنام تيمي منسجم ساخت، بلكه با ارائه فوتبالي جذاب و تهاجمي باعث افزايش كيفيت بوندسليگاي آلمان شد. هوفنهايم در 17 بازي نيم‌فصل 42 گل به ثمر رسانده و از اين لحاظ همه تيم‌ها را پشت سر گذاشته است.

گلزن ترين مهاجم نيم‌فصل: وداد ايبيسويچ

نه تنها موفق‌ترين سرمربي نيم‌فصل اول از باشگاه هوفنهايم است، بلكه عنوان خطرناك‌ترين و موفق‌ترين گلزن نيم‌فصل هم به يكي از ستون‌هاي اصلي خط حمله‌ اين تيم تعلق دارد: وداد ايبيسويچ. اين ستاره بوسنيايي در 17 بازي، 18 بار دروازه حريفان را گشوده و به اين ترتيب بهترين توپچي نيم‌فصل محسوب مي‌شود. اين ستاره 24 ساله كه هنرپيشگي و بازيگري در فيلم‌هاي اكشن از آرزو‌هاي بزرگ او بوده، سخت مورد توجه باشگا‌ه‌هاي ديگر اروپا قرار دارد، اما بعيد به نظر مي‌رسد كه در فصل آينده هوفنهايم را ترك كند.

ناموفق‌ترين چهره نيم‌فصل: ديه‌گو

ديه گو ستاره برزيلي وردر برمن كه يكي از بهترين و درخشان‌ترين ستارگان دو فصل گذشته‌ بوندسليگا بوده، در نيم‌فصل جاري با بحراني نگران‌كننده روبروست. عدم حضور موفق او در صحنه، يكي از دلايل ناكامي نسبي وردر برمن در نيم‌فصل جاري است. وردر برمن كه همواره جزء چهار تيم برتر بوندس‌ليگا بوده، در حال حاضر در رده هشتم جدول به سر مي‌برد و با 28 گل خورده در 17 بازي، يكي از ضعيف‌ترين خط‌هاي دفاعي را در اين نيم‌فصل داشته است. ديه‌گو در رقابت‌هاي المپيك پكن تيم فوتبال برزيل را همراهي مي‌كرد و بازگشت ديرهنگام او به وردربرمن و همچنين خستگي بيش‌ از اندازه و نداشتن آمادگي كافي سبب شد كه او نتواند به فرم هميشگي خود دست يابد. حال بايد ديد كه آيا استراحت زمستاني كمكي به اين ستاره 23 ساله برزيلي خواهد كرد يا نه.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن