تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه خبر از ورزش جانبازان و معلولان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سه خبر از ورزش جانبازان و معلولان
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/09/18

تيم ملي واليبال نشسته جانبازان و معلولان ايران كه در مسابقات بين المللي بوسني شركت كرده بود بامداد فردا سه شنبه وارد تهران مي شود 0
به گزارش واحد مركزي خبر تيم كشورمان كه در هفتمين دوره اين رقابت ها به عنوان نايب قهرماني رسيده ، قرار است ساعت دو بامداد فردا از طريق فرودگاه امام خميني ( ره ) وارد كشور شود 0
. ........................................
يك دوره كارگاه آموزشي تئوري و عملي در واليبال نشسته براي علاقه مندان بيش از 10 كشور آسيايي، اروپايي و آفريقايي از فردا سه شنبه در شهر كوالالامپور مالزي برگزار شود. شركت كنندگان در اين دوره آموزشي يك هفته اي با آخرين اطلاعات و تغييرات واليبال نشسته آشنا خواهند شد.
براي تدريس در اين دوره 6 تن از سازمان جهاني واليبال معلولان معرفي شده اند كه سه تن از اين افراد، نمايندگان كشورمان مي‌باشند.
محمود ايراندوست ، دبير كنفدراسيون واليبال معلولان آسيا بعنوان مدرس مديريت ورزشي و سازماندهي، هادي رضايي سرمربي واليبال‌نشسته كشورمان بعنوان مدرس مربيگري و ابراهيم فيروزي رئيس كميته داوران واليبال معلولان آسيا و اقيانوسيه مدرس قوانين بين‌المللي واليبال نشسته بعنوان نمايندگان ايران در اين كارگاه آموزشي جهت تدريس حضور خواهند داشت. همچنين از كشور استراليا وي پينگ مدرس برنامه هاي توسعه، از مالزي آتا‌بين‌مو را بعنوان مدرس كلاسبند و بيلي‌مو را مدرس نحوه برگزاري مسابقات بعنوان سه مدرس ديگر در اين كارگاه آموزشي خواهند بود.
. ........................................
مرحله دوم مسابقات بسكتبال با ويلچر قهرماني باشگاهها دسته يك با حضور 5 تيم در گروه دوم اين بازيها از 20 آذر به ميزباني تيم پتروشيمي ايلام در اين استان برگزار خواهد شد.
در اين رقابتها كه به مدت دو روز بر گزار مي شود تيمهاي بهزيستي هرمزگان، پتروشيمي ايلام، خوشه طلايي آمل، هيأت لرستان و هيأت ورزشي اروميه ديدار مي كنند.
در نخستين مرحله اين مسابقات كه به ميزباني تيم خوشه طلايي آمل برگزار شد تيم هيأت لرستان به مقام قهرماني دست يافت و تيمهاي بهزيستي هرمزگان و خوشه طلايي آمل به ترتيب مقامهاي دوم و سوم را كسب كردند.
0001/10105/12
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن