تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان ثبت احوال كشور: 53 ميليون ايراني كارت ملي دريافت كرده‌اند صدور شناسنامه‌هاي جديد از دهه فجر آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون سازمان ثبت احوال كشور: 53 ميليون ايراني كارت ملي دريافت كرده‌اند صدور شناسنامه‌هاي جديد از دهه فجر آغاز مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - همدان
سرويس: اجتماعي - شهري

معاون حقوقي و سجلي سازمان ثبت احوال كشور گفت: تا كنون حدود 53 ميليون كارت شناسايي ملي صادر شده كه بيش از 98 درصد ايرانيان را شامل مي شود.

به گزارش سرويس اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در همدان، سعيد عبودي در همايش تبيين ويژگي‌هاي كارت ملي كه در استانداري همدان برگزار شد، افزود: كارت‌هاي ملي كه هم اكنون صادر مي‌شوند داراي ضريب امنيتي بسيار بالايي هستند كه امكان هرگونه شبيه سازي و دستكاري در آن را به بطور كامل از بين برده است.

وي با بيان اينكه كارت شناسايي ملي در فرآيندهاي خاصي صادر شده است، افزود: كارت ملي نياز شناسايي افراد را برطرف مي‌كند و قابل اتكاست، در ادارات مطالبه كردن ديگر مدارك امري خلاف واقع است.

عبودي خاطرنشان كرد: سامانه استعلام الكترونيكي هويت انفرادي در 36 دستگاه دولتي، نيروي انتظامي طراحي شده و 500 اداره ثبت احوال كشور نيز به اين سامانه مجهز شده‌اند و اين سامانه هويت افراد را در كمترين زمان نمايش ميدهد.

وي همچنين از صدور شناسنامه‌هاي جديد براي افراد بالاي 15 سال خبر داد و گفت: زمان شروع اين كار از دهه فجر است كه شناسنامه هاي جديد جايگزين شناسنامه‌هاي قديمي مي شود.

در ادامه همايش سيد علي طباطبايي مدير كل ثبت احوال استان همدان نيز گفت: سازمان ثبت احوال متولي مرزهاي هويتي است و به منظور حفظ اين مرزها لازم است هماهنگ با تكنولوژي روز حركت كنيم.

وي افزود: كارت شناسايي ملي از اواخر سال 81 آغاز شد كه خوشبختانه استان همدان يكي از استانهاي پيشرو كشور در ارائه كارت ملي بود و هم اكنون نيز آمادگي دارد كه در صورت هماهنگي ساير ادارات و دستگاه‌هاي مربوط به سامانه هاي اطلاعاتي متصل شود.

وي خاطر نشان كرد: در سال 87 در صدور كارت شناسايي ملي با مشكلي مواجه نبوده ايم و هم اكنون نيز كارت شناسايي 8/98 درصد افراد صادر شده است.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن