تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعاي عرفه در كنار مزار شهيدان مناطق عملياتي دفاع مقدس خوزستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دعاي عرفه در كنار مزار شهيدان مناطق عملياتي دفاع مقدس خوزستان برگزار شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

با حضور گسترده كاروان‌هاي راهيان نور و زائران مشاهد شهيدان، دعاي عرفه در كنار مزار شهيدان مناطق عملياتي خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مراسم رسمي دعاي عرفه مناطق عملياتي هشت‌سال دفاع مقدس استان خوزستان بعداز ظهر دوشنبه در كنار مزار سردار شهيد حسين علم‌الهدي و همرزمان دانشجوي شهيدش در كربلاي هويزه توسط بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و قرارگاه حفظ ابنيه و آثار سرزميني دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.

در اين مراسم كه حضور كاروان‌هاي راهيان نور دانشجويي و دانش‌آموزي در آن بيشتر به‌چشم مي‌خورد عاشقان حسيني همزمان با حجاج بيت‌الله‌ الحرام زمزمه لبيك اللهم لبيك سردادند و با مناجات اباعبدالله به راز‌ و نياز با پروردگار خويش پرداختند.

در ساير مناطق عملياتي دفاع مقدس خوزستان نيز مشابه اين مراسم معنوي برگزار شد. در يادمان شهداي گمنام شلمچه و در نقطه صفر مرزي خيل عاشقان حسيني در جست‌وجوي رستگاري مناجات عرفه سالار شهيدان را واسطه قرار داده و با آرمان‌هاي حسيني شهداي دفاع مقدس تجديد ميثاق كردند.

در يادمان شهيدان گمنام غواص عمليات والفجر 8 و در كنار ساحل اروند نيز مناجات عرفه امام حسين‌ (ع) با حضور عشاير غيور عرب اروند كنار و كاروان‌هاي راهيان نور طنين‌افكن شد.

مزار هشت شهيد گمنام دفاع مقدس در مصلاي امام خميني (ره) آبادان نيز در روز عرفه ميزبان دلدادگان كوي دوست شد.

اين گزارش مي‌افزايد: حضور كاروان‌هاي راهيان نور استان‌هاي مجاور خوزستان، حضور جوانان و نوجوانان، خانواده‌هاي معظم شاهد، ايثارگران و پيشكسوتان جهاد و شهادت و كاروان‌هاي خانوادگي راهيان نور شهروندان خوزستاني بسيار چشمگير و پرشور بود.

ايستگاه‌هاي صلواتي نيز با ياد شهيدان حماسه‌ساز سال‌هاي دفاع مقدس در مناطق عملياتي استان خوزستان از زائران سرزمين نور دراين روز بزرگ پذيرايي كردند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن