تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه مشهد: جنايات اسراييل در نوار غزه درتاريخ بشريت بي سابقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه مشهد: جنايات اسراييل در نوار غزه درتاريخ بشريت بي سابقه است
امام جمعه مشهد گفت: جنايات سفاكانه اسراييل در نوار غزه در طول تاريخ بشريت و حتي درمقايسه با جنايتهاي قرون وسطي و انسانهاي وحشي نيز بي سابقه است.


آيت الله سيداحمد علم الهدي در خطبه هاي نمازجمعه مشهد در جوار بارگاه رضوي افزود: صدها هزار نفر انسان و كودك مظلوم و بي پناه به واسطه جنايات ضدانساني صهيونيستهاي غاصب و جلوگيري از دسترسي آنها به مواد غذايي، بهداشتي، درماني و سوختي و آب و برق درحال نابود شدن تدريجي هستند.
وي گفت: جنايتهاي بي سابقه اسراييل خائن و نقض حقوق بشر توسط اين رژيم باعث بروز تدريجي فاجعه بزرگ انساني در نوار غزه شده است، جنايتهايي كه به دليل بي تفاوتي كشورهاي عرب و سازمانها و مجامع مدافع دروغين حقوق بشر روز به روز بر دامنه آنها افزوده مي شود.
او حديثي از پيامبر گرامي اسلام را با اين مضمون كه "هر كس فرياد كمك خواهي مسلماني را بشنود و نسبت به آن بي تفاوت باشد مسلمان نيست" را ياد آورشد و گفت: اين حديث پيغمبراسلام خط بطلاني است بر مسلماني سران كشورهاي عرب كه در برابر جنايات اسراييل درنوار غزه بي تفاوت هستند.
وي افزود: حمايت ازمسلمانان مظلوم فلسطين وظيفه همگاني آحاد مختلف مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي و مسلمانان سراسر جهان است و نبايد برابر اين ددمنشيهاي اسراييل در نوار غزه بي تفاوت بود و بايد با عزمي جدي از مطلومان فلسطيني و نوار غزه حمايت قاطع كرد.
او گفت: حرف و شعار درحمايت از مردم مظلوم فلسطين و نوار غزه كافي است و بايد با تمام قوا مظلومان اين منطقه را از جنايات اسراييل غاصب نجات داد.
امام جمعه مشهد افزود: مردم مومن و انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي و ازجمله استان خراسان رضوي و مشهد مقدس امروز باحضورگسترده در راهپيمايي جنايات صهيونيستهاي اشغالگر را در نوار غزه محكوم كرده و از مظلومان بي دفاع غزه حمايت مي كنند.
او از مردم و نمازگزاران خواست علاوه بر شركت در راهپيمايي و حمايت معنوي از مردم مظلوم و بي دفاع نوار غزه، با كمكهاي مادي خود نيز به ياري آنان بشتابند.
آيت الله علم الهدي همچنين گفت: امروز حقوق بشر بازيچه سياسي سازمانها و مجامع دروغين مدافع حقوق بشر و ملعبه قدرتهاي استكباري در جهان قرار گرفته و تبعيض هاي بسياري در اجراي مفاد قانوني حقوق بشر مشاهده مي شود و دولتهاي مختلف درصدد محدود كردن آزاديهاي فردي هستند.
خطيب نماز جمعه مشهد نمونه بارز اين امر را جلوگيري از ورود زنان محجبه به مدارس و دانشگاهها و محدود كردن آنان از ورود به عرصه هاي اجتماعي و سياسي در فرانسه ذكر كرد.
وي گفت: اين در حالي است كه عناصر ضد حقوق بشر در سازمان ملل اقدام حكومت اسلامي ايران براي پيشگيري از ناهنجاريهاي اخلاقي و اجتماعي و بروز و گسترش فحشا، بي بند و باري و موازين ضد اسلامي در كشور را محكوم مي كنند.
وي افزود: امروزه سازمان ملل و شوراي امنيت به پايگاهي براي سلطه، مكر و حيله قدرتهاي استكباري و سلطه طلب دنيا تبديل شده است.
ك/2 7490/1922/587 شماره 204 ساعت 14:18 تمام
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن