تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان قزوين: 30 واحد پذيرايي در قزوين نيازمند تجهيز و نوسازي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان قزوين: 30 واحد پذيرايي در قزوين نيازمند تجهيز و نوسازي است
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: 30 واحد پذيرايي در استان قزوين نيازمند تجهيز و نوسازي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، محمد مهدي رضاپور يكشنبه شب در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان قزوين كه در سالن باغستان برگزار شد، اظهار داشت: شهر قزوين به عنوان شهر پايلوت گردشگري انتخاب شده است و در اين راستا و بر اساس خط و مشي دولت نهم و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين يكي از محوري‌ترين و اصلي‌ترين مباحثمان توسعه گردشگري است.
وي ادامه داد: يكي از مناطق مهم گردشگري در استان قزوين درياچه اوان است كه با توجه به اهميت منطقه، طرح مطالعاتي گردشگري اوان اجرا شد و در دور نخست سفر رئيس جمهور به اين استان نيز اين منطقه به عنوان منطقه نمونه گردشگري به تصويب رسيد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين عنوان داشت: در سال جاري طي نشستي با مسئولان اين منطقه، قراردادي در راستاي ساماندهي اين منطقه با استفاده از نيروهاي بومي منعقد كرديم كه قصد تمديد اين قرارداد را داريم.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت منطقه اوان در صدد هستيم با فاصله مناسب از درياچه تأسيسات گردشگري را در اين منطقه احداث كنيم.
رضاپور با اشاره به فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در قزوين ادامه داد: كاروانسراي آوج، گراند هتل، منطقه زياران، كاروانسراي هجيب، مجتمع رفاهي كوهين و غيره از جمله فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در راستاي جذب هرچه بيشتر گردشگر به استان قزوين هستند.
وي با اشاره به لزوم بازسازي برخي واحدهاي پذيرايي تصريح كرد: در حال حاضر 30 واحد پذيرايي در استان قزوين براي تجهيز و نوسازي نيازمند 15 ميليارد ريال هستند كه در صورت تصويب اين مبلغ گامي در راستاي توسعه گرشگري استان قزوين برداشته شده است.
در ادامه استاندار قزوين گفت: گردشگري از مباحث‌ مهمي است كه با توجه به وضعيت استان قزوين توجه به فضاهاي گردشگري از اولويت‌هاي ماست.
سيد علي‌اكبر طاهايي به جايگاه دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) قزوين اشاره كرد و افزود: اين دانشگاه به نام امام خميني (ره) مزين است ولي در بازديدي كه از اين دانشگاه داشتيم، خوابگاه اين دانشگاه متناسب با شأن اين دانشگاه نيست و بايد در اين راستا اقدام شود.
معاون برنامه‌ريزي استانداري قزوين نيز در ادامه اظهار داشت: طبق اعلام بانك صنعت و معدن اين بانك داراي 930 ميليارد تومان منابع است و با توجه به اينكه ما داراي طرح آمايش هستيم، بايد از اين منابع استفاده كنيم.
علي اصغر حمزه‌اي خاطر نشان كرد: اگر از اين ميزان منابع بانك صنت و معدن به خوبي استفاده كنيم، مي‌توانيم تمام طرح‌هاي بخش صنعت را پاسخگو باشيم.
وي تأكيد كرد: بانك مركزي خط اعتباري بانك‌ها را ايجاد كرده و لازم است تا بانك‌ها با مراكز خود در تهران ارتباط برقرار كرده و خواستار ابلاغ اين خط اعتباري شوند تا همانند بخش مسكن مهر اعتبارات براي پرداخت تسهيلات به آنها ابلاغ شود.
معاون برنامه‌ريزي استانداري قزوين در ادامه از اختصاص 120 ميليارد ريال به طرح‌هاي كوچك بخش كشاورزي خبر داد.
در ادامه مديركل فني و حرفه‌اي استان قزوين با اشاره به عملكرد اين اداره كل در هشت ماهه نخست سال جاري گفت: در هشت ماهه سال جاري يك ميليون و 396 هزار و 262 نفر ساعت در مراكز ثابت دولتي استان قزوين از آموزش‌هاي فني و حرافه‌اي بهره‌مند شده‌اند.
وي ادامه داد: در اين مدت 48 هزار و 197 نفر ساعت در پادگان‌ها و 55 هزار و 969 نفر ساعت در زندان‌ها آموزش ديده‌اند.
مديركل فني و حرفه‌اي استان قزوين اضافه كرد: در مدت مذكور 150 هزار و 540 نفر ساعت هجرت شهري، 375 هزار و 862 نفر ساعت تيم سيار روستايي و 224 هزار و 296 نفر ساعت در صنايع از آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي استفاده كرده‌اند.
وي تصريح كرد: در آموزشگاه‌هاي آزاد و غيردولتي استان نيز كه شامل 260 آموزشگاه مي‌شود، 2 ميليون و 919 هزار و 93 نفر ساعت آموزش ديده‌اند كه تا پايان سال جاري 3 ميليون و 202 هزار و 468 نفر بايد در اين بخش آموزش ببينند.
در پايان اين جلسه مصوب شد تا50 ميليارد ريال از اعتبارات بخش صنعت به بخش كشاورزي اختصاص يابد.
انتهاي پيام/ح10
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن