تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814980325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش مهر/بازخواني چاوش در بخش ويژه جشنواره موسيقي فجر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش مهر/بازخواني "چاوش" در بخش ويژه جشنواره موسيقي فجر
كنسرت گروه همنوازان "شيدا" به سرپرستي و آهنگسازي محمدرضا لطفي در بخش ويژه بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر شامگاه گذشته در تالار كشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، كنسرت گروه همنوازان "شيدا" با حضور محمدحسين صفارهرندي وزير ارشاد، ايماني خوشخو معاون هنري ، كامبيز روشن روان دبير جشنواره موسيقي فجرو برخي ازموسيقيدانها برگزارشد.

در بخش اول اين كنسرت قطعاتي به صورت بداهه نوازي تارو آوازمحمدرضا لطفي به همراهي تمبك محمد قوي حلم اجرا شد.

بخش دوم كنسرت گروه همنوازان "شيدا" پس بيست دقيقه استراحت با اجراي قطعاتي از چاووش (6) آغاز شد ، "بشارت" نخستين قطعه قسمت دوم بود كه در دستگاه ماهور اجرا شد و پس از آن با اجراي گروه نوازي به همراه آواز، تكنوازي تار و آواز، تصنيف "ايراني" از ساخته هاي پرويز مشكاتيان با شعري از جواد آزاد و همچنين ساز و آواز ادامه پيدا كرد و در پايان هم لطفي تصنيف "سپيده" با شعري ازهوشنگ ابتهاج با آواز عليرضا معتمدي به روي صحنه برد.

لازم به ذكر است "فرخ مظهري"،"حميد خبازي"، "مازيار شاهي" و "پويان بيگلر" نوازنده هاي تار،"آريا محافظ"سنتور،"حميد سكوتي" سه تار،"هادي آذرپيرا" عود،"عيسي شكري "دايره"،هوشمند رنجبرعبادي"ني" و "احمد مستنبط" تنبك از جمله نوازنده هاي گروه موسيقي همنوازان "شيدا" هستند.

در حاشيه

- علاوه بر مسئولان حاضر دراين كنسرت هنرمنداني چون مصطفي كمال پورتراب،داود گنجه اي ،محمد سرير،داريوش طلايي و مجيد درخشاني حضور داشتند.

- به محض خاموش شدن چراغهاي سالن در فاصله اي كه لطفي تار خود را كوك كرد جمعيت نشسته در بالكن توسط مسئولان تالار به طبقه همكف راهنمايي شدند.

- اين كنسرت بدون حضور عكاسان رسانه هاي جمعي برگزار شد و وقتي دليل را از مدير روابط عمومي جشنواره جويا شديم در پاسخ گفت كه برنامه ريزي اين كنسرت به عهده موسسه" شيدا" است و نحوه ورود عكاس و خبرنگار با تصميم خود موسسه انجام شده است.
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن