تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815497178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهار خبر از واحد بجنورد تبيين خدمات دانشگاه آزاد اسلامي در هفته پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: چهار خبر از واحد بجنورد تبيين خدمات دانشگاه آزاد اسلامي در هفته پژوهش
بجنورد- خبرگزاري ايسكانيوز: در هفته پژوهش خدمات دانشگاه آزاد اسلامي از طريق سخنراني و غرفه هاي نمايشگاهي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد براي حاضرين و بازديد كنندگان تبيين شد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در هفته پژوهش خدمات دانشگاه آزاد اسلامي بخصوص از لحاظ علمي از طريق سخنراني رييس واحد بجنورد در جلسه افتتاحيه جشنواره نوآوري، شكوفايي، پژوهش و فن آوري استان خراسان شمالي در جمع حاضرين كه بيش از 300 نفر بودند و همچنين از طريق غرفه خاص تبيين خدمات و غرفه هاي واحدهاي دانشگاهي بجنورد و شيروان و همچنين از طريق توزيع بولتن بين علاقمندان و نمايش كليپ، نصب پرده نوشته تبيين شد.
اين گزارش مي افزايد، اعلام آمادگي براي برگزاري نمايشگاه هفته پژوهش، ... و مراسم افتتاحيه و اختتاميه در سطح استان خراسان شمالي با هدف آشنايي مدعوين فرهيختگان استان با دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد صورت گرفته كه زمينه هاي آن نيز در غرفه ها، مجموعه نمايشگاه و بيرون از آن فراهم شده است.

**پيوند آسماني در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، مسابقه كتابخواني پيوند آسماني در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد برگزار شد.
به همت دفتر فرهنگ اسلامي مسابقه كتابخواني پيوند آسماني در اين واحد دانشگاهي برگزار شد.
مسابقه مزبور به مناسبت سالروز ازدواج مبارك حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تدارك ديده شده بود. 400 نفر از دانشجويان كتاب مسابقه كه محتواي لازم در مورد موضوع مسابقه را دربر داشت، دريافت كردند و 264 نفر از آنان آمادگي شركت در مسابقه را پيدا كردند. در نتيجه پاسخگويي به سوالات پنج نفر از آنان انتخاب و جوايز ارزنده اي را دريافت داشتند.
بيش از 180 درصد از شركت كنندگان مسابقه مزبور و چهار نفر از برندگان مسابقه را نيز خواهران تشكيل مي دادند.

** با شكوه ترين نمايشگاه هفته پژوهش خراسان شمالي در دانشگاه آزاد اسلامي
با شكوه ترين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي استان خراسان شمالي از زمان تاسيس اين استان در دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد بر پا شد.
با توجه به اينكه واحد بجنورد به عنوان دبير جشنواره نوآوري، پژوهش و فناوري، استان خراسان شمالي تعيين شده نمايشگاه مربوطه با 23 غرفه در اين واحد دانشگاهي داير شد كه به اذعان مسوولين شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالي و بازديد كنندگان ديگر تا به حال زيباترين نمايشگاه هفته پژوهش بود.
غرفه دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد در اكثر اوقات پر ازدحام ترين غرفه و دليل آن نيز فعاليت انجمن علمي برق و نمايش اختراعات و ابتكارات دانشجويان در اين غرفه بود كه باعث پويايي غرفه و ازدهام تماشاگران در محل آن شد.

** انجمن علمي دانشجويان برق دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد و هفته پژوهش
دانشجويان عضو انجمن علمي دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد نمايشگاه تخصصي اختراعات و ابتكارات خود را به مناسبت هفته پژوهش برگزار كردند.
نمايشگاه اختصاصي دانشجويان رشته هاي برق اين واحد دانشگاهي در زمينه اختراعات، ابتكارات، طزاحي مدار و ساخت ربات از سوي انجمن علمي دانشجويان مزبور به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.
آنچه در اين نمايشگاه بيش از همه توجه تماشاگران را جلب مي كرد ربات هاي آسيمو، اسپارت، و تسلانام داشت كه هر سه مسير ياب بودند و روبو حشره كه حركت عنكبوتي شبيه مريخ نورد داشت.
همچنين ربات تروژان 2 كه در سال گذشته بين المللي 400 تيم مقام بيستم را كسب كرده بود نظر تماشاگران را به خود جلب مي كرد. در اين نمايشگاه اسناد ثبت اختراع يك مخترع دانشجوي واحد بجنورد به نمايش گذاشته شده بود./02
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن