تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجيدي تا آخر فصل در استقلال مي ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مجيدي تا آخر فصل در استقلال مي ماند
امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با جدايي فرهاد مجيدي از اين تيم مخالفت كرد و اين بازيكن تا پايان فصل مسابقات ليگ برتر در استقلال مي ماند.


به گزارش خبرنگار ايرنا،باشگاه استقلال تهران اعلام كرد كه فرهاد مجيدي با وجود نيمكت نشيني ، مورد نياز كادر فني است و به همين دليل، مساله پيوستن او به يكي از تيم هاي ليگ برتري يا ليگ امارات منتفي شده است .
مجيدي از همان هفته اول ليگ برتر با نظر قلعه نويي در جمع يازده بازيكن اصلي قرار نمي گيرد و با وجود درخواست تماشاگران، بازيكناني چون اكبرپور و برهاني و حتي عليزاده به او ترجيح داده مي شوند، با اين حال قلعه نويي با اشاره به رقابت هاي داخلي و بين المللي تيمش اعلام كرده است كه به مجيدي نياز دارد و حاضر نيست او را در خدمت تيم ديگري قرار دهد.
اين در حالي است كه در روز هاي اخير خبرهايي مبني بر مذاكره مجيدي با تيم العجمان امارات به گوش مي رسيد، عجمان هم اكنون علي سامره و جواد كاظميان را در تركيب خود دارد.
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن