تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه شوراي اسلامي شهر اصفهان تصويب شداصلاح تعرفه عوارض كسب و پيشه مشاغل در شهر اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: در جلسه شوراي اسلامي شهر اصفهان تصويب شداصلاح تعرفه عوارض كسب و پيشه مشاغل در شهر اصفهان
خبرگزاري موج - قوانين عوارض كسب و پيشه براي مشاغل مختلف شهر اصفهان اصلاح شد و به تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر رسيد.
به گزارش موج از اصفهان، اعضاي اين شورا در جلسه علني خود لايحه پيشنهادي شهرداري با موضوع برقراري عوارض كسب و پيشه سالانه براي 51 عنوان شغل فاقد تعرفه مصوب، افزايش عوارض كسب 46 عنوان شغل از تعرفه قبلي و همچنين افزايش عوارض كسب و پيشه ساير عناوين شغلي مندرج در دفترچه عوارض كسب قبلي به ميزان 20 درصد براي سال آينده و سالانه 10 درصد در كليه عوارض كسب از سال 1389 را به تصويب رسانند.
بر اساس اين مصوبه، تعرفه عوارض 51 عنوان شغل جديد كه در دفترچه تعرفه مشاغل وجود ندارد، بين 100 هزار ريال تا سه ميليون ريال مشخص شد و به تصويب رسيد كه در بين اين مشاغل، فقط دفاتر خيريه كرايه تاج گل از پرداخت عوارض معاف شدند.
همچنين براي 46 عنوان شغل ديگر نيز كه داراي تعرفه مصوب در سال 1385 بودند، تعرفه‏هاي جديدي به تصويب رسيد.
در بخش ديگري از اين مصوبه، به شهرداري اصفهان اجازه داده شد براي ساير عناوين شغلي مندرج در دفترچه تعرفه عوارض كسب قبلي به ميزان 30 درصد براي سال 1388 و سالانه 10 درصد در كليه عوارض كسب از سال 1389 افزايش تعرفه اعمال نمايد.
همچنين، پيشنهاد واگذاري انجام طراحي فاز دوم تقاطع غير همسطح ابوريحان- كاوه به مهندسان مشاور هگزا به مبلغ يك ميليارد ريال از ديگر لوايحي بود كه در جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر با اصلاحاتي به تصويب رسيد.
عملكرد مالي سال گذشته و بودجه سال جاري شوراي اسلامي شهر اصفهان در جلسه علني اين شورا مطرح شد و به تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر رسيد.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن