تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد
تیم والیبال ایران در یک بازی بسیار قدرتمند مقابل چین در روز  ولادت کریمه اهل بیت در سه گیم متوالی با نتیجه سه بر یک تیم قدرتمند چین را شکست داد. در استادیوم ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی غریو شادی برپاست و سرود زیبای ای ایران با استقامت طنین انداز است. درود و سلام بر قهرمانان والیبالیست ایرانی که لبخند شادی را به ملت بزرگ،نجیب و شجاع ایران در روز  ولادت باسعادت کریمه اهل بیت هدیه دادند.


مراسم اهدای کاپ قهرمانی در استادیوم دوازده هزار نفری آزادی در حال اجراست. تیم ملی والیبال ایران بعد از قهرمانی با پرچم زیبا و سه رنگ ایران در مقابل دوازده هزار نفر از تماشاگران حاضر و میلیونها ایرانی که  در سراسر جهان شاهد این پیروزی بودند کورس شادی گذاشتند.


آرش کمالوند به عنوان بهترین بازیکن در این دوره ازمسابقات شناخته شد. امیر حسینی به عنوان بهترین پاسور این دوره از مسابقات شناخته شد. فرهاد ظریف به عنوان بهترین یار آزاد این دوره از مسابقات شناخته شد. تیم ملی ایران قهرمان اسیا و چین نایب قهرمان و کره جنوبی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند و استرالیا چهارم و ژاپن به مقام پنجمی والیبال اسیا رسیدند.

۷ مهر ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن