تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حوادث شهرستانها
محموله 150 كيلوگرمي هروئين لو رفت‌

زنجان - خبرنگار اطلاعات: فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان از كشف يك محموله 150 كيلوگرمي هروئين خبر داد.‌

سردار آقاگلزاده گفت: مأموران انتظامي شهرستان ماهنشان چند روز قبل پس از مطلع شدن از يك محموله قاچاق، محور آذربايجان غربي - ماهنشان را تحت كنترل ويژه قرار دادند و موفق شدند دو خودرو سواري را كه محموله موردنظر داخل آنها جاسازي شده بود، شناسايي كنند.‌

وي افزود: مأموران پس از مشاهده اين دو خودرو، به تعقيب آنها پرداختند كه سرانجام در يك عمليات تعقيب و گريز، دو خودرو سواري متوقف شدند و 150 كيلوگرم هروئين از داخل آنها به دست آمد.‌فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه به افزايش 157 درصدي كشف مواد مخدر در اين استان اشاره و تأكيد كرد: مأموران پليس از ابتداي امسال تا پايان آبان ماه موفق شدند 390 كيلوگرم انواع مواد مخدر را كشف و 802 نفر توزيع‌كننده را دستگير كنند.‌

يك چاپخانه صنعتي طعمه حريق شد

شهريار: آتش‌سوزي در يك چاپخانه صنعتي در شهرك صفادشت از توابع شهرستان شهريار خسارات فراواني برجا گذاشت.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني بخش ملارد شهريار، اين واحد صنعتي چهارشنبه شب به علل نامعلومي دچار آتش‌سوزي شد و با تلاش آتش‌نشانان پس از هشت ساعت، حريق مهار شد.

در اين آتش‌سوزي به كسي آسيب نرسيد، اما براساس بررسي‌هاي اوليه، بيش از 20 ميليارد ريال به اين چاپخانه خسارت وارد شد.كارشناسان در حال بررسي علت اين آتش‌سوزي و برآورد ميزان دقيق خسارت هستند.

دستگيري 6 آدم‌ربا در زاهدان‌

زاهدان - خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از شناسايي و دستگيري شش آدم‌ربا در زاهدان خبر داد.

سردار غلامعلي نكويي با بيان اين كه با ربودن فردي پنجاه و يك ساله از شهرستان پاكدشت و انتقال وي به زاهدان از سوي آدم‌ربايان، تحقيق‌هاي گسترده‌اي براي شناسايي آنان انجام شد، افزود: خانواده فرد ربوده شده بدون اطلاع پليس پنج ميليارد ريال اخاذي آدم‌ربايان را پرداخت كرده بودند.

وي خاطرنشان كرد: با آزادي فرد ربوده شده و تحقيق‌هاي وسيع پليس، چهار خانه در زاهدان به عنوان مخفيگاه آدم‌ربايان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه و ضربتي، شش گروگانگير به همراه عامل اصلي به نام دستگير شدند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: در بازرسي از منزل فرد اصلي آدم‌ربايي 354 ميليون و 600 هزار تومان از پول‌هاي اخاذي شده كشف و ضبط شد.نكويي همكاري مردم با پليس براي برخورد با جرايم را ضروري دانست.

كشف 17 كيلوگرم كراك در كنارك‌

* 17 كيلوگرم كراك در شهرستان كنارك به دست آمد.واعظي فرمانده انتظامي كنارك با اعلام اين خبر گفت: اين مقدار مواد مخدر در ركاب يك خودرو پژو جاسازي شده بود و قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله را به استان اصفهان انتقال دهند.

وي افزود: راننده براي انتقال اين ميزان موادمخدر، 20 ميليون ريال هزينه دريافت كرده بود كه دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.

كشف محموله يك ميليارد توماني كالاي قاچاق در مهريز

يزد - خبرنگار اطلاعات: يك محموله كالاي قاچاق كه قصد عزيمت به تهران را داشت، در شهرستان مهريز متوقف شد.‌

سرهنگ علي اكبري فرمانده نيروي انتظامي استان يزد با اعلام اين خبر، گفت: اين محموله شامل پوشاك، پارچه، لوازم آشپزخانه و لوازم الكترونيكي بود و در بندرعباس در يك دستگاه تريلر بارگيري شده بود.‌

وي افزود: تريلر حامل محموله قاچاق هنگام گذر از پاسگاه انتظامي مهريز، مورد ظن ماموران قرار گرفت و متوقف شد كه در بررسي‌ها و بازرسي‌هاي به عمل آمده، محموله كالاي قاچاق به دست آمد.

فرمانده انتظامي استان يزد يادآور شد: محموله موردنظر، بيش از يك ميليارد تومان ارزش دارد و در اين زمينه دو نفر دستگير و تحويل مرجع قضايي شدند.

پلمب كارگاه غيرقانوني نصب كيت گاز خودرو در شيراز

شيراز - يك كارگاه غيرمجاز كه به صورت غيرقانوني خودروها را گازسوز مي‌كرد، پلمب شد.رئيس شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي شيراز گفت: چندي پيش يكي از آمبولانس‌هاي بخش خصوصي كه در اين كارگاه كيت و كپسول گاز مايع نصب كرده بود، دچار حادثه شد و آتش گرفت.

شمس‌الديني گفت: اين كارگاه در ازاي دريافت 650 هزار تومان خودروها را به كيت و كپسول غيرمجاز گاز مايع مجهز مي‌كرد.

شبكه سرقت مسلحانه در سيرجان متلا‌شي شد

سرويس حوادث: يك شبكه سرقت مسلحانه قبل از انجام هرگونه عمليات در سيرجان متلاشي شد.

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلي، فرمانده انتظامي سيرجان گفت: از چهار عضو اين شبكه، تاكنون سه نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شده‌اند.

وي اعلام كرد: از اين افراد يك قبضه سلاح كلاشينكف، يك قبضه كلت كمري و مقدار زيادي مهمات كشف شد.وي، شناسايي اين شبكه را توسط گزارش‌هاي مردمي و اطلاعات انتظامي اعلام كرد و گفت: اعضاي اين شبكه به طرح‌ريزي براي سرقت در محورهاي هرمزگان و سيرجان، برخي مغازه‌هاي عمده‌فروشي و بانك‌ها اعتراف كردند.‌

به گفته وي، همچنين در پنج روز گذشته دو باند سرقت موتورسيكلت شناسايي و تمامي اعضاي اين شبكه‌ها نيز دستگير شده‌اند.

‌برخورد قانوني با 24 آموزشگاه غيرمجاز

كرج - خبرنگار اطلاعات: 24 آموزشگاه غيرمجاز امسال در منطقه غرب استان تهران شناسايي و با آنها برخورد قانوني شد.

معاون فني و آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي غرب استان تهران گفت: به اين آموزشگاه‌هاي متخلف 10 تا 15 روز براي رفع مشكلات و نقايص فرصت داده شد كه پس از آن پرونده‌هاي آنها به مراجع قضايي ارجاع داده مي‌شود.

مصباح افزود: تيم‌هاي بازرسي اين سازمان به طور مستمر آموزشگاه‌هاي آزاد را مورد بازرسي عمومي و تخصصي قرار مي‌دهند و تاكنون اين آموزشگاه‌ها يك هزار و 403 بار مورد بازرسي قرار گرفته‌اند. او تصريح كرد: شهروندان براي اطمينان از وضع آموزشگاه‌هاي منطقه غرب استان تهران با شماره تلفن‌هاي 167و 4428036 - 0261 تماس بگيرند تا از رشته، نشاني و شماره‌ تماس مراكز مجاز مطلع شوند.

‌انفجار در يك كارگاه سنگ‌بري 2 كشته برجا گذاشت‌

يزد: وقوع انفجار و آتش‌سوزي در يك كارگاه سنگ‌بري در يزد، دو كشته و هشت نفر زخمي برجا گذاشت.به گزارش سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني يزد، امدادگران آتش‌نشاني اين شهر در پي اعلام وقوع آتش‌سوزي در يك كارگاه سنگ‌بري در محل حضور يافتند و توانستند جان هشت نفر كارگر را نجات دهند، اما دو كارگر در اين حادثه جان باختند.حادثه انفجار در اتاق استراحت كارگران اين كارگاه رخ داد.سازمان آتش‌نشاني استان يزد از شهروندان خواست به هيچ عنوان از گاز پيك‌نيكي و وسايل پخت‌وپز براي گرم كردن محل مسكوني استفاده نكنند و در صورت استشمام بوي گاز، ضمن قطع جريان، در و پنجره محل را باز كنند تا تهويه هوا به طور كامل انجام شود.






 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن