تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815561154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييسي: دادگاه‌ها براي اعلام اسامي مفسدان اقتصادي طبق قانون عمل كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييسي: دادگاه‌ها براي اعلام اسامي مفسدان اقتصادي طبق قانون عمل كنند
اجتماعي. قضايي. معاوت اول قوه قضايه
معاون اول قوه قضاييه تاكيد كرد دادگاه‌هاي اقتصادي براساس قانون تشكيل شده و دادگاه‌ها نيز بايد براي اعلام اسامي مفسدان اقتصادي براساس قانون عمل كنند.

به گزارش ايرنا معاون اول قوه قضاييه روز چهارشنبه در حاشيه همايش موانع وراه كارهاي اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي در جمع خبرنگاران گفت :چارچوب اجراي رسيدگي به پرونده‌هاي اقتصادي قانون خواهد بود.

رييسي در خصوص تشكيل جلسات ستاد رسيدگي به مفاسد اقتصادي گفت : جلسات ستاد با حضور نمايندگان سه قوه و به رياست معاون اول رييس جمهوري تشكيل مي شود و درمواردي كه موضوعي ضروري باشد، روساي قوا نيز تشكيل جلسه خواهند داد.

وي در خصوص فعاليت‌هاي حمايتي دستگاه قضايي در اجراي سياست‌هاي اصل ‪۴۴‬ قانون اساسي گفت :قبل از تصويب قانون وظيفه حمايت از سرمايه‌گذاري و تشكيل دادگاه‌هاي تخصصي از سوي مقام معظم رهبري برعهده قوه قضاييه گذاشته شد .

معاون اول قوه قضاييه افزود: اين نهاد با فعال كردن دفاتر حمايت از سرمايه‌گذاري در مراكر استانها سازوكارهاي لازم را نيز احيا كرد ودر خصوص تشكيل دادگاه‌هاي تخصصي ابلاغ قضات صادرشده وآموزش‌هاي لازم نيز به ‪۱۰۰‬ قاضي مرتبط با پرونده‌هاي اقتصادي ارائه شده است .

رييسي ابراز اميدواري كرد شروع به كار دادگاه‌هاي تخصصي در جهت رشد و ارتقاي سياست‌ها باشد، چرا كه رسيدگي به پرونده‌هاي اقتصادي توام با تخصص صورت مي‌گيرد .
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن