تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805321738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:ريسك بزرگ فدراسيون فوتبال براي تيم هاي پايه/ مشكل فهرست تيم ملي بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:ريسك بزرگ فدراسيون فوتبال براي تيم هاي پايه/ مشكل فهرست تيم ملي بود
نايب رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينكه هدف اصلي اين فدراسيون راهيابي تيم فوتبال اميد به المپيك لندن است گفت: قصد داريم با برنامه ريزي ويژه اي حضور اين تيم در المپيك لندن را تضمين كنيم اما از سوي برخي كارشناسان اين اقدام فدراسيون يك ريسك بزرگ قلمداد مي شود.

مهدي تاج در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب به برگزاري نشست هاي اخير فدراسيون فوتبال با كارشناسان و صاحب نظران فوتبال در جهت برنامه ريزي صحيح و اصولي براي تيم هاي پايه اشاره كرد و افزود: يكي از اصلي ترين برنامه هاي ما براي آينده فوتبال، برنامه ريزي دقيق و اصولي براي تيم هاي نونهالان، نوجوانان ، جوانان و اميد است كه در همين راستا جلسات متعددي را با كارشناسان و نخبگان فوتبال برگزار كرده ايم.

وي ادامه داد: برنامه اصلي فدراسيون فوتبال - كه هدف نهايي اش صعود تيم فوتبال به بازيهاي المپيك 2012 است - از تيم نونهالان آغاز مي شود و در نهايت به حضور موفق تيم اميد در المپيك لندن ختم مي شود. بر اين اساس و طبق برنامه ريزي و پيش بيني صورت گرفته، قصد داريم از تيم زير 13 و 15 سال براي حضور در مسابقات غرب آسيا استفاده كنيم و سپس همين تيم را در رقابتهاي مقدماتي نوجوانان آسيا شركت دهيم.

مهدي تاج در ادامه خاطرنشان كرد: ضمن اينكه تيم زير 16 سال كه نوجوانان فعلي هستند را به مسابقات نيجريه و مسابقات آسيايي اعزام كنيم تا از اين طريق بتوانيم پشتوانه قابل اتكايي را براي فوتبال كشور ايجاد كنيم.

وي در مورد سرنوشت تيم ملي جوانان كه در مسابقات اخير قهرماني آسيا درعربستان شركت كرد گفت: ما قصد داريم اين تيم را كه زير 19 سال محسوب مي شود به مسابقات گوانگجو اعزام كنيم. آنها در اين مسابقات 21 ساله خواهند شد و هر چند بايد با تيم هايي كه بازيكنان زير 23 سال دارند مسابقه دهند اما به راحتي براي حضور در بازيهاي المپيك لندن آماده مي شوند.

رئيس كميته تيم هاي ملي فوتبال كشورمان با ابراز اميدواري از اينكه اين تيم حضور موفقي در لندن خواهد داشت به نگراني هاي فدراسيون فوتبال از اين برنامه ريزي اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: هر چند اين برنامه ريزي مي تواند تيم اميد ايران را پس از سالها به المپيك برساند و پشتوانه سازي خوبي هم براي تيم ملي فوتبال كشورمان در آينده داشته باشد اما از نظر برخي كارشاسان و صاحب نظران يك ريسك بزرگ محسوب مي شود.

مهدي تاج در تشريح بيشتر اين ريسك گفت: به اعتقاد كارشناساني كه طي روزهاي گذشته نظراتشان را در اختيار فدراسيون فوتبال قرار داده اند، ريسك موفقيت يا شكست اين طرح بسيار بالاست. آنها كره جنوبي را نمونه بارز اين طرح مي دانند كه پس از اجراي اين برنامه فوتبال ضعيفي داشت و در بازيهاي 1996 كه در امارات برگزار شد 6 گل از تيم ايران دريافت كرد.

تاج ادامه داد: با اين حال تصور مي كنم اين طرح در كشورهايي مثل ژاپن و آرژانتين نتايج مثبتي داشته و تجربه موفقي بوده است كه ما هم مي توانيم از آن استفاده كنيم.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينكه هنوز براي اجراي اين طرح تصميم نهايي اتخاذ نشده است گفت: در نشستي كه با آقاي علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني داشتيم ايشان تصميم گيري نهايي را به فدراسيون فوتبال و همفكري بيشتر با كارشناسان فوتبال موكول كردند و خواستند كه وقت بيشتري براي نهايي كردن اين طرح گذاشته شود.

رئيس كميته تيم هاي ملي فوتبال كشورمان با بيان اينكه تيم ملي براي سفر به عمان مشكل مالي نداشت و مشكل جاي ديگري بود خاطرنشان كرد: اگر در اعزام تيم ملي به تورنمنت عمان ابهاماتي وجود داشت به خاطر انتشار بدون هماهنگي فهرست بازيكنان تيم ملي بود كه مشخص نبود از چه كانالي در اختيار رسانه ها قرار گرفته بود. ما به دنبال اين بود كه بدانيم چه كسي فهرست بازيكنان تيم ملي را به بيرون منتقل كرده است.

وي افزود: به همين خاطر نياز بود بررسي بيشتري در اين مورد صورت گيرد كه خوشبختانه شب گذشته اين مشكل نيز برطرف شد و تيم ملي فوتبال بامداد امروز راهي عمان شد.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن