تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خداجويان ابراهيمي در صفوف باشكوه نمازعيد قربان


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: خداجويان ابراهيمي در صفوف باشكوه نمازعيد قربان
خداجويان ابراهيمي روز گذشته با حضور باشكوه خود در صفوف نماز عيد سعيد قربان، بار ديگر بر اطاعت از فرامين پروردگار تاكيد كردند.اين آيين عبادي معنوي علاوه بر بجنورد در شهرستان هاي شيروان، مانه و سملقان، اسفراين، گرمه و جاجرم و فاروج نيز اقامه شد.گزارش علي نيا خبرنگار ما حاكي است، امام جمعه بجنورد با تبريك عيد سعيد قربان گفت: عيد پربركت قربان روزي است كه مسلمانان مي توانند درس خداپرستي را از حضرت ابراهيم(ع)بياموزند.آيت ا...مهمان نواز افزود: حضرت ابراهيم(ع) براي اجراي فرمان خدا و كسب رضاي او، فرزندش را براي قرباني آماده كرد. وي تصريح كرد: مسلمانان نبايد رضاي خدا را در انجام كارهايشان فراموش كنند و كمك كردن به ديگران تنها بايد براي رضاي خدا باشد.

امام جمعه بجنورد گفت: كسي كه از خدا ياري بخواهد به طور حتم در تمامي امور موفق خواهد شد.

آيت ا... مهمان نواز افزود: بزرگ ترين نعمت خداوند به مسلمانان مسئله ولايت و امامت اميرالمومنين(ع) و فرزندان آن بزرگوار است.

وي تصريح كرد: همگي بايد براي حفظ نظام اسلامي تلاش كنيم و نگذاريم دشمنان با دسيسه هاي فرصت طلبانه باعث بروز تفرقه در جامعه اسلامي شوند.

وي بيان كرد: اين روزها بهترين فرصت براي رسيدن به معنويت است و با توكل به خدا مي توانيم در تمامي امور موفق شويم. وي با اشاره به فرارسيدن عيد غدير خم گفت: عيد غدير خم بزرگ ترين عيد مسلمانان است؛ بايد به فلسفه اين عيد پي ببريم و از مزاياي اين روز بهره مند شويم.

گزارش خبرنگار ما از اسفراين حاكي است امام جمعه اسفراين گفت: خداوند متعال در قرآن كريم عبادت، بندگي و تضرع را از ويژگي هاي حضرت ابراهيم(ع) ذكر كرده است.

حجت الاسلام گرمابي افزود: بشريت به طرف حج ابراهيمي برمي گردد و اين زمينه براي مسلمانان فراهم شده است. وي تصريح كرد: امام زمان(عج) اولين جايي را كه فتح خواهند كرد، بيت المقدس است و به طور حتم اسرائيل از بين خواهد رفت.وي بيان كرد: گوشت قرباني را به سه قسمت مساوي بين نيازمندان، اقوام و خويشان و خانواده خود تقسيم كنيد.گزارش خبرنگار ما مهربان از فاروج حاكي است امام جمعه فاروج در خطبه هاي نماز عيد سعيد قربان گفت: ماه ذي الحجه فرصت مناسبي براي عبادت و بندگي است و همگي بايد در مسير تعالي و رشد معنوي گام برداريم.حجت الاسلام شريعتي نژاد افزود: براي موفقيت در كارها و داشتن زندگي بهتر بايد رضاي خدا را مدنظر قرار دهيم.به گزارش خبرنگار ما ديروز به مناسبت عيد سعيد قربان مناطق تركمن نشين خراسان شمالي هم حال و هواي ديگري داشت و اقوام تركمن كه اين عيد ابراهيمي را سه روز جشن مي گيرند ، ضمن ديد و بازديد و توزيع نقل و شيريني عيد قربان را به يكديگر تبريك گفتند و لباس نو پوشيدند. آن ها با دادن عيدي به كودكان و نوجوانان عيد اضحي را در خاطره فرزندان خود ماندگار كردند.برپايي جشن هاي ازدواج در روز عيد سعيد قربان و قرباني كردن صدها راس گاو و گوسفند در اقصي نقاط استان و توزيع گوشت قرباني بين مراكز تحت پوشش بهزيستي و مددجويان كميته امداد و خويشاوندان از برنامه هاي ديگر اين عيد خجسته در خطه خراسان شمالي بود.
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن