تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815648624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مفاد سومين تفاهم نامه سازمان كتابخانه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مفاد سومين تفاهم نامه سازمان كتابخانه ملي
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ مفاد تفاهم بين سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران و كتابخانه دانشگاهي براتيسلاوا اعلام شد.
به گزارش خبرنگار موج، يادداشت تفاهم بين سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران و كتابخانه دانشگاهي براتيسلاوا به شرح ذيل است.
1-دو طرف به مبادله كتاب، نشريه فهرستها، انتشارات و ساير منابع كتابخانه اي و آرشيوي قابل مبادله اقدام خواهندكرد.
2-دو طرف نسبت به معرفي و برگزاري دوره ها و كارگاههاي آموزشي و سخنراني ها و بازديدهاي علمي مرتبط با فعاليتهاي مشترك خود به طرف مقابل اقدام خواهند نمود و تسهيلات استفاده كارشناسان طرف مقابل از
دوره ها، بازديدها و سخنراني هاي مورد نظر را فراهم خواهند كرد.
3-دو طرف نسبت به بررسي ذخاير سازمان خود و جستجو در زمينه اسناد و كتبي كه به نحوي مرتبط با كشور طرف مقابل مي باشد به ميزان مورد توافق طرفين اقدام و نسخه، تصوير يا هر شكل ديگر از آن را به كتابخانه طرف مقابل ارسال خواهند كرد.
4-دو طرف در زمينه پژوهش در موضوعات مشترك علمي كتابداري، اطلاع رساني و آرشيو و همچنين توسعه همكاريها در خصوص ساير موضوعات مورد علاقه همكاري خواهند كرد.
5-دو طرف در زمينه حفاظت و ديجيتالي كردن مواد كتابخانه اي و آرشيوي با تبادل اطلاعات و خدمات فني يكديگر را ياري خواهند كرد.
6-دو طرف به منظور انتشار مقاله در زمينه علوم كتابداري، مستند سازي، علوم آرشيوي و ساير موضوعات مورد علاقه در نشريات يكديگر با همديگر همكاري خواهند داشت.
7-دو طرف به منظور مبادله فن آوري در حوزه كتابداري، اطلاع رساني و‌ آرشيو در اين زمينه ها از تجربيات يكديگر استفاده خواهند كرد.
8-دو طرف در زمينه تبادل استاد و كارشناس به منظور انتقال تجربيات در زمينه علوم كتابداري، اطلاع رساني، آرشيوي و زمينه هاي مرتبط با يكديگر همكاري خواهند داشت.
9-دو طرف در مورد توسعه كاربري فناوري هاي نوين در كتابخانه ها و مراكز آرشيوي به تبادل اطلاعات پرداخته و همچنين با رعايت قوانين و مقررات عمومي كشور و سازمان خود در جهت تبادل و به اشتراك گذاري منابع ديجيتال اقدام خواهند كرد.
10-دو طرف در زمينه پروژه كتابخانه ديجيتال نسخ خطي با يكديگر همكاري خواهند نمود.
11-دو طرف به منظور آشنايي محققان و پژوهشگران با نحوه فعاليت، خدمات دهي و ظرفيتهاي طرف مقابل، نسبت به برگزاري نمايشگاه در كشور طرف مقابل اقدام خواهند كرد. مواردي از قبيل نمايش فيلم معرفي كتابخانه ملي طرف مقابل به زبان كشور ميزبان، نمايش و ارائه ماكتها، پوسترها و عكس هاي ساختمان، تالارها، بنا و تأسيسات و توزيع بروشورهاي خدمات قابل ارائه در سازمان هاي طرفين به همراه توضيحات حضوري كارشناسان هر طرف به بازديدكنندگان طرف مقابل از جمله موارد تشكيل دهنده اين قبيل نمايشگاه ها خواهند بود. همچنين طرفين نسبت به سازماندهي و برگزاري اجلاسهاي علمي مشترك در زمينه موضوعات مورد علاقه طرفين اقدام خواهند كرد.
12-به منظور افزايش سطح آگاهي ها و آشنايي بيشتر افكار عمومي جوامع خود نسبت به فعاليتهاي فرهنگي و علمي دو طرف متعهد مي شوند نسبت به استفاده از ظرفيتهاي رسانه اي خود از قبيل درج گزارش از فعاليتهاي طرف مقابل در يكي از جرايد كثيرالانتشار و پرتيراژ و يا يكي از رسانه هاي سراسري خود و يا دعوت از نمايندگان رسانه هاي گروهي يكديگر به منظور تهيه گزارش هاي موضوعي اقدام كنند.
13-اين يادداشت تفاهم با توافق دو جانبه در هر زماني در طول دوره اعتبار از قابليت گسترش يا محدود شدن برخوردار است. زمينه هاي جديد براي فعاليت مشترك با توافق دو جانبه قابل افزايش است و تمام حوزه ها و اولويت هاي فهرست شده لزوماً نبايد در تمامي اوقات درحال اجرا باشد.
14-اجراي اين يادداشت تفاهم را يك مدير ارشد در هر يك از سازمانها تحت نظارت خواهند داشت كه از طرف سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران آقاي حامد ياري مدير كل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين الملل ([email protected]) و از طرف كتابخانه دانشگاهي براتيسلاوا آقاي الوجز آندروويچ، معاون مقررات ([email protected]) به عنوان نماينده هر يك از طرفين معرفي مي شوند. اقدام به گسترش يا اعمال محدوديت در محدوده همكاري، طبق بند13، بايد مشتركاً توسط افراد فوق و با مشورت با همكارانشان در هر يك ا زسازمانها صورت پذيرد. افراد ذكر شده گزارش مكتوب خود را سالانه در زمينه پيشرفت اجراي مفاد اين يادداشت تفاهم به بالاترين مقام رسمي سازمان خود ارائه مي نمايند.
15-اين يادداشت تفاهم از تاريخ امضا لازم الاجرا و براي مدت 2 سال معتبر است. شش ماه پيش از زمان انقضا متن يادداشت تفاهم مورد تجديد نظر قرار مي گيرد. در صورتي كه گزارش مكتوب در خصوص لغو يادداشت تفاهم 3 ماه پيش از زمان انقضا توسط هيچ يك از طرفين ارائه نشود، به طور خود به خود براي دو سال ديگر تمديد مي شود.
اين يادداشت تفاهم در شش نسخه، دو نسخه به زبان فارسي، دو نسخه به زبان اسلواك و دو نسخه به زبان انگليسي در تاريخ 18 آذرماه سال1387 شمسي برابر با 8 دسامبر سال 2008 ميلادي به امضاء رسيده است. تمام نسخه ها از اعتبار يكسان برخوردارند.
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 500]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن