تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806801062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد درپاسخ برخي ادعاها:هيچكس در ايران ‌تقاضاي ‌دست دادن ‌با مستكبران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد درپاسخ برخي ادعاها:هيچكس در ايران ‌تقاضاي ‌دست دادن ‌با مستكبران را ندارد
رئيس جمهور با اشاره به اينكه يكي از روساي كشورهاي اروپايي چند وقتي است به ايران مي گويد من با كسي كه مخالف رژيم صهيونيستي است، نه دست مي دهم و نه مذاكره مي كنم ، افزود: جواب ما به اين فرد اين است كه در ايران هم كسي از شما تقاضاي مذاكره و دست دادن نخواهد كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به استان خوزستان، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در ادامه دور دوم سفرهاي استاني خود در جمع مردم اين استان، اظهار داشت: عيد غدير بالاترين و بزرگترين عيد بشريت و عيد همه آفرينش است. چرا كه امامت و امام تجلي همه خوبيهاي عالم و مظهر شجاعت، شهامت، عشق و محبت است و بدون وجود امام هر آنچه از زيبايي خلقت در جهان مي بينيم ، كه به خاطر وجود اوست، بي مفهوم است.

وي درباره شرايط امروز جهان گفت: مشكل امروز بشر جدايي از امام حق است چرا كه هر جا حق بوده كينه ورزي، هرمان، تبعيض، جنگ ، بي عدالتي، خونريزي و تجاوز وجود نداشته است. بنابراين مي توان اين طور برداشت كرد كه مشكل امروز بشري اين است كه به جاي دست به دامان شدن ولي خدا ، برخي انسانهاي مستكبر و متحجر را به رهبري خود برگزيدند .

رئيس جمهور با بيان اينكه مي خواهم از زبان شما مردم استان خوزستان دو نكته را به قدرتهاي بزرگ و مستكبر بگويم، خطاب به آنها تصريح كرد: تنها راه نجات شما بازگشت به معنويت و خداپرستي است، شما امروز دچار مشكل اقتصادي هستيد و همه مي دانند كه اين مشكلات در نهايت كاخ ستمگري شما را ويران خواهد كرد. شما را به راه درست دعوت مي كنم.

احمدي نژاد ادامه داد: يكي از روساي كشورهاي اروپايي كه دائما اداي ابرقدرتها را در مي آورد چند وقتي است خطاب به ايران مي گويد من با كسي كه عقيده اش بر اين است كه رژيم صهيونيستي بايد از صحنه روزگار محو شود، نه دست مي دهم و نه مذاكره مي كنم. جواب ما به اين فرد اين است كه آقاي محترم اولا در ايران كسي با شما تقاضاي مذاكره و دست دادن نخواهد كرد، مثال شما مثل بچه اي است كه از پدر و مادرش براي غذاخوردن قهر مي كند اما وقتي مي بيند كه وعده اي از غذا براي او در نظر گرفته اند، مي گويد من كه غذا نمي خورم اما براي هر كس اين وعده غذا را كنار گذاشته ايد كم است!

وي تاكيد كرد: در ثاني ملت ايران هيچ گاه رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهند شناخت، هر كس مي خواهد با ما مذاكره كند بداند كه ملت ايران تنها با كساني مذاكره مي كند كه خواهان محو غارتگري و تجاوز است. ملت ايران نه اهل ظلم و نه اهل زورگويي است، اما ذره اي از حقوق مسلم خود عقب نشيني نخواهد كرد.

رئيس جمهور با بيان اينكه امروز مشكلات دنيا به دليل وجود انسانهاي ناصالح در راس برخي حكومتهاي استكباري است تصريح كرد: امروز مهمترين مسئوليت و ماموريت ما ساختن ايران است، بايد دست به دست هم بدهيم و با كار و تلاش همه جاي ايران را بسازيم. امروز دولت خدمتگزار شما مصمم است كه در كنار مردم و با اراده اي خستگي ناپذير ايران را آباد سازد.

احمدي نژاد با اشاره به تلاش دولت براي اجراي سياستهاي اصل 44 و تحول ساختاري در اقتصاد كشور، به معناي اصلاح ساختار مالياتي، بانكي، گمركي و نظام توزيع يارانه ها ، اجراي اين امور را براي ادامه فعاليت سالم و سازنده بخش اقتصاد خواند و خاطر نشان كرد: اجراي عدالت مهمترين و والاترين مسئوليت دولت است. مي دانيد يكي از مهمترين منابع دولت ماليات است كه بعد از نفت مهمترين منبع درآمدي دولت است. بيش از 80 درصد ماليات كشور توسط 70 درصد مردم پرداخت مي شود در حاليكه كمتر از 30 درصد درآمد كشور مربوط به اين بخش است.

وي ادامه داد: دولت نهم مصمم است اين تبعيض در پرداخت ماليات را رفع كند البته به طور حتم كساني هم از اين موضوع ناراحت خواهند شد چون هر گاه دولت به دنبال رفع چنين مشكلاتي است كساني كه درآمدهاي ميلياردي دارند فرياد بر مي آورند و سياستهاي اجرايي دولت را نادرست مي خوانند. دولت همراه مردم پاي اجراي عدالت ايستاده و هيچ واهمه اي نخواهد داشت.

رئيس جمهور درباره تصميمات دولت براي ساخت استان خوزستان در دور اول سفر هيئت دولت به اين استان گفت: بخشي از تصميمات دور اول اجرا شده و به پايان رسيده، بخشي در حال اجرا و برخي در حال برنامه ريزي و برخي از طرحها نيز با موانعي روبرو شده كه اميدواريم به زودي برطرف شود. در مجموع كارهاي خوبي در بخشهاي مختلف استان صورت گرفته به طوري كه ميزان بيكاري در استان خوزستان با اجراي طرحهاي دولت 1.6 درصد كاهش يافته است. همچنين در بخشهاي گازرساني، بيمارستانها، راهها، اماكن ورزشي و فرهنگي، كارهاي خوبي انجام شده است.

به گزارش مهر ، احمدي نژاد هدف دومين سفر استاني هيئت دولت به استان خوزستان را اتخاذ تصميمات اساسي تر براي اين استان در بخشهاي كشاورزي، صنعت، فرهنگ، عشاير و روستائيان، شهرنشينان و تجارت توصيف كرد و اظهار داشت: دولت در جهت ايجاد اشتغال در استان بيش از 59 طرح بزرگ صنعتي با اعتباري بالغ بر 2700 ميليارد تومان سرمايه گذاري را در دومين سفر استاني به خوزستان به تصويب خواهد رساند.

وي در پايان اعلام كرد: طرح بزرگ آبرساني از سد كرخه تا جنوبي ترين نقطه استان خوزستان كه بزرگترين طرح آبرساني كشور است با اعتباري بالغ بر 1200 ميليارد تومان در دومين سفر استاني هيئت دولت به استان خوزستان به تصويب خواهد رسيد و عمليات اجرايي آن در همين سفر انجام خواهد شد . همچنين براي ايجاد اشتغال 28 منطقه نمونه گردشگري در استان به تصويب خواهد رسيد و در بخشهاي كشاورزي،عشاير، راهها، حمل و نقل، قطار شهري اهواز، بهداشت و درمان و بيمارستانها پروژه هاي بزرگي در دومين سفر هيئت دولت به استان خوزستان به تصويب خواهد رسيد كه خبر آن را به زودي خواهيد شنيد.
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن