تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813143580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار گناوه:ابلاغيه هاي اصل 127 آهنگ توسعه اين شهرستان راشتاب مي بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار گناوه:ابلاغيه هاي اصل 127 آهنگ توسعه اين شهرستان راشتاب مي بخشد
فرماندار گناوه گفت: درحالي كه مصوبات هيات دولت در سفرهاي استاني چشم انداز روشني از توسعه و سازندگي را در اين شهرستان ترسيم كرده ابلاغيه هاي اصل 127 نيز به عنوان مكمل، آهنگ توسعه را در شهرستان شتاب مي بخشد.


تيمور يزدانشناس دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: در دور دوم سفر استاني هيات دولت به استان بوشهر نماينده ويژه رييس جمهوري درشهرستان گناوه قريب به 50 ابلاغيه مربوط به اين شهرستان را به وزارتخانه ها اعلام كرد كه به مرور درحال اجرايي شدن است و هريك نقش مهمي در توسعه و عمران و آباداني منطقه دارد.
وي گفت:برخي ازاين ابلاغيه ها در زمينه بهداشت و درمان است وبرخي نيز مربوط به آب و فاضلاب و گمرك مي باشد و مهمترين موردي كه مي تواند هم اقتصاد منطقه را متحول كند و هم اشتغالزايي ايجاد كند، پيگيري براي ايجاد يك پالايشگاه در اين شهرستان است.
فرماندار گناوه افزود: ايجاد منطقه ويژه اقتصادي شهرستان نيز كه درسفر رييس جمهوري مطرح شد، توسط هيات دولت تصويب شده و قرار است در صحن علني مجلس مطرح شود.
وي به مصوبات سفرهاي استاني اشاره كرد و گفت: اين مصوبات در توسعه زيرساختهاي اساسي شهرستان از جمله راههاي ارتباطي منطقه بسيار اثرگذار بوده چنانكه بزرگراه برازجان ـ گناوه وديلم با روندي مطلوب درحال اجراست و جاده ساحلي شيف ـ گناوه كه ارتباط شهرستانهاي شمالي را با مركز استان بوشهر تسهيل مي كند نيز از روند اجرايي مطلوبي برخوردار است.
يزدانشناس افزود: جاده گناوه ـ ميشان ـ باباميدان كه دسترسي اين منطقه ساحلي خليج فارس به استانهاي فارس و كهگيلويه و بويراحمد را آسان مي كند نيز از مصوبات سفرهاي استاني بوده كه در روزهاي آينده اجرايي مي شود.
وي فراهم شدن مقدمات گازرساني به بندر گناوه را از ديگر برنامه هاي توسعه اي اين شهرستان دانست و گفت: گازرساني به بندر ريگ شهرستان گناوه آغاز شده و گازرساني شهر گناوه نيز بزودي اجرايي مي شود.
فرماندار گناوه تاكيد كردكه عملكرد دستگاههاي اجرايي دولت بايد به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسد تا افكار عمومي از حجم گسترده كاركردهاي نظام در عمران و آباداني نقاط مختلف كشور مطلع شود.
سفر دور دوم رييس جمهوري و هيات دولت به استان بوشهر در بهمن ماه سال 86 انجام شد و در اين سفر نمايندگان ويژه رييس جمهوري به شهرستانها سفر كردند.
براساس اصل 127 قانون اساسي رييس جمهوري مي توانددرموارد خاص برحسب ضرورت با تصويب هيات وزيران نماينده يا نمايندگان ويژه اي با اختيارات مشخص تعيين نمايد كه تصميمات اين افراد در حكم تصميمات رييس جمهوري و هيات دولت است.
در دور دوم سفرهاي استاني نيز رييس جمهوري براساس اين اصل نمايندگاني را تعيين و به شهرستان ها فرستاد كه اين نمايندگان براي هر شهرستان تصميماتي اتخاذ نمودند و براي پيگيري واجرا به وزارتخانه ابلاغ كردند و در واقع اين تصميمات به عنوان ابلاغيه هاي اصل 127 ناميده مي شود.
ابلاغيه هاي اصل 127 غير از مصوبات استاني هيات دولت است.
شهرستان گناوه با بيش از 83 هزار نفر جمعيت در شمال استان بوشهر قرار دارد.
ك/3 681/675 شماره 450 ساعت 13:41 تمام
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن