تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806737640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از دانشگاه هاي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه از دانشگاه هاي لرستان
خرم آباد - خبرگزاري مهر: قهرماني تيم خرم آباد در مسابقات قهرماني تكواندو منطقه پنج كشور، افتتاح نگارخانه دائمي دانشگاه آزاد، برگزاري كارگاه تبيين ارتباط چهره به چهره و كارگاه چگونكي مقابله با استرس، برگزاري تجمع دانشجويي در اعتراض به جنايات غزه و همايش آشنايي با ايدز اهم عناوين خبرهاي كوتاه از دانشگاههاي لرستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرستان خرم آباد، مسابقات تكواندو دانشجويان پسر دانشگاههاي آزاد اسلامي منطقه پنج كشور با قهرماني تيم دانشجويان پسر خرم آباد به پايان رسيد.

مسئول تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد در اين رابطه به خبرنگار مهر گفت: اين دوره از رقابت ها با حضور 15 تيم از واحد هاي دانشگاهي منطقه پنج كشور به ميزباني همدان و به مدت دو روز برگزار شد كه در مجموع نتايج تيمي تيم هاي خرم آباد، همدان و اراك به ترتيب عناوين اول تا سوم را كسب كردند.

شاهكرمي افزود: همچنين در نتايج انفرادي بهروز يوسفي و مراد ليريايي موفق به كسب دو نشان طلا و محسن آذرنوش و ياسر يوسفي نيز به ترتيب موفق به كسب نشان نقره و برنز اين دوره از رقابت ها شدند.

- كارگاه چگونگي مقابله با استرس در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد به منظور چگونگي كسب آمادگي لازم براي رويارويي با امتحان و آمادگي درسي و ذهني دانشجويان در سالن آمفي تئاتر دانشكده علوم پايه اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد واحد خرم آباد در اين رابطه به مهر گفت: يكي از راههاي موثر در برطرف كردن استرس خودآگاهي و خودشناسي است.

دكتر حسين مهرداد با تاكيد بر اينكه استرس را نوعي خودباختگي دانست و يادآور شد: نيروي اراده در جوانان بسيار زياد است و اراده مي تواند ناممكن ها را به ممكن تبديل كند و اين امر زماني محقق مي شود كه انسان خود را بشناسد.

- كارگاه آموزشي تبيين خدمات چهره به چهره با هدف آشنايي اساتيد، كاركنان و دانشجويان اين واحد دانشگاهي با خدمات دانشگاه و روشهاي برقرار ارتباط موثر و همچنين با همكاري دفتر مطالعات نيروي انساني و دبيرخانه تشكل هاي دانشجويي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد برگزار شد.

عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد در اين كارگاه آموزشي با اشاره به اينكه ارتباط خاص جامعه انساني است، گفت: ارتباط طي فرآيند معنايي از شخصي به شخص ديگر و بر اساس كد معنايي انتقال داده مي شود و يكي از زمينه هاي برقراري ارتباط هم زباني، همدلي و داراي يك فرهنگ بودن مي باشد.

- نگارخانه دائمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد با حضور رئيس اين واحد دانشگاهي عصر ديروز افتتاح شد.

دبير اين نمايشگاه در مراسم افتتاح اين نگارخانه اظهار داشت: اين نمايشگاه در دانشكده علوم پايه با مساحت 60 متر مربع احداث شده و امكان نصب بيش از 70 تابلو و نمايش مواد روميزي را دارا است.

علي موسوي با بيان اينكه اين نگارخانه با همكاري روابط عمومي دانشگاه راه اندازي شده است، بيان داشت: اين نگارخانه مجهز به امكانات نوري به منظور روشن كردن موضعي آثار نيز مي باشد.

- همايش آشنايي با ايدز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد با همكاري كانون سلامت اين واحد، كانون دانشجويي هلال احمر و معاونت دانجشويي دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد.

معاون شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد در اين همايش با بيان اينكه در كشور حدود 19 هزار بيمار مبتلا به ايدز وجود دارد، اظهار داشت: در شهرستان بروجرد 280 مورد بيمار مبتلا به ايدز شناسايي شده است.

علي يوسفي با بيان اينكه رابطين بهداشتي نقش مهمي در پيشبرد اهداف بهداشتي اين مركز دارند، يادآور شد: در حال حاضر اين مركز داراي حدود يك هزار رابط بهداشتي است كه اين تعداد در قالب 500 نفر در روستاها و 450 نفر در سطح شهر بروجرد مشغول به فعاليت هستند.

وي يادآور شد: در حال حاضر حدود سه برابر نيروهاي مركز بهداشت نيروي داوطلب در سطح شهرستان بروجرد وجود دارد.

- دانشجويان دانشگاه لرستان نيز عصر ديروز در محل ساختمان مركزي اين دانشگاه با تجمعي نسبت به جنايات اخير رژيم اشغالگر قدس در نوار غزه انزجار خود را اعلام كردند.

دانشجويان در اين تجمع اعتراض آميز با سر دادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل" و با حمل پلاكاردهايي با عناوين" غزه را آزاد كنيد"، "غزه درد مسلمانان" و "هيهات من الذله" اعترض خود را نسبت به رخدادهاي اخير در غزه اعلام كردند و خواستار بپا خواستن و اتحاد جهان اسلام در برابر اين جنايات شدند.

در پايان اين تجمع اعتراض آميز دانشجويان با حضور در محل بوستان شهدا دانشگاه لرستان ضمن قرائت بيانيه اي با آرمان هاي شهدا و امام راحل تجديد پيمان كردند.
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن