تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813154527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محدوديت‌هاي ترافيكي در جاده‌هاي استان تهران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: محدوديت‌هاي ترافيكي در جاده‌هاي استان تهران اعلام شد
اجتماعي. ترافيك. محدوديت
كرج - معاون پليس راه استان تهران از اجراي طرح ممنوعيت و محدوديت ترافيكي در محورهاي مختلف اين استان طي چند روز آينده خبر داد.

سروان رضا اكبري روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: بر اساس اين طرح عبور و مرور وسايل نقليه سنگين درمحور هراز از ساعت ‪ ۱۲‬سه شنبه ‪ ۲۶‬آذر ماه تا ساعت ‪ ۲۴‬چهارشنبه ‪ ۲۷‬آذرماه ازساعت پنج صبح تا ‪ ۲۴‬جمعه ‪ ۲۹‬آذرماه تردد همه كاميونها به استثناي وسايل نقليه حامل مواد سوختي، غذايي و فاسد شدني ممنوع است .

وي خاطرنشان كرد: حركت خودروها از سمت كرج به چالوس نيز روزجمعه ‪۲۹‬ آذرماه ازساعت ‪ ۱۲‬تا ‪ ۲۴‬ممنوع است .

در همين محور حركت خودروها طي اين روز، از محور مرزن آباد به سمت كرج از ساعت ‪ ۱۵‬تا ‪ ۲۴‬يك طرفه خواهد بود.

وي اضافه كرد: تردد تمام وسايل نقليه در محور رودهن به سمت آمل روز جمعه ‪ ۲۹‬آذرماه از ساعت ‪ ۱۳:۳۰‬تا ‪ ۲۳‬ممنوع بوده و طي اين روز از ساعت ‪ ۱۵:۳۰‬تا ساعت ‪ ۲۳‬تردد وسايل نقليه از آب اسك تا دو راهي رودهن يك طرفه خواهد بود وي گفت : همچنين درمحور دماوند ازساعت ‪ ۱۲‬امروز سه شنبه ‪ ۲۶‬آذرماه جاري الي ‪ ۲۴‬روزچهارشنبه ‪ ۲۷‬آذرماه و ازساعت هفت صبح روزجمعه ‪ ۲۹‬آذرماه الي ‪۲۴‬ همان روز تردد تريلر به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختي وفاسدشدني از تهران به طرف قائم شهر و برعكس ممنوع است .

معاون پليس راه استان تهران تاكيد كرد: عبور و مرور هرگونه موتورسيكلت در تمامي محورهاي ياد شده ممنوع است .

اكبري باتوجه به رشد فزاينده سفرها طي چند روز اخير از رانندگان خواست ضمن توجه به توصيه‌هاي پليس و رعايت قوانين رانندگي از انجام حركات پرخطر مانند سبقت و سرعت غيرمجاز جدا خودداري كنند.

وي تاكيد كرد: براي كاهش بار ترافيكي در اين محورها لازم است خانواده ها برنامه بازگشت خود به تهران را به روزها و ساعتهاي پاياني تعطيلات محدود نكنند.

استان تهران داراي سه هزار و ‪ ۳۵۹‬كيلومتر محورهاي مواصلاتي است كه ‪۹۰۴‬ كيلومتر آن آزادراه و بزرگراه و بقيه جاده‌هاي فرعي و روستايي هستند.ك /‪۳‬ ‪۶۸۴ /۷۴۱۳/۵۶۱‬
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن