تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه خوشنويسي و گرافيك با موضوع غدير در بيرجند افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايشگاه خوشنويسي و گرافيك با موضوع غدير در بيرجند افتتاح شد
بيرجند - خبرگزاري مهر: به مناسبت هفته ولايت و همزمان با برگزاري چهارمين جشنواره ملي فرهنگي و هنري قربان تا غدير نمايشگاه آثار خوشنويسي و گرافيك در نگارخانه شهرداري بيرجند گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، در اين نمايشگاه كه تا 27 آذر ادامه دارد 50 اثر خوشنويسي از اساتيد و هنرمندان انجمن خوشنويسان ايران با موضوع غدير و 38 اثر گرافيك در موضوعات پوستر و تصويرسازي به نمايش گذاشته شده است.

اين نمايشگاه كه از بخش‌هاي جنبي جشنواره ملي فرهنگي و هنري قربان تا غدير تشكيل شده و آثار گرافيك آن برگزيده اين جشنواره هستند، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 18 داير است.

در راستاي برنامه‌ هاي چهارمين جشنواره ملي فرهنگي و هنري قربان تا غدير اعضاي اين جشنواره نيز با قائم مقام دبير‌كل بنياد بين ‌المللي غدير ديدار كردند.

حسين افضليان مدير‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي در اين ديدار گزارشي از روند برگزاري چهارمين جشنواره ملي فرهنگي و هنري قربان تا غدير ارائه كرد.

قائم مقام دبيركل بنياد بين ‌المللي غدير نيز ضمن تشكر از دست اندركاران چهارمين جشنواره ملي فرهنگي و هنري قربان تا غدير برپايي چنين جشنواره ‌اي را در خراسان جنوبي يك كار نمونه و بي ‌نظير توصيف كرد و انجام چنين كاري را در كشور بي ‌سابقه خواند.

نبي ‌الله حبيبي موضوع غدير را يك موضوع الهي و قرآني دانست و افزود: به همان دليل كه ما به نبوت با فرستادن پيامبران الهي معتقديم، امامت اميرالمومنين (ع) و معصومين (ع) را در زمان نبوت مي ‌بينيم و همه خصوصياتي كه در نبوت قابل ملاحظه است در امامت بعد از پيامبر (ص) كاملاً قابل ملاحظه است.

وي خاطرنشان كرد: اگر غدير را درست مطرح كنيم عامل وحدت مسلمانان بوده و عاشورا نيز براي احياي غدير به وجود آمده است.

چهارمين جشنواره ملي فرهنگي و هنري قربان تا غدير عصر امروز در آمفي تئاتر علامه فرزان بيرجند پايان مي ‌يابد.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن